DISKUZE K ČLÁNKU Button: Nemám rád současné monoposty
Pilot stáje McLaren, Jenson Button, vyjádřil své mínění na současné přetechnizované vozy, kde elektronické pomůcky nahrazují část jezdeckého umění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button: Nemám rád současné monoposty
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasoval 1 člověk)
20.08.2011 14:16
Tiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym… »
» uzivatel000397
(Hlasoval 1 člověk)
21.08.2011 12:30
Tak to je nesmysl. I když největší lodní motory… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
21:50 21.08.2011 XXXMoc pěkně napsané. Mám rád vůni benzínu a miluju zvuk sportovního benzínového motoru. Ale stejně jednou dojde ropa a dlouho předtím bude benzín několikanásobně dražší a bude se jezdit na něco jiného. Ať už to bude vodík, nebo elektřina bude to mnohem větší změna zvuku a rachot V10 můžou pouštět leda z repráku.
Šťastný z toho nejsem, ale dostat z méně paliva více výkonu mi nepřijde jako špatná cesta jak to oddálit. Ta menší změna zvuku mi přijde jako detail. -
McMatej
14:48 21.08.2011 XXX[odkaz na stránku]
Jen jsem chtěl zkusit, jestli to jde napsat tak, že tě to rovnou překlikne na uvedenou stránku. -
-
Caesar
12:39 21.08.2011 XXXJ. Button má pravdu. F1 se poslední roky ubrala směrem k elektronice a snížení obsahu, což nebyl ten nejlepší pokrok.K tomu zákazy treninků,omezené nastavování a vzešlo jen to,že jsou monoposty vyrovnanější a vymysleli se proto prkotiny jako KERS na zvýšení rychlosti a to jen v určitých úsecích. Stáje mají už ted svázané ruce a když něco vylepší,tak jim to hned zakážou.Měli by mít více možností a ukázat po pravdě, jaké stroje dokážou udělat,samozřejmě v rámci bezpečnosti a asi by jsme čuměli.Je to přeci jen věda. -
-
-
-
ERacer
13:51 21.08.2011 XXXSrovnávat lodní dopravu a automobilovou dopravu v ČR může jen hňup. Každý ví že ČR je stát logistiky (skladů) tudíž i Dopravy. Zkuste se podívat na stát ČR z letadla a uvidíte z 80% jen obrovské haly a sklady a podobné věci. Automobilová (kamionová) doprava je v ČR více než přecpaná. V Evropě jednoznačně v tomto odvětví bohužel vedeme. -
55FS
09:05 21.08.2011 XXXOdkedy má F1 pod palcom Bernie, je to len o prachoch.
Už nikto nespomína šport, ale všetci chcú mať výbornú show.Hrať na zelenú strunu sa nosí a zrejme to vyžadujú aj sponzori.
Ak to pôjde takto ďalej tak F1 skončí ako popoludňajšia nedeľná show na úrovni wrestlingu.Ale majitelia práv,ak zarobia,budú spokojní. -
-
uzivatel000397
12:30 21.08.2011 XXXTak to je nesmysl. I když největší lodní motory mají tisíce kW, tak nemohou nadělat tolik emisí jako miliony náklaďáku a to i v mizerném stavu v rozvojových zemích. Navíc, největší lodě se také snaží být i ekonomické, to znamená, že se výrobci i snaží o úsporný provoz, což znamené optimálni spotřebu a tím i menší emise. Obecně je lodní doprava z energetického hlediska velmi efektivní.
-
uzivatel000792
14:16 20.08.2011 XXXTiez nerozumiem preco sa F1 zaobera zivotnym prostredim. To co oni znecistia za sezonu je len tisicina toho co sa spali dopravou. F1 je zelena len pre dobry pocit par ludi, nie pre pomoc zivotnemu prostrediu.
Navrat V10 by sa mi tiez pacil. Silnejsie monstrum len zvysuje sancu na chybu jazdca a tak sa viac prejavia jeho schopnosti. Kedysi bolo nemyslitelne aby jazdec pri svojej prvej jazde v monoposte F1 dosiahol mensiu stratu ako 6 sekund na najrychlejsieho. Dnes je to cislo podstatne mensie.
Ale zakaz tankovania nevadi ani mne. -
marCZous33
09:52 20.08.2011 XXXTak v jednej vete chce 10V a v dalsi si mysli, ze je spravne 1,4 6V? PR kec, aby vypadal ze mu jde o zivotni prostredi.
Jinak souhlasim s JB, ze to chce mene pritlaku a elektroniky, aby byl vetsi vliv pilota. -
hemmis
09:42 20.08.2011 XXXten zákaz tankování mě nejak nevadí . boužel jak řiká Jenson dnes je to přetechnizované pře aerodinamikované když už se konečně zrušily všemožné křidélka stále nám zustaly svislé křidelka i bočnic překřidelkované přední křídla ktará maji velký vlul na aerodinamiku a také difuziry které jsou poslední roky velkímy tématy . možná by bylo lepší se techto zbývajícíhc křidélek z bavit a difuzory uplně zrušit křidla uplně stačí na urovni 90.let . -
vanoverlord
21:12 21.08.2011 XXXNepovažujem za nutné opakovať sto x povedané, protiargumenty si si mohol nájsť aj pod tým blábolom publikovaným, resp. kopírovaným na x weboch. Jedným z nich je aj efektivita prepravy na tých lodiach - Emma Maersk sa pýši spotrebou 1l nafty na 1tonu nákladu na 1000km - s autodopravou nezrovnateľné nielen so spotrebou, emisiami a efektivitou prepravy. V článku sa spomína 760 miliónov automobilov, publikovaný bol r.2009 pričom v tom roku bolo registrovaných 980 milónov, r.2010 je to už cez 1 miliardu - ani v jednej štatistike nie sú zahrnuté kolové ťažké stroje. Nič v zlom, ale svojho času si aj tabakové koncerny dali vypracovávať štúdie popierajúce zhubný vplyv fajčenia na zdravie...
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek