DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Mercedesu brání Schumachera

Michael Schumacher se kvůli bránění na hranici pravidel před Lewisem Hamiltonem během Velké ceny Itálie stal terčem kritiky. Jeden z největších šéfů Mercedesu, předseda Daimleru Dieter Zetsche, se ho však zastává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Mercedesu brání Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 22.09.2011 06:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • blesk

    XXX
    pokud chcete vidět závodění, proč se netěšíte na útočné manévry a raději diskutujete, jak se vám líbí bránění pozice??, hamik mohl svádět pěkné souboje s mistry rychlých kol

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Ono asi většině lidí šlo o ten souboj který tu dlouho nebyl než o nějakého konrétního pilota. To že to byl Ham a Schumi to je jen třešnička na dortu. Takhle dlouho jsem si opravdu F1 neužil. Co kolo to souboj a né kolo použít DRS a ujed.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Schumak

    XXX
    Myslím si že kdyby měl Hamilton nastavení stejné jako Button, tak není o čem mluvit, ale holt to měl nastavené jinak a aspoň bylo na co koukat, takhle nažhavený u F1 jsem už dlouho nebyl!!! Kdyby Michaelovi dali penalizaci tak vypínám TV a jdu někam do lesa křičet! 16 Tohle je to co chceme vidět, vy zabednění zamindrákovaní komisaři!!! 01 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      XXX
      Schumi byl sice vynikající, a Ham měl smůlu, když byl jen o pár kilometrů rychlejší i s DRS. Ale co je moc je moc. Buď udělal Schumi přečin proti pravidlům a pak měli komisaři jednoznačně a oficiálně zasáhnout a a přinutit ho, ať Hamovi nebrání nebo Schumi nic neprovedl a pak komisaři neměli dělat nic. Ale považuji za ubohé a trapné, aby neoficiálně kontaktovali stáj Mercedes a šuškali si tam s nimi, co by se jako mělo dělat. Hůř už snad páni komisaři ani nemohli reagovat!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        A co myslíš že FIA udělala, určitě stáj mercedes dostala od ní nějaké varování a proto Schumimu řekli do vysílačky to co řekli. Nevěřím že by sám Brawn toto řešil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    tohle byla pro Hamiltona vysoká škola F1....křest ohněm.Nemůžu si vzpomenout,že by ho někdo od jeho vstupu do F1 v roce 2007 takto precizně školil v defenzivě....Jako fanoušek F1 jsem za tyhle souboje jen rád,zvlášť když v nich figuruje Michael,protože sledovat jej je dech beroucí.
    Takové ty řeči jak mu pokazil závod a brzdil ho...to je celkem mimo mísu.Hamilton se před něj dostal a Schumi mu to ihned vrátil.I o té obraně ty závody jsou.
    Kdyby každou prkotinu komisaři nevyšetřovali a ubylo neustálých stížností ze strany některých pilotů,tak by to byly super závody.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    Schumi 01,to Lewíska mohl trefit šlak že ho nemohl předjet(on ten nej)a týmová dvojka bez protekce JB zdolal rychle oba 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • janco

    XXX
    konecne sa dialo na trati to co chce vidiet vacsina fanusikov na trati a to je akcia.K tej mensine co to vidiet nehcu patria akurat tak fanusikovia toho kto predbieha a nedokaze to

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Přesně tak, perfektní závodění a nic umělého. DRS se může jít zahrabat. Letos pneu umožňuje super závodění ale pouze bez DRS.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Možná ti to uniklo, ale bez DRS by žádný souboj HamxMSC nebyl. Ham by se k němu díky malé Top Speed ani nepřiblížil. Myslím, že by jsme neviděli ani žádné předjetí za celý závod. Tomu by jsi říkal super závodění??? 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Letos se jasně ukázalo že na pirellkách se dá předjíždět i bez DRS. A co je nejhoří DRS mnohdy umožnilo předjetí tak snadno, že jsem už několikrát proklel ty pit**ce z FIA. Nevěděli jak se budou chovat pneu a jak k pneu přistoupí tými ale přesto vymyslí věc která tento sport mnohdy degraduje.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          XXX
          Já tu netvrdím, že byla všude DRS zóna nastavena správně. Ono to v prvním roce jde celkem těžko odhadnout, jak moc to bude na kterém okruhu pomáhat. Jen říkám, že by bez DRS v Monze sotva někdo někoho předjel. Možná mi něco uniklo a můžeš mi připomenout které předjetí za celý závod by proběhlo i bez DRS. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            XXX
            Jen bych doplnil: Nepočítej prosím předjetí v prvním kole po startu, resp. restartu. Tam uznávám, že došlo k předjetí i bez DRS. Ale po zbytek závodu by byla těžká nuda. 05

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • David

            XXX
            Nevím jak dlouho sleduješ F1 ale na tomhle okruhu se předjíždělo vždy a bez DRS. Je to jeden z okruhů na kterých se nejvíce předjíždí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Logicky mluvím o 3-5 letech. Pokud se bavíme o tom, jaký má vliv DRS, nebudu to přece srovnávat s vozy s 50-tých let. Budu to snad srovnávat s vozy co nejvíc podobným s dnešními. Což snad byly loňské a předloňské. Aspoň se mi to zdá rozumné. Ano i v 90-tých letech se předjíždělo víc, ale stačí snad rychlý pohled na tehdejší vozy a zjistíš, že vypadají úplně jinak. Ty tenkrát opravdu DRS nepotřebovaly.
    Souboj PetxAlo jsem uváděl jako nejvíc viditelný. Můžu rovnou poukázat na loňské závody v Monaku, Barceloně, Bahrajnu, Valencii, Maďarsku, Silverstone, Singapuru a Abu Zabi. Sice mi namítneš, že jsem vybral ty okruhy, kde se tradičně předjíždí blbě, ale pokud si je spočítáš je to půlka sezony nudy!!! A srovnej tyto závody s letoškem. 03 Pro mě super a přibylo i "pravých" soubojů! Ano má na to vliv i Pirelli, ale ne v první půlce závodu, protože špička jede vždy na měkčích a podobně ojetých gumách. Je fér říct, že i loni byly zajímavé závody, ale pro mě je lepší 19 zajímavých závodů než 10. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      No ale potom, a to už jsem ti taky několikrát psal, si jenom vybíráš a to je demagogie. Proč myslíš že ti ukazuji statistiku a neargumentuji pouze jedním dobrým závodem. Krom dob černého Lotusu a asi McLarenu a možná i nějaký ten motor jezdil nebo existoval nezměněn několik let, ale jinak je F1 každý rok jiná, někdy pravidly někdy inovací ze strany stájí. Srovnávat DRS s dobou 3 - 5 let zpět je jako nebe a dudy. DRS je úplně něco jiného, křídlo které umožní soupeři výhodu. To tu ještě nikdy nebylo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Promiň, ale pokud ti chci ukázat jak málo se předjíždělo, tak nebudu vyjmenovávat závody ve kterých se předjíždělo nejvíc. Demagogie by byla, kdybych na základě těch 8-mi závodů tvrdil, že se stejně předjíždělo celou sezonu. Já psal, že to byla nuda v půlce závodů. Jediné co je na tom zavánějící demagogií je to, že jsem označil 8 závodů za půlku. Omlouvám se, je to necelá půlka. Pokud chceš statistiku o počtu předjetí v Monze, napsal ji k naší diskusi McMatěj (děkuji tím za pro mě zajímavé info).
        2000 18
        2001 16
        2002 16
        2003 5
        2004 39
        2005 11
        2006 12
        2007 9
        2008 31 (pršelo)
        2009 7
        2010 15
        2011 43
        Letos jsem měl pocit, že těch předjetí nebylo zrovna moc a když se podíváš na poslední 2 roky tak jich je SKORO 3x (2010) a 6x (2009) míň. Když si jen vybavíš zmatek po startu a množství předjetí v prvním kole, musí ti vyjít že během zbytku závodu sotva vůbec nějaké bylo. Za posledních 11 let už není průměr přes 20, ale 16,2. A přes ten průměr jsou jen 2 (podle mě oba) mokré závody (2004 a 08).
        A křídlo, které umožní soupeři výhodu už tu bylo! Ve starších dobách způsobovaly zadní křídla vzdušný vír, který umožnil soupeři za tebou během pár sekund zrychlit až o 20 km/h a usnadnit předjetí. Také proto se dřív víc předjíždělo. Dnes už je zadek tak vymakaný, že se tohle moc neděje a proto přišli s DRS. Dělá vlastně to samé, jen ne soupeřovo křídlo, ale tvoje. To je jediný rozdíl. Je to stejně umělé jako aerodynamika vozů před 20-ti lety.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama