DISKUZE K ČLÁNKU Proč v GP2 zavrhli DRS?

Systém nastavitelného zadního křídla (DRS), který byl letos zaveden ve Formuli 1 kvůli usnadnění předjíždění, šéfové GP2 zavrhli. Proč?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč v GP2 zavrhli DRS?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 07.06.2011 08:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    Nevím jestli je to aktuální ale někde jsem četl, že vozy GP2 (F300) nemají na spodku prkno jako to má F1. Proto nepotřebují takovou aerodynamiku nahoře. Navíc přítlak generovaný na spodku není tak citlivý na špinavý vzduch. Z toho důvodu mohou jezdit mnohem blíže jako kdysi F1. Přitom jsou vozy GP2 schopny jezdit téměř na úrovni nejhorších týmů F1, přes velký rozdíl ve výkonu motoru a bez vývoje špičkové aerodynamiky. Můj osobní názor je, že F1 by se měla vydat stejným směrem. Tu desku do F1 dali kvůli extremnímu přítlaku a kvůli bezpečnosti při minimalizaci kontaktu podvozku s tratí. Podle mě měli omezit aeroprvky nahoře, hlídat světlou výšku a to prkno hodit ze skály.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ľaľo

    XXX
    V GP2 sú väčšie výkonostné rozdiely v tímovej práci a príprave auta na závody, ako v F1, preto tie rozdiely sú väčšie aj keď sa jedná o jeden typ monopostu pripravovaný Dalarou ! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    GP2 nepotrebuje taketo umele ozivovanie. tam sa preteka a predbieha aj bez toho a su to ovela zaujimavejsie preteky ako F1. dost tomu prispieva aj to ze su to mladi a blaznivi jazdci ktori maju krv v ociach a potom je tam kopec buraciek 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    V F1 nie sú žiadny amatéri, no s problematikou ovládania DRS sa museli pohrať a tieť tvar zadného krídla sa dosť často menil, kým sa s tým aerodynamici vysporiadali a teraz komponenty fungujú bez závad. Všetko stojí čas a peniaze a hlavne preto to zavrhli. Ináč oživenie by to prinieslo aj tu, o čom vôbec nepochybujem !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    prečo by malo zadné krídlo F2 vytvárať menej prítlaku, ako krídlo F1 a prečo sú schopné autá F2 jazdiť tesne za sebou? Bez takýchto informácií stráca článok zmysel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama