DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Než ve Valencii budu předjíždět, tak si to dvakrát rozmyslím
Lewis Hamilton řekl, že než v zítřejší VC Evropy ve Valencii někoho předjede, tak si to radši dvakrát rozmyslí. I když druhou větou Brit slibuje, že bude stále agresivní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: Než ve Valencii budu předjíždět, tak si to dvakrát rozmyslím
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
26.06.2011 09:15
Lewis, dôležité je predbehnúť RB a oni sa potom… »
» uzivatel000634
(Hlasovali 2 lidé)
26.06.2011 09:19
Kdyby byl Ham ten co předjížděl tak by určitě o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000587
11:04 26.06.2011 XXXvyborne pani komisari. uspesne sa vam dari zabijat predbiehanie. toto je dalsi dovod preco je sucasny rocnik pre mna iba jedna nezaujimava fraska. som vazne znechuteny z celeho rocnika a rozhodnutia komisarov ktori maju dvojaky meter a penalizuju kazdu debilinu to len umocnuju. nie som fanusik hamiltona, ale dufam ze sa z neho nestane krotky baranok ako z buttona lebo by to bola skoda. on je jeden z mala ktory tuto seriu robia este zaujimavou. ostatni sa len vozia -
uzivatel000451
09:43 26.06.2011 XXXPodobné vyjadrenia sme tu mali už 100krát a nie len u neho,uvidíme aká bude skutočnosť.Nechajme sa prekvapiť -
uzivatel000249
09:15 26.06.2011 XXXLewis, dôležité je predbehnúť RB a oni sa potom navzájom odpália ... -
Andy
00:31 26.06.2011 XXXAclaim
Gentlemani, jo...?
tak se koukni na toto, čas 1:07:
[odkaz na stránku]
za tohle by Hamiltonovi sebrali licenci....-
Aclaim
10:33 26.06.2011 XXXUpřímně si nemyslím, že by kdokoliv z nás, co na to koukáme hlavně v televizi (včetně mě), byl oprávněn k tomu hodnotit tyto situace lépe než tratoví komisaři. Ale pár faktů je naprosto jasných. Je to skvělý jezdec s vyjímečným talentem a často se chová a vyjadřuje jako naivní dítě v pubertálním věku (to ale spousta pilotů v minulosti i současnoti). Ale co je důležité - je příliš často učastníkem nehod, které mají pro něj nebo ostatní fatální následky pro pokračování v závodu - to je prostě fakt. Neni to tak, že by si na něj někdo zasednul - prostě a jednoduše, stále s někým koliduje a nemá to co do činění s jeho barvou pleti .-
-
Filas
11:47 26.06.2011 XXXpokud se nepletu, tak ve všech případech byl předjížděný alespoň o půl vozu před Hamiltonem, mám rád Lewise, ale takto později zabrzdit a pak počítat s tím, že ten přede mnou bude tak hodný a půjde mimo ideální stopu abychom se kvůli mému manévru nedostali do kontaktu je naivní..myslím tím hlavně to monako, kde by to mohl dělat každý, závod by ale pak moc jezdců nedojelo (viz. Coulthard zablokovaný pomalu polovinu závodu za Bernoldim?? :)
-
-
uzivatel000634
09:19 26.06.2011 XXXKdyby byl Ham ten co předjížděl tak by určitě o licenci nepřišel a podle mě by ani nedostal penalizaci protože byl před předjížděným vozem tím pádem volil stopu a to je to co říkám já , že v těch posledních manévrech Hama nebyl vepředu a tím pádem se musí přispúsobit tomu vepředu a ne, že si řekne pozor jedu pusť mě..... podle mě byl měl Ham aspoň trochu začít uvažovat co dělá, ale jinak jezdí parádně to je fakt a to asi nikdo nezmění.-
McMatej
10:07 26.06.2011 XXXA kde se píše o tgom, že ten vpředu má právo volit stopu??? Naopak o tom že předjížděný nesmí bránit předjíždění vytlačováním z tratě je v pravidlech napsáno zcela jasně.
Pokud by si ten přední mohl libovolně volit stopu, tak je předjetí neřešitelný problém!!-
Mike17
14:01 26.06.2011 XXXTo že si jezdec volí stopu není nikde v předpisech, ale logicky volí tu nejrychlejší. Pokud se nepletu nesmí úmyslně měnit víckrát směr jízdy a bránit tím předjíždění. V čem se asi naše názory liší je to, jestli se tím myslí projetí vnitřkem zatáčky přes obrubník. Pokud projede zatáčku standardním způsobem, těžko se to dá brát jako bránění předjíždění. Proto zkoumali u kolize JB a LH jak projížděl úsek Button kolo předtím. Asi je otázka, kdy má předjížděný nechat prostor uvnitř. Když jsou na stejné úrovni, nebo pokaždé, když se předek druhého vozu dostane na úroveň zadku prvního??? Já jsem pro první variantu, ale asi by to měl posuzovat někdo nestranný. Třeba komisaři. Jinak tvůj názor respektuji. ;)
-
-
-
-
-
Aclaim
23:46 25.06.2011 XXXHodit sem odkaz na kolize způsobené defekty kol, hromadné pozávodní nehody a smrt Gillese Villeneuva, která se stala během kvalifikace je sice zajímavé, ale co to má společného s nehodami Lewise Hamiltona, to opravdu nechápu. Jinak si myslím, že srovnávat chování jezdců dnes, kdy smrt následkem nehody je velice nepravděpodobná a bezpečí pilota neuvěřitelné s 80. léty, kde smrt ještě doslova čekala na každou chybu, asi nemá smysl. Je logické, že v té době a dříve byli ještě tzv "piloti gentlemani". Dnes, kdy takhle fatální následky nehrozí zdaleka v takové míře, tento jev v chování pilotů logicky téměr vymizel. -
hemmis
22:21 25.06.2011 XXXvelká škoda že po kolizi z buttonem musel od stoupit mohl udělat zavod atraktivním ikdyž zavod byl i tak atraktivni v jeho podáni veřím že y byl více . mě se jeho styl libí přesně jak tu někeří řekly on zavodí a ne se jen vozit jde vidět že jde do souboje sscílem předjet ne dojet a to je to co se nám libí a když to nevijde tak hold nevijde to už je zavodění
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek