DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Schumacher by měl skončit
Michael Schumacher by se měl zamyslet, jestli už není čas definitivně z formule jedna odejít, doporučuje Niki Lauda. Trojnásobný šampion tak reagoval na Schumacherovy výroky z minulého týdne, kdy Němec tvrdil, že se nesnaží o další titul, jen si závodění užívá.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lauda: Schumacher by měl skončit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Bird44
10:15 12.08.2011 XXXJá s Laudou souhlasim, přijde mi to už od vás jak zoufalej výkřik do tmy... Některý fanoušci schumiho se fakt chytáte stébel, že už to neni snad není ani vtipný. Největší vtip ze všech je, že má závodní rychlost větší než Rosberg, to mi ho fakt vyndej, asi máš zastřenej zrak, ale já většinou vídám Rosberga pár míst před nim a to nemluvím o počtu bodů.Vtip č.2 je, že kdyby dostal lepší auto, rosberga by porážel vážně nechápu logiku tohohle závěru.. Hele nejsem upír a nechci z někoho vycucávat naději, ta totiž umírá poslední. Jenomže alespon trochu soudnej člověk, uzná, že když někdo dostává permanentně už 2 roky v průměru minimálně půlsekundu na tlamu od mladšího kolegy, tak se držet zuby nechty v nějaký naději je trochu z cesty. Jasný, že tě to bólí, ale takhle vokatě si lhát do kapsy a dělat na hlavu sem dlouho nikoho neslyšel:) -
fjenda
08:50 12.08.2011 XXXMyslím, že to není tak jednoznačný. Každý se může navést do jezdce, který kdysi vyhrával a teď už ne. Schumi je toho důkazem. Nechci ho bránit, protože chyby dělá a výsledky za moc nestojí, ale na druhou stranu si myslím, že s jeho autem by nevyhrával opravdu nikdo. Schumi se nedostatky auta snaží dohnat agresivitou a nasazením, ale často to končí jen hloupou kolizí. -
-
hmm
06:50 12.08.2011 XXXMichael může pořád těžit ze svého ohromného talentu a inteligence. Reflexy jdou ale s věhem do háje a s tím ani on nic nenadělá. Přestože talentem většinu pole převyšuje (podobně je na tom snad Lewis, ale ten neumí používat hlavu), jeho výkony už půjdou jenom dolů a blýske se jenom za okolností, které umocní talent (déšť). -
hmm
06:45 12.08.2011 XXXLaudu sice nijak rád nemám, ani ty jeho věčné řeči, ale není legendou pro nic za nic. Ano, má "jenom" 3 tituly, ale...
V sezóně po zisku prvního titulu škaredě havaroval na Nordschleife a po 42 dnech (s těmi popáleninami!!!) zase sednul do vozu a ten rok bojoval až do konce o titul!
V roce 1979 odešel z F1 před koncem sezóny, v podstatě ze dne na den. Vrátil se po dvouleté přestávce a po dvou letech získal titul! Ukaž mi někoho, kdo tohle dokázal! Dostat se do F1 je strašně těžké, ale vrátit se po několikaleté přestávce je ještě těžší!
Kdybys chtěl náhodou vytáhnout Prosta, tak předesílám, že ten neodešel, ale byl vyhozen, měl pauzu rok a vrátil se do bezkonkurenčního vozu, kde jenom stačilo "porazit" týmovou dvojku a titul měl jistý.-
odin
08:04 15.08.2011 XXXAni já jsem ve své době Laudu neměl rád,ale chtěl bych tě pouze doplnit. Lauda odešel z atmosferické formula a vrátil se do éry turba, tedy naprosto odlišných vozů. A hned v první jeho sezóně po návratu mohl získat titul (nebýt Belgie). Ve druhém roce se mu to již povedlo i když hodně šťastně.Tam si to nejspíše Prost podělal v Monaku, že chtěl ukončit závod, aby ho Senna nepředjel a nezvítězil.Kdyby býval dojel i druhý v celém závodě, měl titul on.
-
uzivatel000729
06:27 12.08.2011 XXXtak Schumi ztrácel v Kanadě 3sek.na kolo jo?Tak to je opravdu extrémní blábol.Po restartu závodu sypal jedno rychlé kolo za druhým.jeho jediným konkurentem byl v té chvíli vedoucí Vettel.Co se týče "SC".....při restartu startoval ze 13.místa.Jestli dobrou zastávkou získal 3 pozice tak je to možná moc.Předjel spoustu jezdců v přímém souboji na trati.Dokonce jako jediný dokázal přečíst Vettelův úmysl při posledním restartu po SC a Vettel může děkovat faktu,že se smí předjíždět až po protnutí cílové čáry.Paradoxně výjezd SC v závěru závodu mu paradoxně uškodil a Jenson se na něj a Webbera dotáhl.
Takže takové ty kecy a bludy,které mají zpochybnit jeho TOP výkon si strčte za ucho.Rosbergovi nadělil během 5i kol dobrých dobrých 12 vteřin.
To samé v Anglii.Fantastický start a zisk 5i pozic během 2 kol.Ano,nezvládl pak manévr na Kobu,ale po deaktivaci DRS na mokré dráze je to odpustitelné.Musel do boxů...ale po návratu začal sypat skvělá kola.Někdo může namítat,že měl štěstí protože kolize přišla v době,kdy byla stopa suchá.I to štěstí k závodům patří.Jenže Schumacher jel skvělým tempem,i když ostatní byli rovněž na suchých.Vždyť jezdil o vteřinu rychlejší kola.Bohužel pak přišla velmi přísná penalizace a propad na chvost.I přesto to nevzdal a vydrápal se zpět na body.V závodě měl průměrný čas o 0,7 sek. na kolo lepší než Nico Rosberg a jezdil srovnatelné časy s McLarenem.Jenže to jsou věci,které plivači nechtějí vidět.Konečně se dočkali a Schumi je po 20 letech-na sklonku kariéry ve středu pole.Konečně se po 7i titulech a 91 vítězstvích dočkali a na jeho "stará" kolena si můžou pořádně kopnout a zesměšňovat.Sice trošku pozdě,ale i to se počítá. -
Duncan66
21:06 11.08.2011 XXXPresne jak pises. Schumi v tom zavode neskutecne vydelal na kolizich top jezdcu a na safety caru.
Jak tu nekde pise, ze v kvlade prohrava o mrknuti oka, tak mi sekunda a vic jako malo nepripada, naopak se stejnym autem dostat sekundu na kolo je rozdil tridy, tak uz ho proboha prestante zaslepeni fandove omlouvat a uznejte, ze mu to nejde jak jste si predstavovali-
Anonym
22:14 11.08.2011 XXXSchumimu se nedaří ve třetí části kvaldy, to je pravda. Ta sekunda byla extrém, protože se mu nepovedlo kolo a ty gumy často už dvě rychlá kola na max nedrží. Většinou se ztráta pohybuje kolem tří desetin. Třeba je Nico druhej Senna akorát ve špatném voze ? Ale po pár zatáčkách je často vše jinak. Zatímco Nico uvadá tak Schumi jde nahoru. Tady je vysvětlení proč Nico často prohrává se Schumim v první části kvaldy. Tam se většinou nejede jedno ostré kolo ale několik na tvrdších gumách a to už Nicovi nesedí.
Co se týče té Kanady, tak když nejvíce pršelo tak Schumi jezdil rychlá kola na úrovni nejlepších, dokonce je i stahoval a také tam probliklo, že měl chvíli nejrychlejší kolo závodu. Nemluvě o tom, že odložení závodu do doby kdy přestalo pršet, mu jenom ublížilo. Kdo ví jak by to dopadlo, kdyby se jelo až do cíle na mokru ? A že by mu pomohl SC, tak to byl asi vtip ?-
Duncan66
11:00 12.08.2011 XXXJak muzes porovnavat kvalitu v Q1? Tam jde prece o to, abych usetril co nejvic pneu, neboli jestli Schumi v Q1 najezdi vice kol, tak to znamena, ze se trapi narozdil od Rosberga, ktery zajede jedno a inzenyri mu reknou, ze to na Q2 staci, zatimco Schumi musi pro jistotu jeste jet vylepsit cas, aby se nestrachovali.
A tvrdit o Nicovi ze v zavode uvada je jeste vetsi nesmysl. Kdyz v kvalde porazi silnejsi vozy tak je jasne, ze se po startu nebude dale cpat dopredu narozdil od Schumiho, ktery startuje i o 10 pricek za Rosbergem a ma pred sebou radu pomalejsich vozu. Chce to krapet soudnosti a objektivity, nez budes priste psat takove vymysly nezakladajici se na pravde.
A kdyz uz i Schumi sam prizna, ze neni buldok ale jezdi si uz jen pro zabavu, tak je cas si priznat, ze ani s lepsim autem by to na titul velice prvdepodobne nebylo. V prvni rade musi zacit porazet tymoveho kolegu aby se mohlo zacit premyslet o titulu byt jen hypoteticky -
odin
07:55 15.08.2011 XXXto ducan66-ty jsi přesně důkazem toho, jak fanoušci Schumachera rádi překrucují fakta a vidí to, co se vůbec neudálo.Schválně jsem si ještě jednou GP Kanady pustil a můžu tě ubezpečit, že Schumi na sc vydělal přes v součtu 54 sec. a nejrychlejší kolo opravdu zajel, ale až po dešti a výměně pneu na suché. Takže nikoliv za mokra. [odkaz na stránku]
-
-
-
dannak
16:06 11.08.2011 XXXocividne se auta zmenila dost na to, aby se mu s nim nejezdilo tak dobre. Ferrari taky nebylo nic extra, hned jak prisel MSC. Az kdyz prisel jeste Ross, Rory a dalsi lidi, zacaly se dit veci.
Doufam a verim, ze jeho cas, aspon na chvili, zas prijde... a ze nam ukaze, ze umi porad zavodit a vyhravat. -
Wahl
15:16 11.08.2011 XXXVýroky Laudy jsou často kontroverzní,ale s tímto souhlasím. Schumacher po návratu je průměrným jezdcem, který nemůže nikdy vyhrávat! A není to jen autem... A to že dělá tolik chyb, které tu často ospravedlňute a píšete, kolik by měl bodů, kdyby je nedělali ostatní, kde by všichni byli...Pánové na "kdyby" se v žádném sportu nehraje! Zkrátka je dělá a je to asi z důvodu, to nechám na názoru druhých... -
Jelda
14:50 11.08.2011 XXXAno jednoho dne na to mít nebude ale rozhodně to není teď.Pořád má na to,aby držel krok s dnešními mladými dravci problémem je auto.V této sezoně opravdu mohl mít víc bodů než Rosberg při nejmenším stejně nebýt těch chyb z posledních závodů které jsou podle mě s přemíry snahy které to auto neustojí.Rosberg s toho těží jenom protože jezdí s chladnou hlavou ovšem když se propadne je nevýrazný narozdíl od Michaela který se dokáže probít polem zpět.Věřím,že špatné závody přešly a že už v Belgii zajede pěkný výsledek ke svému výročí. -
uzivatel000415
12:40 11.08.2011 XXXDoufám že jim všem ukáže! To pak zas budou blít: že to čekali že je super apod. -
Oňo
12:39 11.08.2011 XXXJe to predovšetkým na Michaelovi a Rossovi ako sa dohodnú, lebo v jadcoch chyba nie je, ale v aute, ktoré nielenže nemá potrebný prítlak, ale je aj nespoľahlivé. Ak by sa Michaelovi nerosypala prevodovka, určite by počet bodov bol zrovnaný, lebo na Hungaroringu išiel agresívne a udržiaval si dobrú pozíciu v závode. Je úplne zbytočné ho kritizovať a vytrhávať z kontextu niektoré pasáže jeho rozhovorov aj takým človekom, ako je Niky Lauda. On ak by sadol do súčastného monopostu, určite by sa s ním ani nepohol !
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek