DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltona v úvodu závodu v Suzuce netrápil pomalý defekt - v čem byl problém?
Za náhlou ztrátu rychlosti na konci prvního stintu Lewise Hamiltona ve Velké ceně Japonska nestál pomalý defekt, jak uváděli představitelé McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamiltona v úvodu závodu v Suzuce netrápil pomalý defekt - v čem byl problém?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000687
(Hlasoval 1 člověk)
13.10.2011 21:41
Nebo oboji :) Mate pocit, ze Tiger Woods neumi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
12:41 14.10.2011 XXXcelý Lewisův pokažený závod vidím hlavně jako pokračující bordel a neschopnou organizaci práce ve stáji McLaren! Prý je zmátlo čidlo.....sami se přiznali, že mu následkem toho ještě přenastavili přítlak na předním křídle a jestli se pokusil něco ladit i Lewis během jízdy, tak je jasné, že po výměně pneu bylo celé nastavení v háji. Tak jaképak opotřebení. V jedné pneu poklesne tlak a oni hýbou nastavením pro celý vůz! A to nemluvím o o 2 vteřiny delších zastávkách než měl Jenson!-
Mike17
13:11 14.10.2011 XXXPokud mu změnili nastavení během závodu, nebyl jistě problém po výměně nastavení vrátit. Bylo vidět, že na začátcích stintů měl rychlá kola, ale nejrychleji ze všech mu odcházeli gumy. Za to snad tým nemůže. Taky ho asi těžko nutili poškodit si vůz o Massu. A 2s delší zastávky??? Já počítal celkem 2,4s (0,1+2,1+0,2) za všechny 3, což je 0,8s na jednu. Buď bych měl jít zpátky do první třídy já nebo ty. A ono se to "občas" stává, že má jeden z pilotů rychlejší zastávky než ten druhý. Nebo chceš říct, že je má Jenson rychlejší pokaždé a dělají to Hamovi schválně??? A nevyhrál o 2,4s???
Každému občas závod nevyjde, nevím proč z toho dělat takové závěry. Už je to celkem trapné, jak se hledají důvody Lewisových letošních slabších výsledků u všech kolem něj.
-
-
Petr
10:16 14.10.2011 XXXZe sportovních pravidel, článek 25.4:
At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race.
Any such tyres damaged during Q3 will be inspected by the FIA technical delegate who will decide, at his absolute discretion, whether any may be replaced and, if so, which tyres they should be replaced with.
Tzn. že pilot musí startovat na pneumatikách, na kterých zajel svůj nejlepší kvalifikační čas (pokud je kvalifikace i začátek závod suchý). Poškozené pneumatiky mohou být po schválení FIA vyměněny. -
-
Panek
20:02 13.10.2011 XXXLewis ale začínal na úplně jiných pneu než Jenson. JB stihl zajet nejrychlejší kolo Q3 na úplně nových pneu (SV a FA také), ale Lewisovi se počítalo kolo z Q3, které zajel na starší zadě (té kterou už používal na začátku kvalifikace), proto musel nastoupit do 1. stintu s nejstaršími pneu. Někde jsem četl, že jedno kvalifikační kolo veme hlavně zadním pneu životnost třech závodních. -
-
-
-
-
uzivatel000687
21:41 13.10.2011 XXXNebo oboji :) Mate pocit, ze Tiger Woods neumi golf? A ted? Stejne tak Lewis se potrebuje dostat do pohody...dobrou noc vsem, za par hodin vstavame :)
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek