DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull: Snadná vítězství letos nečekáme

Podle Christiana Hornera nebude Red Bull v letošním roce tak dominantním týmem, jak někteří po úvodním podniku v Austrálii předpovídají.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull: Snadná vítězství letos nečekáme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 05.04.2011 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 03.04.2011 22:27
nejdem tu teraz rozoberat to ich zazracne kridlo… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2011 09:13
nemyslím, že to trápi McL ... keď už, tak to… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2011 09:37
haha, tu je asi nejaký RedBullo, ktorý dáva… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Speed

    XXX
    Někdo to hledal a Mark mívá pravidelně těžší první závod.Příště už bude ve 2 desetinách.Jinak něco dělat s pružinama je nežádoucí.

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Ty body jsou o ničem at raději každý řekne svůj názor.

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    haha, tu je asi nejaký RedBullo, ktorý dáva mínuská a nepovie nič k veci ... 04 ... ako mi pekne nabehli ...

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    nemyslím, že to trápi McL ... keď už, tak to trápi viacero týmov ... 03
    tu ide aj o to, či pri tom náklone spĺňajú všetky pravidlá ... FIA tvrdí, že hej ... 03

    + 11 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Když je to křídlo nakloněný tím sklonem tak na něj tlačí vzduch trochu jinak jakmile je dost blízko k silnici nějak tam vznikne něco s tlakem a křídlo se nalepí navíc tím nakloněním Rb využívá i prostředek křídla k tomu efektu.Ten náklon v tom nějak hraje hrozně důležitou roli.Bez toho by to asi nešlo a zřejmě to je ten oříšek co Mcl trápí.

    Z pohledu laika jak si to vysvětluji já.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Nevím ,ale fia měří od desky ne od země.

    + 6 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      ale doska predsa musí byť v rovnakej výške na začiatku závodov, nie ? alebo môže mať každý, ako chce ? (dám si dosku o 5cm vyššie, a budem ťahať krídla aj ja po zemi ... to je asi blbosť 04 )

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Všimněte si spodku Rb jak je celý nakloněný.

    + 12 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Asi nějak takto
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      hm, myslel som presnejšie, nie obrázok ... 03
      [odkaz na stránku]
      Neviem, či tá doska, pod monopostom, má byť u všetkých monopostoch v rovnakej výške (na začiatku závodov). jej predok/špic je niekde na úrovni nôh pilotov (cca 30-50 cm za prednou nápravou)
      ak predok RB ide na rovinke o cca 5 cm nižšie, kde ide potom tento špic ? 04 skús si to prepočítať, ako by išiel koniec vysoko, ak by mala byť zachovaná vzdialenosť od vozovky ... 03

      + 7 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    jeho "miešanie" kariet sme videli v Austrálii ... rýchlosťou nestačil, aspoň zavadzal, blokoval a vytláčal s trate ... super týmová dvojka ! 03

    + 10 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    nejdem tu teraz rozoberat to ich zazracne kridlo, na to nemam dostatok vedomosti.

    Zaujimave je pre mna, ze Horner spomina Ferrari ale len Alonsa 04.
    Bud je to sucast "nejakej" hry alebo len nepriamo hovori to co si mysli vela ludi (zamerne nepisem väcsina 03 ), ze Felipe "nieje" superom?
    Tiez mam na Massu "nejaky" nazor ale urcite nie taky, ze by vobec nemohol "miesat kartami" 19.

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    a taky mame vettela, weber dojíždí suveréně tak pátej se stejným vozem

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    RB je nakloněný fotky jsem tady už dal.To ,že ostatní nedokážou auto naklonit za to jim nikdo nemůže.

    + 10 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      skús nám, len tak pre zaujímavosť, prepočítať, ak by spĺňali pravidlá, ako vysoko by museli mať zadok monopostu, aby mali predné krídlo o 5 cm nižšie ... ;) koľko, cca 20-30cm ? :D

      + 8 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • majo

    XXX
    red bull do toho!

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000634

    uzivatel000634

    XXX
    Ohebné křídla popř.celé ohebné nosy už neřeším, i když doufám že na to ostatní příjdou aby konečně RB dostalo nafrak :D

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    12 ďalší omyl nepoužívajú sa pružiny - ale torzné tyče 12

    + 11 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Náklon môže byť sposobený rovnováhou odporu krídla s použitými charakteristikami ťažných pružín prednej nápravy pull-rod, nie nakláňaním auta na čumák, lebo zdvihnutím zadnej časti auta by difuzor stratil účinnosť /20-30cm/! Je to veľmi jednoduché a určite Red Bullovia na to prišli experimentovaním. Ale je to len na Sebovom monoposte, Mark mal v tom mieste medzeru pod predným krídlom na VC Austrálie, zrovnateľnú s Lewisom. 14

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama