DISKUZE K ČLÁNKU Webber k týmové režii: Bylo to zbytečné

Mark Webber není po spokojený s tím, jak se vůči němu tým ke konci Velké ceny Británie zachoval, když mu neumožnil bojovat se svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber k týmové režii: Bylo to zbytečné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 13.07.2011 23:35 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • petrs73

    XXX
    No právě a vo tom to je, protože ho prostě z RB nepustěj, aby něco nevyžvanil 12 pokud vím, tak má smlouvu na rok a možná s opcí. Když jsem naposled s Markem mluvil, tak mi ji nechtěl ukázat, že prej sem moc zvědavej 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • petrs73

    XXX
    Myslim ze vse v tom mem prispevku bylo, jen jsi to povedal jinymi slovami, mozna by stalo za to si to precist este jednou ...

    Mark je ten kdo ma navrch, pac ho RedBull nechce pustit konkurenci at uz jakekoliv ...

    Jeste jednou opakuji: Ja byt na jeho miste, tak reknu jasne Hornerovi a Markovi: este jednou a jdu jinam!!!

    Mistrem sveta u Red Bullu stejne nikdy nebude a mit porad stazeny ocas mezi nohama a nechat ze sebe delat trubku by mne taky nebavilo.

    Pro nekoho je mozna dulezitejsi byt v tymu, treba i za min penez, ve kterem se k nemu budou chovat ferove a nebudou mu hazet furt klacky pod nohy.

    Tim ze ma v hlave znalosti konstrukce vozu a vsech fičur ma velmi silny ARGUMENT ...

    V neposledni rade je treba pocitat s tim, ze s jeho informacema muze tym zrychlit treba o sekundu a z prumerneho tymu se muze stat tym jezdici na spici, viz. Force India dokud mela technologickou vyhodu, jako Brawn GP a Toyota - dokud je neokopirovali ostatni. RedBull ma vyhodu v tom, ze nikdo nemuze prijit na to, proc jsou tak rychli 12

    Ale o tom to tu vubec neni. Tu je to o tom, jakym zpusobem se postavi Mark Webber tymove rezii. Bud prijmout oficialni roli tymove dvojky, dobre placenou, s obcasnymi uspechy (jako Barrichello u Ferrari v ere M.Schumachera) a jezdit ve spickovem tymu a nosit vodu Vettelovi a nebo se sprajcnout a jit jinam - vzdy to totiz bude do horsiho tymu (alespon po technicke strance - o Ferrari ani uz ani nemluvim).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Jo četl jsem tvůj příspěvek pozorně. Píšeš, že může odejít jen do slabšího týmu. To jsem si všiml. A ve většině s tebou souhlasím. Jen jsem tě chtěl upozornit, že žádné ultimátum jim dát nemůže.
      1.Má smlouvu, kterou musí dodržet, zatímco RB může příští závod místo něj posadit do vozu někoho jiného.
      2.Jak jsme se shodli je lepší dojet na bedně v RB, než sebrat pár bodů za sezonu jinde. O penězích ani nemluvím.
      To že zná RB bych nepřeceňoval. Jezdci mění stáje často a není to moc velký problém. Není to konstruktér, který zná každý detail.
      Do role dvojky se dostal hlavně sám. Až bude rychlejší než Seb, může o něčem uvažovat. Loni mu nikdo nebránil vyhrát závody před Sebem, tak nevidím důvod proč by to někdo měl dělat teď. Pokud nebude ztrácet 80 bodů a nebude hrozit opakování Turecka. ;)
      Takže pokud by řekl Hornerovi to co jsi napsal, odpověď by byla "měj se a užij si to jinde". 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • petrs73

    XXX
    Naštěstí je Marc jeden z nejférovějších jezdců a nenechá si do toho kecat. Myslím, že by byl docela zajímavým pilotem pro kterýkoli jiný tým (kromě Ferrari, tam kopou taky všichni za Alonsa) nejenom díky svým informacím, ale především díky svýmu jezdeckýmu umění, protože patří mezi absolutní špičku.

    Hlavně pro jeho znalosti konstrukce auta si ho budou chtit udrzet, aby vsechno "nevyzvonil" konkurenci 12

    Ja byt na jeho miste, tak Hornerovi dam jasne najevo: jeste jednou a jdu jinam!

    (bohužel ale není kam 05 )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Nedochází ti 2 maličkosti. Jedna je, že by RB nástupce sehnal během pár minut. Možná o něco méně kvalitního, ale to jim vadit moc nemusí.
      Druhá, že by Marc mohl jít max do týmu ze středu pole (u F, McL a Mer to nehrozí) za mnohem menší peníze. A pochybuju, že by raději jezdil desátá místa jako jednička, než na bedně co by dvojka. A ještě za zlomek platu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ak by Christián vedel, že si taký neschopný Marc a nedokážeš Seba predbehnúť, tak by nepovedal ani slovo a išiel by na jednu dobre vychladenú Plzeň ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Podle mě u RB zařízli Marka už během minulé sezony a je docela nepochopitelné že dokázal Mark bojovat o titul až do posledního závodu. Letos už u RB jde vše jak po drátkách a vše je podřízeno Vettelovi, ale zdá se že to přestává stačit, Mark už se s tím srovnal a začíná pomalu ale jistě na Vettela tlačit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • petrs73

    XXX
    Schvalne sem si vyhledal co rekl Horner po Velke cene Nemecka 2010, kde si Alonso s Massou vymenili pozice v dobre zname kauze tymove rezie:

    Horner je přesvědčený o tom, že Red Bull by takhle nikdy nejednal. "Ne, my necháváme naše piloty závodit," řekl. "Massa je pořád na dohled boje o titul. Nebo možná, že ve smlouvě podepsal, že je číslo dvě. Ať tak nebo tak, pro sport to dobré není," tvrdí Horner. "Jezdci by měli mít možnost závodit. Massa odvedl lepší práci, byl v čele," připomněl Horner skutečnost, že Massa se dostal do čela ze třetího místa, když po startu předjel Vettela i Alonsa.

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    Chudak Mark Webber, Red Bull mu zakazuje zavodit, pritom se chvastali, ze nikdy by nic takoveho neudelali 02 02 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    týmovou režii používá a používal každý,kdo potřeboval.Tvrdím ale,že pokud si chci jako tým zachovat dekórum,tak se chovám celou sezónu podle svých vlastních tvrzení,kterými krmím média na začátku.Pokud tvrdím, že u mne mají oba jezdci rovné podmínky a pak jednomu seberu jeho křídlo a dám ho druhému nebo jednoho zákazem zpomalím aby pustil druhého,který se bez takové pomoci před něj není schopen dostat,tak v tom okamžiku celý tým získává nálepku bandy pokrytců,lhářů a podrazáků.Žádné řečičky o týmovém sportu už jim tuhle nálepku neodpářou.Je to ale hlavně pokrytecví k vlastním lidem týmu.Jak zde pak asi vypadají mezilidské a pracovní vztahy,když je z jednoho tak nějak nenápadně a spíš přes média udělán fackovací panák? Nechápal jsem Alonsa,že pořád hovoří stylem....zatáčku jsme projeli špatně,v boxech jsme chybně namontovali zadní kolo.....jako by s ním jezdil celý tým nebo celý tým monotval to zadní kolo.A on se zatím skrývá právě duch týmové režie-Alonso si tak dělá alibi, podporuje tým a brání tak vzniku diskuze o TR vytvořením zdání o týmovém sportu.Myslím že lepší by bylo veřejně se přihlásit k týmové režii a otevřeně jezdcům i tisku říct např.-od poloviny sezóny budou jezdci děleni na č.1 a 2 podle získaných bodů,přičemž dvojka bude svou činností všemožně podporovat vítězství č.1.Bylo by to jasné,každý by měl stejnou šanci a každý jezdec i člen týmu by věděl na čem je,co ho čeká a co musí.McLaren tak mohl zabránit odchodu Alonza i celému skandálu, RedBull by teď nebyl za hlupáky a lháře a Ferrari by tak neničilo Massu -třeba by pak i podával lepší výkony.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Sorry, za Německo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      jiste, jenze skutecnost, ze Ferrari ma jednicku a dvojku je znama a vsichni to vedi, asi jako ze se nejzdi na cervenou. A Ferrari nikdy nereklo, ze u nich neni a nebude. RB tohle prohlasoval a uz loni se usvedcili ze lzi odmontovanim Markova kridla. Vsichni v tomhle sportu delaj krivarny, tu a tam, ale drzej hubu a nedelaj pak ze sebe svatousky, narozdil od RB.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Nechci soudit Ferka za Maďarsko. Jen mi nepřijde krok RB jako "největší svinstvo" a pokud to tak někdo bere, pak jen uvádím srovnání, že to nedělají sami. Takže nemám v úmyslu tě kamenovat, ikdyž mám dojem, že si Alík o to puštění přímo řekl. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Inkognito

    XXX
    Pravda, že tam rádiová komunikace proběhla, ale to až po Alonsově pokusech o předjedí Massy, a je pravda že se Massa dost nebezpečně bránil. Že to udělali tak okatě je jejich problém, i přes zákaz TR se běžně používala, problém tady byl že to média tak rozmázla.

    Nevím jakou měli tehdy strategii, ale mám pocit že Alonso byl krátce po vyjetí z boxů a že by závod stejně skončil ve stejném pořadí (co se týče jezdců ferrari). Proto mi přišlo tohle mediální rozmazávání trochu přehnané, vzhledem k tomu že se něco podobného dělo častěji, ale třeba míň viditelně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    To, že je u F jasná jednička je sice známo, ale pokud si pamatuju oficiální prohlášení před sezonou, mluvili o vyrovnaných jezdcích s rovnocenným přístupem. A od prvního závodu bylo jasné, kdo že bude mít roli jedničky. Nic proti tomu. U RB v téhle situaci (2 kola před koncem na sjetých gumách) to bylo více než rozumné (viz Turecko). A opakuji, že bych Markovi ten titul přál víc jak Sebovi. Otázka jestli ten rozdílný pohled z tvé strany není ovlivněn spíš nenávistí RB, resp. Seba. 03 Chápu, že to pro tebe musí být frustrující koukat na jeho dominanci. Co se týká loňska, Marc si projel titul sám nehodou v Korei a do posledního závodu měl lepší pozici než Seb. Nikdo mu k cestě k titulu nebránil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Nechci se hadat, kdo koho a proc nenavidi. Jen mam pocit, ze pomery ve Ferrari jsou zname. Ikdyz na zacatku to bylo rovne, je zcela zrejme, ze FA je proste vudce a Massa nosic.
      U RB ale od sameho zacatku meli plnou hubu o volnosti v zavodeni, jak do souboju nebudou zasahovat, rovny pristup k jezdcum.
      Vsichni si ted muzou udelat obrazek o tom, jestli skutecne k MW pristupuji stejne jako k SV, nebo jen Horner je stejnej panak, za jakeho nekteri maji Domenicaliho.
      Kdyby loni drzeli bud hubu, nebo jen rekli OK, tohle je v nasem sportu bezne/deje se u vsech tymu, drzim zobec i ja ted na jejich ucet.
      Ale presne, jak tu nekdo pripomel, ze RB mel pocit ze zavod v Nemecku byl zmanipulovan. Proc tenhle nebyl ? zkratka, maji maslo na hlave, a uz pekne zlukle.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jan

    XXX
    RB zajima jen Vettel to co predvadej Webberovi je nejvetsi svinstvo v F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Massa to má u Ferka lepší? Neslyšel jsem někde hlášku: Fernando je rychlejší, rozumíš tomu? 12 12 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Inkognito

        XXX
        Že to musíte furt vytahovat, přidám k tomu svůj názor. Závod jsem sledoval a Alonso byl skutečně rychlejší, a to o dost, Massa se urputně bránil, až jsem si říkal že to může skončit špatně. Pokyn z boxové zídky jsem čekal, ale čekal jsem něco ve smyslu: "dávej pozor ať oba dokončíte závod".

        Na tuhle stranu jednoznačně chyba ferrari že pokyn tak nešťastně formulovali, a možná trochu frustrovaný Massa ho pustil příliš okatě.

        Za další se mi nelíbí neustálé označování Alonsa za uplakánka. Nemyslíte, že kdyby Alonso křičel do vysílačky ať ho ten Massa pustí tak by to režii ušlo?

        Nakonec to ještě dorazily média které každou věc velmi zveličují.

        U ferrari možná je striktně daná týmová jednička a dvojka, ale nutno dodat, že Alonso každým závodem potvrzuje že je rychlejším pilotem.

        Škoda, že Massovi unikl titul v r. 2008, myslím, že by mu to hodně pomohlo k "vyzrání". Na druhou stranu Hamiltonovi to moc nepomohlo, pač mu titul vlastně spadl do klína.

        Snad všechno co jsem chtěl říct, můžete mě začít kamenovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama