DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel

Red Bull, respektive Vettel pokračuje ve svých výsledcích z minulé sezony a připisuje si do statistik další vyhranou kvalifikaci. V první řadě jej celkem překvapivě doplní Hamilton na McLarenu. Následuje druhý pilot Red Bullu domácí jezdec Mark Weberr, Button a páté do zítřejšího závodu odstartuje Ferrari Fernanda Alonsa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci v Austrálii s přehledem ovládl Sebastian Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 27.03.2011 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fantomas (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 09:41
Proč tu hodně z vás píše o klamání McLarenu? V… »
» Fantomas (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 11:00
Jestli to dobře chápou, tak pravidlo 107% se… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 12 lidí) 26.03.2011 18:20
vravel som, že im na to prídu ... 17 http:/… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Gurun

      XXX
      Massa?:))))....ten pád bude hluboký a drsný...škoda:(((

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • patolog

      XXX
      .Pole dal s KERSom a potom posledne kolo dal bez... tiez ma to uputalo. asi chcel (aj stihol)porovnat vykon s a bez. aj tak k tomu kolko zbytku nadelil nieje co dodat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Honza

        XXX
        Aha, díky 04 Ale pokud jsem si dobře všiml, až do druhého sektoru byl i bez KERS rychlejší. Teprve ve třetím ztratil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • patolog

          XXX
          .ano to posledne kolo nakladal pekne ale ani v top-kole nepouzil kers "vsade". paradna robota

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Red Bull dnes KERS během kvalifikace vůbec nepoužíval. Tým důvod zatím nechce sdělit. Že by ho měli jen na starty? 04

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • kubiix

          kubiix

          XXX
          Pokud ho mají namontovaný a funguje, pak nevidím důvod ho nepoužívat. Co jsem pochopil z pravidel, tak dodatečne namontovat KERS během Parc Fermé nelze a i kdyby ano tak to změní rozložení hmotnosti na autě a to už během PF určitě měnit nelze. Takže nevím co si o tom mám myslet

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            XXX
            Netvrdím že to tak je, ale: teoreticky by ho mohli mít lehčí, kdyby ho používali pouze na startu. Baterky by nabili v boxech, nepotřebovali by tudíž části pro rekuperaci energie. Výhody: lepší vyvážení vozu a ovladatelnost, účinnější brzdění (není třeba dobíjet), jednodušší chlazení a tím i vyšší aerodynamická efektivita.

            Je zajímavé, že během předsezónních testů jezdili zpočátku bez něj, takže dat o chování vozu bez KERSu mají dost. Vettel řekl, že ho nepoužil, protože ho neměl nabitý (což je blbost), Webber uvedl, že to je jejich tajemství.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jarra

              XXX
              Kdyby jejich KERS neobsahoval části pro rekuperaci kinetické energie a dobíjeli ho v boxech, tak by se přece nejednalo o KERS(Kinetic Energy Recovery System).

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000624

              uzivatel000624

              XXX
              Jestli se nepletu tak KERS je elektromotor a baterie (zjednodusene) a funguje tak že elektromotor nejdrive funguje jako brzda tzn. že přetváří kinetickou energii do podoby elektřiny, ktera se ukada v baterii a kdyz je potreba pilot zmackne tlacitko tak se ta energie uvolni z baterie a jde do elektromotoru, ktery nyni funguje jako motor a ta energie "popožene" auto. a je tu otazka: kolik veci zmizi kdyz zmizi dobijeni? v nasem zjednodusenem pripade zadna u nich mozna nejaka malickost protoze to maji slozite, takze si nemyslim ze by to poskytlo vyznamnou vahovou vyhodu i kdyby to bylo treba o 5 kg lehci porad by se s tim museli tahat cely zavod i kvaldu, takze by se vyhoda pouziti na startu minimalizovala, myslim teda ze by bylo vyhodnejsi mit plnohodnotne KERS, navic by jim to pomohlo v soubojich na draze, mozna kdyby to KERS pouzili jako zavazi tak by se to vyplatilo, protoze by to nerinaselo zadne nevyhody, ale uz ted kdyz je zvysena minimalni hmotnost aut, tak KERS nevidim jako vahovy problem takze podle mne je nejlepsi resenito, že Red Bull nepoužil KERS v kvalde jen pro marketingove ucely, nebo jim nefungoval

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama