DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel
Red Bull, respektive Vettel pokračuje ve svých výsledcích z minulé sezony a připisuje si do statistik další vyhranou kvalifikaci. V první řadě jej celkem překvapivě doplní Hamilton na McLarenu. Následuje druhý pilot Red Bullu domácí jezdec Mark Weberr, Button a páté do zítřejšího závodu odstartuje Ferrari Fernanda Alonsa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
kubiix
13:52 26.03.2011 XXXPokud ho mají namontovaný a funguje, pak nevidím důvod ho nepoužívat. Co jsem pochopil z pravidel, tak dodatečne namontovat KERS během Parc Fermé nelze a i kdyby ano tak to změní rozložení hmotnosti na autě a to už během PF určitě měnit nelze. Takže nevím co si o tom mám myslet-
Petr
14:37 26.03.2011 XXXNetvrdím že to tak je, ale: teoreticky by ho mohli mít lehčí, kdyby ho používali pouze na startu. Baterky by nabili v boxech, nepotřebovali by tudíž části pro rekuperaci energie. Výhody: lepší vyvážení vozu a ovladatelnost, účinnější brzdění (není třeba dobíjet), jednodušší chlazení a tím i vyšší aerodynamická efektivita.
Je zajímavé, že během předsezónních testů jezdili zpočátku bez něj, takže dat o chování vozu bez KERSu mají dost. Vettel řekl, že ho nepoužil, protože ho neměl nabitý (což je blbost), Webber uvedl, že to je jejich tajemství.-
uzivatel000624
16:03 26.03.2011 XXXJestli se nepletu tak KERS je elektromotor a baterie (zjednodusene) a funguje tak že elektromotor nejdrive funguje jako brzda tzn. že přetváří kinetickou energii do podoby elektřiny, ktera se ukada v baterii a kdyz je potreba pilot zmackne tlacitko tak se ta energie uvolni z baterie a jde do elektromotoru, ktery nyni funguje jako motor a ta energie "popožene" auto. a je tu otazka: kolik veci zmizi kdyz zmizi dobijeni? v nasem zjednodusenem pripade zadna u nich mozna nejaka malickost protoze to maji slozite, takze si nemyslim ze by to poskytlo vyznamnou vahovou vyhodu i kdyby to bylo treba o 5 kg lehci porad by se s tim museli tahat cely zavod i kvaldu, takze by se vyhoda pouziti na startu minimalizovala, myslim teda ze by bylo vyhodnejsi mit plnohodnotne KERS, navic by jim to pomohlo v soubojich na draze, mozna kdyby to KERS pouzili jako zavazi tak by se to vyplatilo, protoze by to nerinaselo zadne nevyhody, ale uz ted kdyz je zvysena minimalni hmotnost aut, tak KERS nevidim jako vahovy problem takze podle mne je nejlepsi resenito, že Red Bull nepoužil KERS v kvalde jen pro marketingove ucely, nebo jim nefungoval
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek