DISKUZE K ČLÁNKU Jaká je pozice FOTA při jednání o nových pravidel týkajících se motorů?

Martin Whitmarsh objasňuje, jakou pozici má FOTA při jednání o nových pravidlech o motorech, která vejdou v platnost v roce 2013.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jaká je pozice FOTA při jednání o nových pravidel týkajících se motorů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.05.2011 07:41 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Veď tie motory sú tak zastaralé až hrúza a zároveň veľké ohavy ! Královna F1 bude vtedy, ak monopost bude mať malý, ale zároveň výkonný a pružný motor. Nebude potreba zo strany FIA kontrolovať mapovanie motora, lebo výfukové plyny nebudú mať takú kinetickú energiu z dôvodu, že vykonajú prácu v turbíne turbokompresora a spaľovanie bohatej zmesy, alebo paliva vo výfukovom potrubí bude vylúčené, lebo by poškodilo turbínu nadmerným tepelným zaťažením ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Okrem toho potrebujú staré motory ťahať so sebou cisterny paliva. Sú to krásne muzeálne kusy, podobné ako parné lokomotívy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Moc tomu nerozumiem, prečo Cosworth a iní výrobcovia bez problému vyvinuli motor podľa starých pravidiel a vývoj motora podľa nových pravidiel je im drahý. Pritom si sťažujú, že motor je príliš malý, má príliš málo valcov a doteraz neustále plakali, že vývoj motorov bol zmrazený, že sa nemohli sa realizovať... Keď sa nevedia vyrovnať s modernými motormi, alebo na to nemajú peniaze, tak nech to proste nerobia. 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    To je rozumný názor, ale pochybuji, že jen tak někoho přilákají do f1 pokud vývoj toho motoru je tak drahý, navíc si vsadím, že cosworth bude ten kdo na to nebude mít. Takže si fia pradoxně tímto pravidlem odstřelí jediného "nezávislého" výrobce motorů i když tím už je z části i renault. Podle mě mělo tentokrát pravdu ferrari s přechodnou evolucí současného motoru a později třeba na ty v6.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama