DISKUZE K ČLÁNKU Anthony Hamilton kritizuje Lewisův management a hodnotí incident s Massou
Lewis Hamilton podle svého otce Anthonyho potřebuje ze strany svého managementu - společnosti XIX Entertainment - větší podporu. Vyjadřuje se také ke včerejší kolizi svého syna s Felipem Massou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anthony Hamilton kritizuje Lewisův management a hodnotí incident s Massou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasoval 1 člověk)
26.09.2011 12:06
Podla mna to bol tiez zavodny incident. Ten… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000820
17:13 28.09.2011 XXXJízdní stopa Massy jako obhajoba Hamiltona mi přijde ještě k uvážení, ale na začátku 25 sekundy toho videa je nájezd do zatáčky a tam má Hamilton přední křídlo na úrovni zadního kola Ferrari. Pokud se nepletu (klidně mě oprav) tak pokud nejsou auta vedle sebe nejpozději v nájezdu do zatáčky tak má právo volby stopy jezdec vepředu. Myslím, že se to bere i do poloviny auta před tebou i když v Monacu si musí být jezdec hodně jistý. Prostě si myslím, že Hamilton jako obvykle viděl situaci moc růžově a myslel si, že Massu vybrzdí, ale to by musel být v tom nájezdu tak o dva nebo tři metry víc vpředu. -
McMatej
01:16 27.09.2011 XXXTou druhou situaci asi myslíš Anglii. Tam mu Massa nechal místa v zatáčce sotva na jednu pneu a proto Lewis probrzdil a narazil do Massy. [odkaz na stránku] 22 s videa, klasický Massa -
-
matin
14:14 26.09.2011 XXXJá si myslím, že ta penalizace vůči oběma zúčastněnáým byla fér. Massa ztratil mnohem více času, než Hamilton, který tu kolizi zavinil. Po té drive through už na tom časově Hamilton byl hůř, ale zavinil to, takže se nemohl zlobit. A dostal nejmenší trest, který dostat mohl (počítám li ty tresty, které mají komisaři k dispozici k tomu, aby nějakého pilota za prohřešek "přibrzdili").
To, že toho Massa nedokázal využít, aby jej udržel za sebou už je věc jiná, je guma poslední dvě sezóny, podle mně se z něj stal průměrný až dokonce podprůměrný jezdec. -
Oňo
12:08 26.09.2011 XXXMalo by sa zo strany komisárov vyšetrovať aj to, či to Felipe nerobí úmyselne, vždy je to totiž niekto z okruhu jazdcov Fernanda, ktorý sú jeho najväčší súperi o 2.miesto v poradía ktorý je momentálne v jeho dosahu. Nemusia sa ponáhľať a hneť trestať, ale si najprv prezrieť video po jednotlivých krokoch. Nie sú tam preto, aby popíjali a klebetili, ale aby dozerali na regulérnosť. Práca chvatná, málo platná ! -
uzivatel000324
12:06 26.09.2011 XXXPodla mna to bol tiez zavodny incident. Ten terest dostal asi za tu prerazenu gumu...
dodo -
Fischbone
10:36 26.09.2011 XXXSouhlasim. Sice to byla Hamiltonova chyba, ale ta pentle byla uplne zbytecna. Kolik takovych incidentu letos bylo, ze jeden pilot s souboji druhemu prorazil pneu. Nikdo za to nemel pentli. Kdyby to bylo naopak, myslim, ze by se to ani neresilo. Sice nejsem fanousek Hama, ale tato drive through byla uplne scestna-
Pepan
13:09 26.09.2011 XXXKdyž to počítám, tak jenom v letošním roce se Hamilton do Massy naboural minimálně třikrát, což už normální nebude. A zkuste si k tomu připčítat kolize s ostatními jezdci. podle mě má nejvíce kontaktů s jinými závodníky z celého startovního pole. Asi by měl jednou dostat za trest vyloučení ze závodu, protože až jednou někoho zabije, tak už bude pozdě. A navíc mám ten pocit, že dost hřeší na to, že má jinou barvu kůže, což potvrzují jeho výroky o rasové diskriminaci z letošního jara. A to, že umí jezdit jej ještě neopravňuje k tomu, aby se choval jako hovado.-
elrik
13:16 26.09.2011 XXXtak z tech incidentu s Massou je tohle snad prvni, ve kterem mel vetsi podil viny LH. jinak to byly vzdy klasicke Massoviny, kdy vozu ktery je rychlejsi nebo na vnitrku zatacky uspesne zavira cestu stylem "já tank".
a ze ma LH nejvic kontaktu? ano, on totiz nejvic zavodi. schvalne si zjisi, kolik mel za posledni velke ceny predzizdecich manevru v porovnani s ostatnima. pak hodnot jeho uspesnost.-
-
Pepan
15:28 26.09.2011 XXXNesouhlasím. V Monaku se cpal před Masu v zatáčce, kde vůbec nebylo místo. Urval mu kus bočnice a díky tomu potom Massa za tunelem havaroval. A ten další incident, kdy jej Massa předjížděl a Hamilton jej odstřelil až za krajnici, to taky nebylo Massovou vinou.-
Fischbone
16:15 26.09.2011 XXXKdyž vezmu souboje Massy x Hamiltona a podivam se na zabery, tak temer vsude je na vine Massa. V Monacu tu zatacku zavrel neskutecnym zpusobem. Pustil jsem si ted schvalne zaznam a celych 5 kol pred tim, tu zatacku projizdel uplne jinym zpusobem, tak ze si ji nadjel ze siroka a pak zlomil auto (jako temer kazdy) ale v souboji s Hamiltonem, ac vedel, ze je vedle nej uvnitr, tak to stejne zavrel a zatacel daleko driv nez kola pred tim. Samozrejme, byl prvni, byl v idealni stope a volil si najezd do zatacky. Ale kdyby se tak chovali vsichni jezdci, tak se nepredjede nikdo, kdyz se vsichni budu zavirat a posilat auta napric celou sirkou drahy tak, aby druheho zablokovali. A na tom vyjezdu si to massa podelal sam, vyjel z idealni stopy a na plny plyn mimo stopu v tom bordelu se ten tunel neda projet - Jednoznacna chyba massy. Z natrzene bocnice auto neztrati 40% pritlaku... A k te druhe nehode v Britanii. Ten stejny priklad jako v Singapuru, kde obvinujete Hamiltona, tak to same udelal Massa. Hamilton byl na vnitrku a najizdel do zatacky a massa ho opet zavrel (diky sirsimu najezdu). V zaberech je jasne, ze Massa videl hamiltona vedle sebe a stejne pri najezdu do zatacky levym prednim kolem byl cca ani ne pul metru od leveho obrubniku. Zcela umyslne blokovani. Co s tim mel jineho Hamilton delat? I kdyby brzdil jak mohl, tak kontaktu by nezabranil. Jednozacna chyba Massy.
V Singapuru chyba Hamiltona, jak jsem napsal. Ale pri shlednuti vsech souboju za cely rok, mi toto prisel jako tuctovy zavodni incident. TO by museli penalizovat co treti tukanec. A plky o tom, ze tady mohl Massa umrit nebo ze nekoho Hamilton zabije, je uplne mimo misu.
Massu jsem mel vzdycky rad a ten titul jsem mu v roce 2008 pral vice nez Hamiltonovi, ale posledni 2 sezony si porad jenom na neco stezuje a kope kolem sebe misto aby se zamyslel, proc v kazdem zavode je o sekundu na kolo pomalejsi nez jeho tymovy kolega. At si uzije posledni pristi rok ve Ferrai, pak bude rad, kdyz dostane nabidku od prumerneho tymu z F1. -
McMatej
01:25 27.09.2011 XXXA jestli je 50 m před zatáčkou pro tebe už v zatáčce, tak nevím, nevím. Taky si všimni kudy jedou všichni ostatní a kudy Massa. [odkaz na stránku]
11 s videa.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek