DISKUZE K ČLÁNKU Button: Nemám rád současné monoposty

Pilot stáje McLaren, Jenson Button, vyjádřil své mínění na současné přetechnizované vozy, kde elektronické pomůcky nahrazují část jezdeckého umění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Nemám rád současné monoposty

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 21.08.2011 21:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» marCZous33 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2011 09:52
Tak v jednej vete chce 10V a v dalsi si mysli,… »
» uzivatel000792 (Hlasoval 1 člověk) 20.08.2011 14:16
Tiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym… »
» uzivatel000397 (Hlasoval 1 člověk) 21.08.2011 12:30
Tak to je nesmysl. I když největší lodní motory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Moc pěkně napsané. Mám rád vůni benzínu a miluju zvuk sportovního benzínového motoru. Ale stejně jednou dojde ropa a dlouho předtím bude benzín několikanásobně dražší a bude se jezdit na něco jiného. Ať už to bude vodík, nebo elektřina bude to mnohem větší změna zvuku a rachot V10 můžou pouštět leda z repráku.
    Šťastný z toho nejsem, ale dostat z méně paliva více výkonu mi nepřijde jako špatná cesta jak to oddálit. 03 Ta menší změna zvuku mi přijde jako detail.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    XXX
    Ten kluk má pravdu 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    [odkaz na stránku]
    Jen jsem chtěl zkusit, jestli to jde napsat tak, že tě to rovnou překlikne na uvedenou stránku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Prepáč, ale to je v tom lepšom prípade tak maximálne demagogický plk a v tom horšom vyslovene účelové prekrúcanie štatistík.
    ...klasický štek, ktorých sa po nete povaľuje na tisíce...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ibanez

      XXX
      za to tys tady nehodil ještě ze svých statistik ani fň 04 kolega Panek aspoň celkem rozumně vyjádřil, proč s tím nesouhlasí a jeho racionální důvody mi aspoň daly trošku na zamyšlenou a přehodnocení toho názoru......ty tu jen štěkáš a kde nic tu nic....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Caesar

    XXX
    J. Button má pravdu. F1 se poslední roky ubrala směrem k elektronice a snížení obsahu, což nebyl ten nejlepší pokrok.K tomu zákazy treninků,omezené nastavování a vzešlo jen to,že jsou monoposty vyrovnanější a vymysleli se proto prkotiny jako KERS na zvýšení rychlosti a to jen v určitých úsecích. Stáje mají už ted svázané ruce a když něco vylepší,tak jim to hned zakážou.Měli by mít více možností a ukázat po pravdě, jaké stroje dokážou udělat,samozřejmě v rámci bezpečnosti a asi by jsme čuměli.Je to přeci jen věda.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    ...a za tretie si zabudol svoje insitné tvrdenie niečím podoprieť, okrem toho že žiješ pravdepodobne v Česku, čo však tú hlúposť pravdou nespraví...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Promiň, ale mne z výpočtů vychází, že 20 největšíl lodí světe ani nepřekoná produkci CO2 z dopravy v ČR.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Panek

      XXX
      V ČR bylo v r. 2006 spotřebováno 7.3 miliardy litrů paliva a 20 největších lodí by spotřebovalo za rok 3,4 miliardy (kdyby jim motory běžely 24h 365 dní v roce)
      Tak...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Srovnávat lodní dopravu a automobilovou dopravu v ČR může jen hňup. Každý ví že ČR je stát logistiky (skladů) tudíž i Dopravy. Zkuste se podívat na stát ČR z letadla a uvidíte z 80% jen obrovské haly a sklady a podobné věci. Automobilová (kamionová) doprava je v ČR více než přecpaná. V Evropě jednoznačně v tomto odvětví bohužel vedeme.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Možno preto, aby nevyzerali ako na lukulských hodoch v Somálsku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 55FS

    XXX
    Odkedy má F1 pod palcom Bernie, je to len o prachoch.
    Už nikto nespomína šport, ale všetci chcú mať výbornú show.Hrať na zelenú strunu sa nosí a zrejme to vyžadujú aj sponzori.
    Ak to pôjde takto ďalej tak F1 skončí ako popoludňajšia nedeľná show na úrovni wrestlingu.Ale majitelia práv,ak zarobia,budú spokojní.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ibanez

    XXX
    věřte nebo ne....ale 20 největších nákladních lodí světa vyprodukuje ročně tolik CO2 jako veškerá automobilová doprava za stejnou dobu....u těchto lodí neexistují žádné katalysátory a nedbá se ani na žádné emise....

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • vanoverlord

      XXX
      Okrem toho, že je to bohapustá lož, ktorá si žije svojim životom, tak nám skús vysvetliť ako a čím by si tie lode nahradil.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      XXX
      Tak to je nesmysl. I když největší lodní motory mají tisíce kW, tak nemohou nadělat tolik emisí jako miliony náklaďáku a to i v mizerném stavu v rozvojových zemích. Navíc, největší lodě se také snaží být i ekonomické, to znamená, že se výrobci i snaží o úsporný provoz, což znamené optimálni spotřebu a tím i menší emise. Obecně je lodní doprava z energetického hlediska velmi efektivní.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    XXX
    Tiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym prostredim. To co oni znecistia za sezonu je len tisicina toho co sa spali dopravou. F1 je zelena len pre dobry pocit par ludi, nie pre pomoc zivotnemu prostrediu.

    Navrat V10 by sa mi tiez pacil. Silnejsie monstrum len zvysuje sancu na chybu jazdca a tak sa viac prejavia jeho schopnosti. Kedysi bolo nemyslitelne aby jazdec pri svojej prvej jazde v monoposte F1 dosiahol mensiu stratu ako 6 sekund na najrychlejsieho. Dnes je to cislo podstatne mensie.

    Ale zakaz tankovania nevadi ani mne. 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • marCZous33

    marCZous33

    XXX
    Tak v jednej vete chce 10V a v dalsi si mysli, ze je spravne 1,4 6V? PR kec, aby vypadal ze mu jde o zivotni prostredi. 02

    Jinak souhlasim s JB, ze to chce mene pritlaku a elektroniky, aby byl vetsi vliv pilota. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    ten zákaz tankování mě nejak nevadí . boužel jak řiká Jenson dnes je to přetechnizované pře aerodinamikované když už se konečně zrušily všemožné křidélka stále nám zustaly svislé křidelka i bočnic překřidelkované přední křídla ktará maji velký vlul na aerodinamiku a také difuziry které jsou poslední roky velkímy tématy . možná by bylo lepší se techto zbývajícíhc křidélek z bavit a difuzory uplně zrušit křidla uplně stačí na urovni 90.let .

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Nepovažujem za nutné opakovať sto x povedané, protiargumenty si si mohol nájsť aj pod tým blábolom publikovaným, resp. kopírovaným na x weboch. Jedným z nich je aj efektivita prepravy na tých lodiach - Emma Maersk sa pýši spotrebou 1l nafty na 1tonu nákladu na 1000km - s autodopravou nezrovnateľné nielen so spotrebou, emisiami a efektivitou prepravy. V článku sa spomína 760 miliónov automobilov, publikovaný bol r.2009 pričom v tom roku bolo registrovaných 980 milónov, r.2010 je to už cez 1 miliardu - ani v jednej štatistike nie sú zahrnuté kolové ťažké stroje. Nič v zlom, ale svojho času si aj tabakové koncerny dali vypracovávať štúdie popierajúce zhubný vplyv fajčenia na zdravie... 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama