DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello o Räikkönenovi: Pro Williams by nebyl lepší než já

Kimi Räikkönen by podle Rubense Barrichella nebyl pro Williams právě tou nejlepší volbou. Tvrdí, že sám dokáže odvést lepší práci než Fin.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello o Räikkönenovi: Pro Williams by nebyl lepší než já

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.10.2011 00:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • matin

    XXX
    Tyo nezlob se na mně, ale měl byses trochu zamyslet nad svými znalostmi českého jazyka. Máš tam tak 20 chyb, které jsem ti označil velkými písmeny a to jsem se ještě vysr*l na chybějící diakritiku a překlepy. Nedá se to po tobě číst.

    Ostatním se omlouvám za off-topic.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    XXX
    Hmmm...Skúsenosti. Najčastejší argument Rubensových fanúšikov.
    Skúsme ho trochu rozobrať.

    Myslím, že aj v Grove dali na skúsenosti a uprednostili Rubensa pred Hulkom. Čo im to pomohlo?. Nič, FW33 ja prepadák sezóny. Príčiny, prečo je to tak sú zhruba nasledovné
    - v Grove nezvládli prechod na nové gumy.
    - k tomu sa pridali destské problémy s KERS-om.
    - slabšia ovládateľnosť motora, hlavne v nižších otáčkach.
    - nezvládnutie horúceho fúkania.
    Nič z toho samozrejme nie je Rubensova chyba. Ale ukazuje to, že jeho skúsenosti boli Williamsu na nič a dopredu to ani najskúsenejší pretekár nedokázal odhadnúť. V predsezónnych testoch si ešte auto pochvaľoval.

    Narpoti tomu tu máme Sauber, STR a spol, kde jazdia nováčikovia bez skúseností( aj keď nie úplní ) a vôbec to na ich výkone nepoznať. Dnes sa o aute rozhoduje inde, v hlavách inžinierov, nie v skúsenostiach pilotov.
    Dokonca nadmiera skúsenosti môže byť aj na škodu. Často totiž prechádza do rutiny, strnulosti a neochoty skúšať niečo nové.

    Podľa všetkého už ani v Grove netrvajú na "skúsenostiach". Cítiť to zo všetkých vyjadrení.
    Uvidíme, čo z toho bude. Adam Parr určite berie do úvahy oveľa viac vecí ako skúsenosti.

    Tiež sa mi celkom nepáči, kde sa dostal Williams, že je nútený vyberať ( aj ) podľa sponzorského príspevku, ale žiaľ, taký je trend v F1. Okrem top tímov to robia asi všetci.
    Na druhú stranu, neberú vyslovených "platičov". Ak si môžu vybrať medzi dvomi majstami GP2, tak by si asi každý vybral toho s väčším balíkom peňazí. Nevidím na tom nič zlé.
    Pre mňa je dlhodobé prežitie Williamsu dôležitejšie, ako prípadný Rubensov rekord v dlhovekosti v F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Nevím, jak by na tom byli, kdyby neodešel Hulk, ale Rubens. Možná líp. Možná hůř. Ale chyba bude nejspíš ve špatné konstrukci vozu. Taky srovnání se Sauberem a STR není nejlepší, když spolu s Williamsem patří k nejhorším týmům kromě těch nových. A jediným nováčkem tam je Perez. Možná by si vedli (S a STR) líp, kdyby jim pomáhal doladit auto někdo zkušenější. Netvrdím, že to tak 100% je.
      Jen většina týmů včetně těch špičkových si drží zkušené jezdce a věřím, že vědí proč. Taky se tu dá najít hodně vyjádření týmů oceňujících piloty se skvělou zpětnou vazbou. Pilot je podle mě důležitý článek, který musí říct kde má vůz ještě nedostatky a rezervy a co se dá nějak upravit a jakým způsobem. Ne všechno dokáže ukázat telemetrie. Myslím si, že je tohle mnohem důležitější, než získat 0,1s na kolo na dráze.
      Nejsem velký fanda Rubense a je mi celkem jedno kdy skončí, ale zatím asi v této sezóně byl Williamsu prospěšnější než Pastor. Kolik dokáže sehnat peněz a jestli by byl Kimi lepší, je velká otázka, na kterou nedokážu odpovědět.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hemmis

        XXX
        ono kdyby bylo povoleno testování jako dříve ukazal by se víc rozdíl skušeností kolik toho skutečne dokáže jezdec na dráze vyskoušet? v pátek noví pneu povinně pozdeji patek test novinek v sobotu ráno nastavení na kvalifikaci a ješte dotoho všeho musí vložit nastavení pro závod .

        nováčci nemají kde nazbírat skušenosti skušení je nemají kde uplatnit . jeě před pár lety byly 3 .vozy v treningu vidělisme jak si tam davidson vijezdil zavodní místo nebo i wurz. de la rosa, ten to jezdec mohl skoušet novinky a zavodní piloti mohly nastavovat na závod a kvalifikaci . ten 3 vůz na logistickch nákladech tolik nepřidá . když se zakáží ty podlemě hnusné kridílečka na předních křídlecha jasně se definuje jen zakladní pritlačná plocha tak si vemte kolik penez ušetři takovíhle křidilka se mění zavod od závodu sebemenší poškozený znamená okamžité rozhožení vozu . myslím že v této oblasti se utrácí až přiliš stejně jako na difuzorech ross brawn v nejakém rozhovoru řekl že nejlepší by bylo kdyby měli rovnou podlahu a totéž si myslím já peníze tecou do vívoje nečeho co stejně další zavod bude nahrazeno . ta jejich hesla vivijet neco co pujde od silničních aut už vidím jak má fábia foukaný difuzor nebo tiice křidelek na předním narazníku. já tuhle filozofii nemám rád ale když už ji prosazují tak ad pořádně a ne jen když se jim tohodí. vemtesi kolik se ušetří na vvoji. a v porovnání z 3 vozem napátek jako kdysi je to obrovská uspora je mi jasné že tak i tak ta suma penez skončí ve vívoje ale i tak vivijet je stale co a a tychle 2 veci považuji za zbytky okřídlené ery které mely z monopostů f1 zmizet z velkou zmenou pravidel na rok 2009

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Díky za odpověď.
    Uznávám, že pokud vezmeš slovíčko "kdokoliv" doslovně, vyvolává to úsměv. Ale tak jako ty předpokládám, že Rubens měl namysli potencionální uchazeče o místo u Williamsu. Ale dál už s tebou asi nebudu souhlasit.
    Trio Renaultu za velké talenty rozhodně nepovažuju. Nikdo z nich nevypadá zatím rychle a všichni mají celkem malé zkušenosti (aspoň proti Rubensovi).
    Druhá trojice "vlastních odchovanců" se dá těžko hodnotit. Není žádné srovnání jejich rychlosti, k tomu téměř nulové zkušenosti.
    Poslední trojice je nejpravděpodobnější. Sice je možné, že by byl někdo z nich o nějakou desetinku rychlejší (nebo pomalejší, není z čeho je srovnávat), ale zase nikdy neseděl ve Williamsu, což by mohlo být jejich mínus. Možná by byli přínosem, možná krokem zpět. Těžko říct.
    Pokud to bereš jen podle jejich rychlosti na jedno kolo, asi by se našli rychlejší piloti. Ale podle mě musí Williams hlavně pracovat na vývoji nového vozu a k tomu potřebují zkušeného pilota a ne nováčka, který bude hledat kterým z pedálů se přidává plyn a kterým brzdí a který každý druhý závod a test auto rozbije (jasně, přeháním 03.
    Podle mě až budou mít aspoň jednoho pilota, který bude získávat víc bodů a bude schopný takové zpětné vazby, můžou si dovolit Rubense vyhodit. Maldonado to ale zatím rozhodně není.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000598

      uzivatel000598

      XXX
      tak on to není ani Rubens...ono s tím co teď williams má by nebodoval nikdo, ani piloti z top teamu. Williams nutně potřebuje odrazit ode dna...a Rubens ať je sebevíc zapálený nebo nadšený tak na to nemá...Kimi by mohl pomoci, je sice nespolečenský ale jezdit umí pekelně rychle a ukázal by williamsu limity auta...to co podle mě současní jezdci nedokážou...Maldonaldo není marný a má sebou balík, který will potřebuje jako sůl...Kimi dokáže jezdit slušně i s mizerným vozem: stačí mrknout na roky 2003, 2004 nebo 2009...hlavně 2004 byl jasnou ilustrací v druhé polovině...kde se motal david a kde jezdil Kimi...

      Kimi může být šance williamsu...musí však mít trpělivost a pokud možno od nich nechtít moc peněz...ted se ukáže jestli kimi chce vyhrávat a nebo je jen vyžírka jako Ralf Schumacher...kterej nebyl nijak zazračnej ale peníze bral pohádkový

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Ja si myslím, že vo Williamse sa už rozhodli pre Kimiho v sezóne 2012, lebo Rubensove výkony v r. 2011 boli o niečo lepšie od úplného nováčika Pastora v tom, že získal zatiaľ 4 body a to je na naskúsenejšieho pretekára v F1, torchu málo ! 08

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    incinatus: pekne zhrnutie naozaj rad čítam dobre posty od ľudí ktorí majú rozhľad.
    Pár kandidátov na miesto RUB tam určite je sám by som RUB videl už z F1 prec. Nie je mi vôbec nesympatický leby som namiesto neho videl niekoho mladého.

    Škoda toho že WIl nemá rozpočet na to aby postavil auto schopné boja o popredné priečky.

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      XXX
      V predchádzajúcom poste som bol k FW33 ultrakritický, ale pravda je taká, že Williams zaostáva oproti svojim priamym konkurentom ( STR, Sauber, FI, momentálne aj Renault ) v priemere o 2-3 desatinky na kolo. V kvalifikáci je niekedy dokonca rýchlejší,stráca v pretekoch . To sa dohnať dá.
      FW33 príliš ničí zadné gumy. Williams si nemôže dovoliť isť na taký nízky počet zastávok ako Sauber a STR, tieto tímy sa potom dostanú pre nich.

      Nie som romantik a nemyslím, že Williams ako zázrakom na rok bude bojovať s top tímami.
      Ale s prechodom na motor Renault ( čo je motor s najlepšou ovládateľnosťou ), s pochopením KERS-u, s novým technickým tímom sa Williams môže dostať na úroveň LRGP a možno aj Mercedesu. To už je pozícia, kde sa dá pravidelne bodovať a za priaznivých okolností niekedy prísť na bedni.

      Kimi, ktorý nebol dva roky v F1 si viac nemôže priať. Aspoň môže ukázať, čo v ňom naozaj je.

      Držím obom palce, aby to zvládli. Hlavne Williamsu 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Tak se mi zdá že si tady někdo nevidí do huby,nic proti Rubíňovi ale tady to "trochu" přepískl 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Redakce se určitě nehněvá. Ač s vámi ne vždy názorově úplně souhlasím a ne vždy stíhám reagovat, vaše příspěvky bych se nebál označit jako vzorové (logické argumenty bez nadávek či zesměšňování ostatních, což je vždy vítané).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    incinatus: no vsak ich vymenuj rad si precitam nejaky dlhsi post od teba ;)

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      XXX
      Ak sa redakcia nenahnevá, že tu spamujem, tak skúsim 04

      Prvá skupina sú kandidáti (z) Renaultu.
      Grosjean, Senna, Petrov.
      Všetko síce závisí na Kubicovi, ale isté je to, že pre všetkých miesto v LRGP nebude. Všetci traja sú to kandidáti s budúcnosťou, s úspechmi v GP2 a za každým z nich stojí silný sponzor. Rubensa v pohode nahradia a navyše donesú balík peňazí, ale zľavu na motory. Ideálni kandidáti.

      Druhá skupina sú "vlastní odchovanci".
      Bottas, Hulk, van der Garde.
      Aj keď sú dosť nepravdepodobní, určité šance majú. Bottasa pretláčaspolumajiteľ Williamsu Toto Wolff. van der Gardeho sponzor Williamsu. Podľa všetkého Hulk o svoj flek v FI príde ( viď nižšie ) a návrat do grove by bol alternatívou. So svojim trochu namysleným manažérom sa už rozišiel, aj Parr už prehodnotil pár vecí. Viem si to predstaviť.

      No a posledná trojica.
      Sutil, Kovalainen, Kimi.
      Ako som písal vyššie, v FI niekto o sedačku určite príde a Williams je pre Sutila dobrá alternatíva. Aj Sutil pre Williams. Skúseným celkom rýchly a spoľahlivý, so sponzorom. O Heikkim sa dá povedať to isté. Heikki asi preto nepotvrdil Fernandezov Lotus, kde s ním počítajú ako s jednotkou.
      Kimiho asi netreba rozoberať. Neverím, ani polovici rečí, čo sa o ňom popísalo, ale jedno sa poprieť nedá - v Grove na návšteve bol.
      Nech si hovorí kto chce čo chce - určite tam nebol krútiť zotrvačníkom.

      Podľa mňa je v každej skupine minimálne jeden kandidát, ktorý by bol pre Williams prínosnejší ako Rubens.
      Či už momentálnou rýchlosťou, ktorú už Runbens stráca, perspektívou do budúcnosti, ktorú Rubens nemá žiadnu.
      Alebo, nepopieram, aj finančne.

      Myslím, že to bolo dosť dlhé....04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ježíš

    XXX
    Tonoucí se stébla chytá. Za jiných okolností by přece nemohl takovou kravinu vypustit z pusy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Kimi byl u Ferrari přibližně stejně rychlý jako Massa, kterého tu posílá většina lidí do důchodu jako neschopného. Rubens byl u Brawnu skoro stejně rychlý jako Button, který jezdí letos skvěle. Takže pointu toho vtipu nějak nechápu. Prosím o vysvětlení. Děkuji. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      XXX
      "Nevěřím, že kdokoliv jiný - včetně Kimiho - může nabídnout něco více než já," cituje Barrichella Autosport.......
      Ak to Rubensovo vyjadrenie zúžite len na Kimiho, tak sa možno pointa trochu stratí , ale naozaj len trochu 04.
      Ale "ktokoľvek iný" už musí rozosmiať každého, kto má aspoň minimálny zmysel pre humor. 04
      Ale nie, teraz vážne. Rubens určite pod "ktokoľvek iný" myslel len kandidátov na miesto v Grove. Na jeho škodu je ale zoznam uchádzačov o sedačku vo Williamse dlhší ako zoznam predkov Noemových.

      Ako fanúšik Williamsu si myslím, že momentálne sú k dispozícii minimálne traja-štyria piloti, ktorí by Williamsu "ponúkli" oveľa viac ako Rubens. "Ponúkli" myslím celkový prínos z pohľadu tímu.
      A to ešte nerátam Kimiho....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • hemmis

      XXX
      přesně tak . rubens jezdí určitě stejně jako dřív boužel auto nato nemá a když neto auto nemá muže jezdec kouzlit jak chce ale nic nevikouzlí

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    když nic jinýho, tak by byl Kimi skvělá PR volba, zviditelnění týmu a s tím i potenciál příchodu dalších sponzorů.

    jediný mínus, který mě napadá je Kimiho až moc chladná povaha, nasedne, jede, dojede/rozmlátí to a pak vystoupí a odejde 12 vstřícnost a spolupráce s týmem asi nebude nejlepší ve srovnání s Rubensem.

    Ale každopádně bych si Kimiho zpět v F1 přál a soutěži by to jedině pomohlo a zatraktivnilo ji (obdobně jako Schumi). Rubens už hraje druhý housle.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    XXX
    Nič nie je lepšie, ako začať víkend dobrým vtipom. Mám dojem, že tento Rubensov už nič neprekoná.
    Zdá sa, že v Grove panuje veselá nálada.04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama