DISKUZE K ČLÁNKU Audi: Proč není Formule 1 pro automobilky důležitá

Podle německého výrobce aut Audi není F1 pro automobilky důležitá. Neposkytuje jim totiž možnost využít zkušenosti a technologie z tohoto sportu ke zlepšení svých běžných vozů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Audi: Proč není Formule 1 pro automobilky důležitá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.05.2011 12:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 25.05.2011 20:22
kdepak, Red Bull 18 »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2011 12:47
Srovnávat sotěž o nejmenší spotřebu v Le Mans s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Srovnávat sotěž o nejmenší spotřebu v Le Mans s F1 je fakt úlet. Je jen dobře, že do F1 nechtějí. Ještě by se snažili prosadit zmenšení nádrží na 10l, aby mohli jezdit s diesely a vyhrávali na menší počet zastávek v boxech. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      XXX
      No ale aby je pak nevypekla konkurence s něčím lepším. :))) Ona přeci jen Audi vždycky lezla jen do disciplín "slepých" ... tam pak jednooký králem jest. :D

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    v f1 bychs e obešel bez automobilek a automobilky vyhradne automobilky bych bral ve wtcc ale ne zakaznický týmy jak ted a žadný diesely .

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    majú pravdu. Vedeckotechnickí kontrarevolucionári, ktorí v tomto fóru bojujú proti novým motorom v F1 sa musia červenať 04Okrem menšej spotreby paliva v LeMans netrúsia gumu z nekvalitných pneumatík.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    XXX
    No porovnávat Circuit de la Sarthe s okruhy F1 v průměrné rychlosti, to mi přijde jako dobrý úlet. :) F1 zpomaluje daleko rychleji, takže boxy by měla rychlejší. Na rovině dlouhé 4 km by těch 400 taky dala a o zatáčkách se ani nemusíme bavit. :) Ostatně i ta spotřeba je mimo. :) F1 namapují motor na úspornější režím a pořád na tom okruhu bude daleko rychlejší.
    Souhlasím s kolegy pode mnou, že jde pouze o PR a vědomí, že na F1 VW group nemá a mít nebude. :)) Leda by mohli svůj motor přeplňovat, k čemuž se uchylují celá ta léta pokusů o konkurování BMW. :))

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • diamond

    XXX
    Taky si myslím, že se bojí, že by nic nedokázali. Nemají zkušenosti s motorem F1. Je to totiž něco úplně jiného. Hlavně vysoké otáčky.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000558

    uzivatel000558

    XXX
    tak celkem lehce prokouknutelné a celkově lacinné PR. teda na dnešní možnosti. no ne? naprostý souhlas. f1 je mnohem zajímavější reklamní prostor. mimochodem taky těžce bez velkého progresu. red bull je v tomhle oledu asi nejdál. ale to je tím, že oni prostě nemají hranic. a čím větší úlet, tím líp. globálně. skrz naskrz disciplínami a to nejen sportovními.. zpět. RB7 je toho naprostým důkazem. užasná ještěrka, která jakoby dokázala poslouchat na slovo. přitlačí jí v kvalifikaci ke zdi a ujedou všem o rok vývoje. a to nepochybuji o rezervách. ta spolehlivost je toho důkazem. mám tušení, že tady máme éru red bullu. rád bych se pletl.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HWK

    XXX
    No hlavně by si nemohli jako ve 24h postavit auto podle sebe aby na ně ostatní neměli a pak si ho nechat až nachystaný schválit a díky tomu vyhrávat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Benett

      XXX
      Možná kdyby nejlepší stáj ve formuli 1 byla na úrovni HRT nebo Virginu, tak by do toho šli.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petřík

    XXX
    A co sekvenční převodovka hmm?:)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Borja

    XXX
    To jsou zase žvásty 02 bojí se, že by ve F1 nic nedokázali, to je celý 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Takže Tata (no, ta se u nás přece jenom blbě shání) nebo Lada ? Ale nabízí se i Caterham a Lotus 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ibanez

    XXX
    jenže chlapci z Ingolstadtu zapomněli na fakt, že F1 je mnohem lepší reklama než Le Mans....ale s tím, že nelze nic použít do běžného provozu souhlasím....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama