DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Snadná vítězství letos nečekáme

Podle Christiana Hornera nebude Red Bull v letošním roce tak dominantním týmem, jak někteří po úvodním podniku v Austrálii předpovídají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Snadná vítězství letos nečekáme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 05.04.2011 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 03.04.2011 22:27
nejdem tu teraz rozoberat to ich zazracne kridlo… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2011 09:13
nemyslím, že to trápi McL ... keď už, tak to… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2011 09:37
haha, tu je asi nejaký RedBullo, ktorý dáva… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Speed

    XXX
    Někdo to hledal a Mark mívá pravidelně těžší první závod.Příště už bude ve 2 desetinách.Jinak něco dělat s pružinama je nežádoucí.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Ty body jsou o ničem at raději každý řekne svůj názor.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    haha, tu je asi nejaký RedBullo, ktorý dáva mínuská a nepovie nič k veci ... 04 ... ako mi pekne nabehli ...

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    nemyslím, že to trápi McL ... keď už, tak to trápi viacero týmov ... 03
    tu ide aj o to, či pri tom náklone spĺňajú všetky pravidlá ... FIA tvrdí, že hej ... 03

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Když je to křídlo nakloněný tím sklonem tak na něj tlačí vzduch trochu jinak jakmile je dost blízko k silnici nějak tam vznikne něco s tlakem a křídlo se nalepí navíc tím nakloněním Rb využívá i prostředek křídla k tomu efektu.Ten náklon v tom nějak hraje hrozně důležitou roli.Bez toho by to asi nešlo a zřejmě to je ten oříšek co Mcl trápí.

    Z pohledu laika jak si to vysvětluji já.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Nevím ,ale fia měří od desky ne od země.

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      ale doska predsa musí byť v rovnakej výške na začiatku závodov, nie ? alebo môže mať každý, ako chce ? (dám si dosku o 5cm vyššie, a budem ťahať krídla aj ja po zemi ... to je asi blbosť 04 )

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Všimněte si spodku Rb jak je celý nakloněný.

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Asi nějak takto
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      hm, myslel som presnejšie, nie obrázok ... 03
      [odkaz na stránku]
      Neviem, či tá doska, pod monopostom, má byť u všetkých monopostoch v rovnakej výške (na začiatku závodov). jej predok/špic je niekde na úrovni nôh pilotov (cca 30-50 cm za prednou nápravou)
      ak predok RB ide na rovinke o cca 5 cm nižšie, kde ide potom tento špic ? 04 skús si to prepočítať, ako by išiel koniec vysoko, ak by mala byť zachovaná vzdialenosť od vozovky ... 03

      + 7 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    jeho "miešanie" kariet sme videli v Austrálii ... rýchlosťou nestačil, aspoň zavadzal, blokoval a vytláčal s trate ... super týmová dvojka ! 03

    + 10 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    nejdem tu teraz rozoberat to ich zazracne kridlo, na to nemam dostatok vedomosti.

    Zaujimave je pre mna, ze Horner spomina Ferrari ale len Alonsa 04.
    Bud je to sucast "nejakej" hry alebo len nepriamo hovori to co si mysli vela ludi (zamerne nepisem väcsina 03 ), ze Felipe "nieje" superom?
    Tiez mam na Massu "nejaky" nazor ale urcite nie taky, ze by vobec nemohol "miesat kartami" 19.

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    a taky mame vettela, weber dojíždí suveréně tak pátej se stejným vozem

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    RB je nakloněný fotky jsem tady už dal.To ,že ostatní nedokážou auto naklonit za to jim nikdo nemůže.

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      skús nám, len tak pre zaujímavosť, prepočítať, ak by spĺňali pravidlá, ako vysoko by museli mať zadok monopostu, aby mali predné krídlo o 5 cm nižšie ... ;) koľko, cca 20-30cm ? :D

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • majo

    XXX
    red bull do toho!

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000634

    uzivatel000634

    XXX
    Ohebné křídla popř.celé ohebné nosy už neřeším, i když doufám že na to ostatní příjdou aby konečně RB dostalo nafrak :D

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    12 ďalší omyl nepoužívajú sa pružiny - ale torzné tyče 12

    + 11 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Náklon môže byť sposobený rovnováhou odporu krídla s použitými charakteristikami ťažných pružín prednej nápravy pull-rod, nie nakláňaním auta na čumák, lebo zdvihnutím zadnej časti auta by difuzor stratil účinnosť /20-30cm/! Je to veľmi jednoduché a určite Red Bullovia na to prišli experimentovaním. Ale je to len na Sebovom monoposte, Mark mal v tom mieste medzeru pod predným krídlom na VC Austrálie, zrovnateľnú s Lewisom. 14

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama