DISKUZE K ČLÁNKU Briatore: Ferrari nemá šanci stáhnout náskok Red Bullu, schází jim kreativita

Manažer Fernanda Alonsa a bývalý šéf závodního týmu Renaultu - Flavio Briatore - neobviňuje svého svěřence z neuspokojivých výsledků. Za ty podle něj mohou designéři v Maranellu, kteří nedokázali vymyslet nic nového a postavili pomalé auto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Briatore: Ferrari nemá šanci stáhnout náskok Red Bullu, schází jim kreativita

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 20.04.2011 08:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    XXX
    zavodni rychlost neni tak tragicka, jak se pise, plus minus se dokazou drzet jak mcl tak rb. v cine zvolili spatnou strategii a alonso doplatil na provoz, kdy ho bravurne blokoval Schumi minimalne 5 kol, nez ho Alik predjel. A hlavne se nechal na startu predjet Massou. i tak v prvnim stintu a s cerstymi pneu dokazali jezdit stejne casy jako konkurence, ale nakonec to taky nedopadlo. V kvalifikaci je to problem, tam je 50% problemu stejne jako u Mcl. A ze by Alik jezdil nejak hur mi teda neprijde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    XXX
    Holt Taliáni by měli jen šít košile a do techniky moc nevrtat 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • IJK

    XXX
    No, reálně byli vždy až čtvrtým tÝmem, za RB, McL a Renaultem, respektive Mercedesem, třetí v pořadí týmů jsou jedině díky tomu, že vždy bodovali oba piloti.
    A naprosto souhlasím, že bez přinášení vlastních nápadů se rok od roku propadají. Kdy naposledy přišli s něčím převratným, co by bylo jejich nápadem? Pouze oprašují staré auto a kopírují řešení jiných - momentálně např. (nepříliš úspěšně) přední křídlo RB. Oproti tomu, např. Brawn/MB přišel s dvojitými difuzory, McL s F-ductem, nyní zcela přepracovanými bočnicemi, Renault s výfuky, Wiliams s nízkou převodovkou, o RB nemluvě... Je to smutné, ale od doby, co se řízení ujali výhradně Taliáni, tak se tým trvale propadá, a nemyslím si, že by to byl dočasný jev 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    Zaspal vývoj, propadá se závod od závodu? A ty třetí místa ve dvouch ze tří závodů je propad? V číně se sešlo hodně negativních faktorů, ale myslim si že o zaspání se nejedná!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tra

    XXX
    Nemyslím, že jsem jako příznivce Ferrari zaujatej. Ale prostě se mi zdá, že to Alonsovi nejde jako dřív a hledá chyby všude možně, a to min od konce loňské sezony.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Všetky autá aj Ferrari sa zlepšujú závod od závodu. Vidno to podľa Renaultu, ktorý akosi zaspal vývoj a čím viac sa prepadá, závod od závodu. Piloti Ferrari mali zatiaľ veľa smoly, no myslím si, že sú stále tretím najúspešnejším tímom! Do budúcna sa to nezaobíde bez bezmedzného kopírovania Red Bullu, preto čím skôr začnú, tým lepšie. Flávio trepe! Časy v F1 sa zmenili a vývoj napreduje za pochodu úžasnou rýchlosťou. Dúfam, že chlapci budú mať v závode do budúcna viac šťastia! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Nevím kde měl smůlu v souboji s Hamiltonem....byla to jeho jezdecká chyba a ta nemá se smůlou nic společného!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000587

      uzivatel000587

      XXX
      to je pravda ale ta smola bola este pred tym a to v podobe nefunkcneho DRS inak by k tomu pravdepodobne nedoslo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar

        XXX
        Nefunkční DRS není smůla Alonza ale neschopnost týmu, nazývejme věci pravými jmény. Nejdřív selhal tým tím že Alonsovi auto 100% nefungovalo, a následně selhal Alonso když naboural Hamiltona.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Tra

    XXX
    Auto určitě špatný je, ale ani Alonso mne letos vůbec nepřesvědčuje. Myslím, že by to chtělo soustředit se na to co je a ne pořád někde plakat co je špatně - auto, pneu, ....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • a

      XXX
      jseš zaujatej, stěžuje si každej a Alonso se kriticky zmínil jen teď po závodech

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000587

      uzivatel000587

      XXX
      alonso mal dva krat smolu, prvykrat sa prepadol na starte (zatial sa sice prepadol na kazdom starte ale tuto najviac) a druhykrat kolizia s hamiltonom inak by bol probably na podiu (takto z toho luckersky tazil renault)...spatny vykon predviedol v cine, tam to bolo ozaj slabe, otazne je ci mal na viac (asi nie)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • focy

    XXX
    myslim, ze je to od nej taky urcite forma motivace, kdyz uz k tymy promluvil i Montezemolo ... 01 tak snad neco vymyslej

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    uplna pravda. ja som si dokonca uz pocas testov myslel ze na tom budu nejako takto. nechapal som tie clanky co dookola omielali ze ferrari bude jednou z hlavnych sil. od zaciatku na tom aute nebol jediny prvok s nejakou myslienkou, od zaciatku je auto konzervativne. predne kridlo je len s minimalnymi zmenami takmer identicke s minulorocnym. ak rychlo neprivezu nieco nove co zafunguje tak to mozu zabalit

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    Briatoreho sice nemám zrovna moc rád. ale v tomto mi nezbývá, než s ním souhlasit. bohužel 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lucker

    XXX
    smutné, ale v určitých částech má pravdu05
    "Jeho designérům ale schází kreativita, jakou převádí například Adrian Newey u Red Bullu. Scuderia již dlouho nepřišla s něčím originálním, co by kopírovaly ostatní týmy." - toto je svatá pravda05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama