DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello: DRS v Monaku? FIA tentokrát rozhodla špatně

Rubensovi Barrichellovi se nelíbí rozhodnutí FIA, kterým chce umožnit využívání nastavitelných zadních křídel (DRS) v Monaku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello: DRS v Monaku? FIA tentokrát rozhodla špatně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 12.05.2011 18:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FWMonty

    XXX
    Taky bych DRS v Monaku zakázal 03jízda v tunelu z menším přítlakem na zadní napravu může představovat velké riziko.Navíc Monako se jede na velký přitlak,takže jezdec když pojede z DRS musí být opatrný na plynový pedál,aby se neroztočil.A když bude opatrný moc rychlosti nezíská.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Scuderio

    XXX
    Prostě Rubens je posera a už je to taky holt věkem, že spíš jde adrenalín stranou :D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lojzko

      XXX
      Máš úplnú pravdu, aj manželka ho chváli, že jej začal pomáhať pri varení, začal vyšívať a tiež štrikuje. Hold Rubens nám stárne ! 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Jsem pro DRS, ale nejsem si jistý jestli je v Monaku k něčemu dobré. Na cílové rovince nejspíš stejně nikdo nikoho nepředjede a v kvalifikaci to můžou použít všichni a na atraktivitě to asi nepřidá. Ale budu moc rád, jestli se v tom pletu. Nějak netoužím, aby se kvůli tomu někdo zranil nebo zabil. Ale chápu, že každý má jiné touhy. 6e ho nemusí použít? Omyl, pokud jej použijí ostatní musí! Nemůže si dovolit ztratit sekundu na kolo proti ostatním. Nerozumím tomu, jak pokaždé když se některý pilot zmíní o bezpečnosti, hned se objeví narážky na zbabělost. Většinou jsou to lidi, kteří jako nejrychlejší auto řídili octávku a baví se o tom, kolik lidí na dálnici předjeli aniž by s nima někdo chtěl závodit. 02 Ale uznávám, že rozhodnutí je na pilotech, rozumí tomu víc jak já. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kanibal

    XXX
    Ty si dej hlavně bacha na kanály. Jinak DRS jezdec a může a nemusí použít. Stejně jako brzdy a plyn.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • soused

    XXX
    Rubensi seš pěknej měkejš!! To je pořád tohle je nebezpečný, tohle bude, támhle mě chtěl zabít... 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Nebo jak se navážel do Schumiho, když ho ještě jako stájový kolega předjel za tunelem

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Jo a já znám několik stovek, co to díky nim přežili. Někdy nepřipoutaní blbci nezabili jen sebe, ale i připoutané v autě s nima. Tyhle lidi nechápu. To má být jako projev nějaké odvahy???

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    Rubinho, mám pocit, že nastal tvůj čas myslim, že už ve F1 přetahuješ je na čase uvolnit sedačku mladším

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Barrichello je vrchní bulička, to už je známý... Šašek jeden.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ak má Rubens strach a stratil gule, nech ide robiť tanečnicu a tancovať pri tyči ! V tréningu a kvalifikácii, môže každý pilot používať DRS podľa uváženia a v závode na štart/cieľoej rovinke, čo je úplne správne. Žiadne drámy sa neudejú, len závod nebude nudný a piloti nebudú krúžiť do blba ako na kolotoči ! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      XXX
      Bari len chce, aby sa ľahkomyselní pitomci nepozabíjali, ale aby šlo i naďalej o šport. Dá sa jazdiť aj napríklad bez bezpečnostných pásov.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Poznám najmenej dva prípady, kde šofér nebol pripútný a prežil vďaka tomu, že vyletel na pole cez okno. Keby bol pripútaný tak to neprežije, lebo auto bolo nadranc ! 08

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          XXX
          Tenhle argument miluju = naskakujou mi alergicky pupinky. To "znam" je na principu: sestra sousedky zaslechla od prodavacky, ze jeji syn od kamarada slysel....

          .. i kdyby statistika je neuprosta a na 1 takovy pripad pripadnou stovky opacnych a v momente nehody se nemuzes rozhodnout jestli se pripoutas nebo ne. Kez by za takovy nazor bylo mozne sbirat ridicaky - bohuzel by to nepomohlo, protoze tito lide zaroven rikaji, ze na papiry to nejezdi.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lojzko

            XXX
            A ja sa im nečudujem. Keď máš šťastie, tak sa len poodieraš, keď vyletíš cez okno. Ak nie, tak aspoň nie si celý dolámaný a netrpíš, ale nadobro stvrdneš a je pokoj, pre teb a aj tvojich blízkych ! 08

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Nechci ti brát iluze, ale na 90% to bude naopak. Pokud máš pásy, máš jen modřinu pod nima, pokud nemáš, čůráš a kadíš do pytlíku na pojízným křesílku. Ale přesvědčovat tě nechci, když už máš i 2 příklady opaku. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Nex

    XXX
    Chápal bych to tak, že myslí na bezpečnost nejen svojí. Jinak osobně si myslím a doufám, že letošní Monako bude velmi dramatické :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Proč mluví o DRS v tunelu...?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Zřejmě bude v závodě povolen na startovní/cílové rovince, ale během tréninku a kvalifikace jej mohou používat kdekoliv - tedy i v tunelu - a z toho má Barrichello obavy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama