DISKUZE K ČLÁNKU Mercedesu se vyplatil odlišný přístup, zadní křídlo zlobilo jen Schumachera

Šéf Mercedesu GP Ross Brawn vysvětluje, díky čemu byl jeho tým během Velké ceny Číny mnohem konkurenceschopnější než v předchozích dvou závodech v Austrálii a v Malajsii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedesu se vyplatil odlišný přístup, zadní křídlo zlobilo jen Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.04.2011 08:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Nemyslím si, že keby bol mal Nico natankované viac, tak obsadí lepšiu pozíciu, z toho dôvodu, že by nemohol jazdiť také rýchle kolá a aj pneumatiky by sa mu viac opotrebovali. Mercedes skrátka u Nica riešil nedostatok aerodynamiky nastavením výkonu motora na maximum. Tým sa ale enormne zvýšila spotreba. Že mmotor Mercedes je najvýkonnejší bolo vidieť aj pri súboji Lewisa so Sebom (motor Renault nemal šancu)! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McJiří

    McJiří

    XXX
    Nechápu, jak mohlo křídlo na Rosbergově vozu fungovat a na Schumacherově voze ne, když jsou to stejný auta. Je to jen další výmluva. Už by si měl konečně přiznat, že na to nemá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      To máš tak, ako u Red Bullu KERS u Seba fungoval a u Marka nie, a tiež sa hovorí, že obe autá sú rovnaké ! Len či je to pravda ? 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Moah

      XXX
      rozdilna funkce kridla je udajne diky posazeni MSC v aute, ma hlavu vys a prilba narusuje proudeni k zadnimu kridlu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • F1fan

        XXX
        možno sa tej červenej prilbe nepáči v striebornom aute a vysiela negativne vibrácie 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Křídlo je na hraně opětovného sloučení proudů vzduchu při aktivované klapce a jak už se to stává v těch klíčových kolech, nedošlo k jejich řádnému sloučení, kdy jsme to nejméně potřebovali

    keby to bolo napísané v swahilštine, tak by som tiež nerozumel

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama