DISKUZE K ČLÁNKU V domácím Španělsku se na HRT snáší kritika: Raději žádný tým, než šaškárnu

Šéf španělské federace motosportu Carlos Gracia otevřeně zkritizoval domácí tým Hispania Racing poté, co se nekvalifikoval do závodu v Austrálii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V domácím Španělsku se na HRT snáší kritika: Raději žádný tým, než šaškárnu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 29.03.2011 22:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lukas

    XXX
    Myslim že Španělsko se uspokoji s Alonsem ;) ....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Johny

    XXX
    to sou kreténi! jim hlavně schá zej prachy! Dyť Jezdci platí 70% všech příjmů týmu!
    Španělé by jim měli finančně pomoct, a né na ně házet špínu ! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    Nevím jak to ve Španělsku chodí, ale proč taková kritika? Kdyby jim raději španělská část federace pomohla sehnat nějaký ten slušný peníz...než na ně jen házet špínu, vždyť je to pro ně taky určitá reklama.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      XXX
      Přesně tak, souhlasím s tebou. Měli by se spíš snažit podat pomocnou ruku. A vždycky někdo musí být poslední.. I když.. myslím si, že letos HRT Virgin regulerně porazí..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Úplne s Vami súhlasím a dodávam, že ak druhá najväčšia španielská banka Santander podporuje Ferrari, tak najväčšia španielská banka, by 11 mala podporovať španielský tím !

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ala6

          XXX
          Trosku si to pletes. Spanelska banka nejsou verejne finance na dobrocine ucely. Jsou to penize na co nejlepsi reklamu - a to HRT pokud se nekvalifikuje neni. Jeden cas me tady v UK dostavala reklama, ktera podle me regulerne porusovala zakon. Myslim ze to bylo na banku NatWest nebo dokonce Santander a tam bylo receno ze kaslou na akcionare, ale delaji vse pouze pro klienty. Pokud to je pravda, tak je to porusovani povinosti pri sprave ciziho majetku ze strany reditele. Pokud je to lez, tak je to klamava reklama.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Hmm, bylo by to v zásadě super, ale od začátku 90. let, kdy naposled bylo hodně účastníků, už mají týmy poněkud odlišné (větší, mnohem větší) prostorové nároky a potřeby. A víc týmů, než cca 13-14 se do paddocku většiny tratí zkrátka nevejde. Zvlášť když tam s nimi ještě musí někde existovat týmy doplňkových sérií (GP2 a spol). V současné době je to bohužel nereálné. Možná až zase nastane doba, kdy motorhome (např.) Red Bullu nebo McLarenu nebude stavět 40 lidí tři dny, tak se na závody vejde víc týmů ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      To by se dalo vyresit, ze boxy budou pro trenink a Q pridelovany podle podadi v sampionatu a ostatni by stali na parkovisti. Navic si nedelej iluze, ze prijede na zavod 20 tymu. Tak 10-12 stalych a max 1 ci 2 mistni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • unknown

    XXX
    bez peněz do f1 nelez! bohužel super vzhled neni vše, držim jim palce ,ale oni moc dobře vědí do čeho lezou tohle znemožnění si vykoledovali sami,souhlasím co tu zaznělo proč by mělo Španělsko nebo banky sponzorovat tým? Sponzoři chtějí kvalitu- kvalita stojí peníze -docela začarovaný kruh!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lukas

    XXX
    Souhlasim, jsou to šaškové a nemají tam co dělat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      A ja naopak nesouhlasim. Je dobre, ze jim neumoznili start - na druhou stranu je dobre, ze to zkusili. Nejsem jejich fanda, ale muj pohled na F1 je tenhle. Do zavodu by meli umoznit prihlasit komukoliv, kdo splni technicke regule. A treba jen do 5 zavodu za sezonu. Do zavodu (nebo treda do sobotni Q - pokud by se to vztahovalo na posledni trenink) by startoval ten kdo splni 107% popr treba 25 nejlepsich - pokud jich 107 zajede vic. Tak by se treba mohlo stat ze v zavode bude jen jedno Ferarri a byl by tam tym "MySuperCar Racing", kdyz by byl dobrej.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama