DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari je otevřeno možnosti založit nový šampionát

Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, řekl, že maranellská stáj se nebrání myšlence založit od roku 2013 nový šampionát. Reaguje tak na zájem společnosti News Corporation o vstup do tohoto sportu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari je otevřeno možnosti založit nový šampionát

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 16.05.2011 13:01 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Žijeme v demokratickej spoločnosti, kde nie je obmedzovaná snaha a vkladanie investícií do nových projektov. Ak Ferrari vidí svoje účinkovanie v novej sérii a skutočne to tak cíti, tak mu v tom iste nikto brániť nebude ! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Coopy

    XXX
    a znáte ten fór s tim skinem jak končí: "bububu, try malá p**" :D. tak přesně ten mi to připomnělo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Vy jste tady z toho vedle jak ta jedle.V 2012 končí smlouvy a konkordská dohoda točí se tam pár miliard tak Ferrari si chce ukousnout z toho koláče trochu víc.Žádná série nebude chtějí víc prachů a pravidla ,který by jim seděly ,ale jaký by jim měly sedět to neví ani oni sami.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Jestli ale nová soutěž přijde s V12.. :)

    Stejně dokud nebudou mít všichni cca stejný monopost, tak to bude pořád jen o tom, kdo vymyslí nějakou novou kulišárnu apd..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    A vsadim se že Ferrari bude první, kdo by v nové soutěži vyhlásil, že jestli je nenechají vyhrávat tak odejdou a založí opět novou 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Zalozit novou soutez protoze tahle ma mizernou propagaci v modernich mediich ? To chapu. Silenjsi motory ? Taky chapu.
    Ale DRS a pneumatiky pirrely ? Do toho mi nekopejte. Diky tomu jsou i nezajimave trate zajimavejsimi. A nebylo to prave ferrari, ktere nakonci lonske sezony brecelo, ze na trati neslo predjet ? Ted to jde ale protoze maji horsi auto, tak to pro ne neni tak vyhodny a uz je to spatne...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    Bernie je na Ferrari moc měkký, šlo by to i bez nich. Zato Ferrari by bez F1 mělo těžký problém se ztrátou tržního podílu v horizontu několika málo let. Montezemolo jen haraší zbraněmi které ve skutečnosti nemá. Kdo je nezaujatý, tomu to přijde trapné. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tamyia

    XXX
    Souhlasím s článkem...
    F1 byla od svého vzniku výkvětem technických novinek, nenovějších technologií a těch nejlepších pilotů. Rodily se ty nejlepší nápady z aerodynamiky, vývoje motorů, které nezřídkakdy našly uplatnění v běžném automobilovém průmyslu.
    Všechno to stálo spoustu peněz, usílí, zmaru i lidských obětí, ale hnalo to vždy lidi posedlé vůní benzínu dopředu. A vždy v tomto sportu vítězili jen ti nejlepší, nezatvrdělejší a nejpracovitější.
    A teď? Stává se z toho všeho unifikovaná nuda, kterou se snaží nekonečnými změnami pravidel a nesmyslnými nařízeními změnit, ale nějak se to nedaří...
    Že se teď předjíždí díky gumám, nastavitelnými křídly, kersu? A kde je pilot???
    Pusťte si někdy staré záběry z F1, kde se prali Lauda, Arnoux, Senna, Villeneuve, Pironi, Mansell, Prost... To bylo závodění!!!
    Ne to co nám teď servírují v neděli odpoledne.
    Rozumím Ferrari, že se jim to takhle nelíbí. Snad se přidá i Mc Laren, Renault, Williams, Lotus. Týmy které psaly historii...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      to je typicky nazor nekoho, kdo si nedokaze pripustit, ze ty zlate casy tak jednoduse proste udelat nejde. A proc? Prave proto, ze ten spickovy vyvoj za ty dekady udelal takovy pokrok a je dnes vse tezsi. Ziskat desetinu navic je mnohem tezsi nez pred 20 lety. Pri dnesnich moznostech neni problem okopirovat souperovy figle apod. Kdyby to bylo tak jednoduche jak to vidis ty, tak by to urcite udelali. Ale holt je dnes rok 2011 a ne 1970 a cas vratit zatim nelze. Nejsi sam, kdo by chtel zpet "stare zlate casy" ale je treba byt nohama na zemi. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Tentokrát má pravdu. F1 by sa mala nechať pre milovníkov argentínskych telenoviel, wrestlingu a iných programov s vysokou sledovanosťou. Mala by sa založiť nová športová súťaž špičkovej techniky a špičkových jazdcov.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Airwar

      XXX
      Vy Formuli 1 asi moc nesledujete že, tedy myslím především vývoj technických předpisů. Protože jinak by jste věděl že Formule měli špičkový výkon před válkou, po válce pak v roce 1949-1951 se jezdilo se slabšími závodními vozy, v letech 1952-53 dokonce jen z vozy Formule 2, Pro léta následující byla vypsána poměrně "nevýkonná formule", vše se změnilo až v polovině šedesátých let, pak byl poměrně volný vývoj až někam k roku 1982, od té doby se výkonnost vozů Formule 1 výrazně přiškrcuje. Každopádně Formule 1 už má za sebou v minulosti minimálně dvě období kdy došlo k velmi razantnímu snížení výkonu vozů Formule 1 - vždy minimálně o 50%. V současné době se výkonnost spíše udržuje na stejné úrovni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Monte tradičně brečí a dělá ze sebe blbce, Ferrari potřebuje evidentně změnit vedení. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dave

    XXX
    Brečí nebrečí,ale mají pravdu ohledně těch pravidel...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Myslim, ze statistiky mluvi jasne ze pravdu nema. Alespon prozatim se z nudneho taktickeho krouzeni staly znovu zavody od startu az do konce skrz cele startovni pole. Zadny karambol kvuli mackani tlacitek jsme zatim nevideli, pozice se menili vzdy, kdyz zajedes do boxu, kdyz se meni pocasi apod. taky se v minulosti menilo trikrat i vice, takze taky zadna neznama situace atd. Takze zatim jen nepravdive kecy a breceni. Jedine s cim muzu souhlasit je zalozeni alternativniho sampionatu, kdyz se nejak nedohodnou, ale jinak klasicti uplakani taliani.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Ferrari z toho chce vytřískat co nejvíc peněz 03 To sice chtějí všichni, ale jen Ferrari na to má sílu, jak řekl Bernie, bez nich to nejde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    To možná zatřese motorsportem jako takovým. Uvidíme, co z toho bude.

    Na druhou stranu zase Ferrari brečí?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama