DISKUZE K ČLÁNKU Proč v GP2 zavrhli DRS?

Systém nastavitelného zadního křídla (DRS), který byl letos zaveden ve Formuli 1 kvůli usnadnění předjíždění, šéfové GP2 zavrhli. Proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč v GP2 zavrhli DRS?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.06.2011 08:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    Nevím jestli je to aktuální ale někde jsem četl, že vozy GP2 (F300) nemají na spodku prkno jako to má F1. Proto nepotřebují takovou aerodynamiku nahoře. Navíc přítlak generovaný na spodku není tak citlivý na špinavý vzduch. Z toho důvodu mohou jezdit mnohem blíže jako kdysi F1. Přitom jsou vozy GP2 schopny jezdit téměř na úrovni nejhorších týmů F1, přes velký rozdíl ve výkonu motoru a bez vývoje špičkové aerodynamiky. Můj osobní názor je, že F1 by se měla vydat stejným směrem. Tu desku do F1 dali kvůli extremnímu přítlaku a kvůli bezpečnosti při minimalizaci kontaktu podvozku s tratí. Podle mě měli omezit aeroprvky nahoře, hlídat světlou výšku a to prkno hodit ze skály.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ľaľo

    XXX
    V GP2 sú väčšie výkonostné rozdiely v tímovej práci a príprave auta na závody, ako v F1, preto tie rozdiely sú väčšie aj keď sa jedná o jeden typ monopostu pripravovaný Dalarou ! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    GP2 nepotrebuje taketo umele ozivovanie. tam sa preteka a predbieha aj bez toho a su to ovela zaujimavejsie preteky ako F1. dost tomu prispieva aj to ze su to mladi a blaznivi jazdci ktori maju krv v ociach a potom je tam kopec buraciek 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    V F1 nie sú žiadny amatéri, no s problematikou ovládania DRS sa museli pohrať a tieť tvar zadného krídla sa dosť často menil, kým sa s tým aerodynamici vysporiadali a teraz komponenty fungujú bez závad. Všetko stojí čas a peniaze a hlavne preto to zavrhli. Ináč oživenie by to prinieslo aj tu, o čom vôbec nepochybujem !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    prečo by malo zadné krídlo F2 vytvárať menej prítlaku, ako krídlo F1 a prečo sú schopné autá F2 jazdiť tesne za sebou? Bez takýchto informácií stráca článok zmysel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a design jeho přilby při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama