DISKUZE K ČLÁNKU Alonso a Vettel opět kritizují nové pneumatiky Pirelli

Dvojnásobný mistr světa F1 Fernando Alonso a úřadující šampion Sebastian Vettel po víkendových testech v Barceloně znovu krtizovali nové pneumatiky firmy Pirelli, která je výhradním distributorem pro aktuální sezonu. Informaci v pondělí přinesla agentura AFP.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso a Vettel opět kritizují nové pneumatiky Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 14.03.2011 22:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 14.03.2011 22:06
Možná Frank Dernie? http://f1news.autoroad.cz… »
» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2011 16:20
Ať to nechaj jak to je. A remcaj třeba po dvou… »
» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 14.03.2011 17:14
"Při použití těchto pneumatik nemůžeme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Petr:
    Diky moc - podruhé!!! 01 01 01 (podruhé myslíš za mňa!) 11

    McMatej:
    Diky aj Tebe! Vôbec som ten článok od Symondsa necital... (Sakra toho času je čím ďalej menej). Super! Ked to ešte potvrdil Symonds (galakticky megaprezident 04 - konštruktér môjho "skoro"*** najobľúbenejšieho tímu), tak na tom niečo musí byť!

    ***- "skoro najobľúbenejší" znamená - do času, kým sa nezačal "montovať" Bahar so svojimi "praktikami"...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    vsimnite si tu zmenu oproti prvemu prednemu kridlu renaultu vtedy a dnes...riadna zmena 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Možná Frank Dernie?
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    "Při použití těchto pneumatik nemůžeme dostatečně tvrdě brzdit, protože kola se zablokují, hlavně ty zadní," řekl Alonso
    ale ved to je dobre nie? ved ak nemoze dostatocne tvrdo brzdit tak sa brzdna draha predlzuje a to je priestor na mozny predbiehaci manever. kazdy vravi ze problemom pri predbiehani je aj velmi kratka brzdna draha tak teraz uz mozno az takym problemom nebude

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000615

      uzivatel000615

      XXX
      Přesně tak. Myslím, že Pirelli výrazně pomůže k naplnění tohoto dlouhodobého cílu, určitě si za to vyslouží spoustu pochval. Teď je ještě nutný, aby ty pochvaly taky někdo otiskl a zveřejnil, protože zatím se novináři zabývali pouze negatitvní kritikou.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      01 01 01
      Ešte by som im zrušil/teda o hodne znížil tú "neskutočnú" prilnavost gum. Proste tvrdšie gumy aby nebol az taky rozdiel medzi idealnou stopou a mimo stopu!

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ala6

        XXX
        Tady bych s tebou nesouhlasil. Tvrdsi pneu = dyl vydrzi. Pokud nezavedes degradaci nejak umele treba drolivyma prisadama. Sice min trat pogumujou, ale behem celeho vikendu se stejne vytvori stopa a mimo ni budou sedet hur nez ty mekci. Navic posilis opet vliv aerodynamiky na ukor mechanickeho gripu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          XXX
          Presne o to mi ide! 14 - znížiť mechanicky grip 04 Ako raz (niekedy minuly/predminuly rok) analyzoval jeden "múdry človek" priamo z F1 (fakt si nespomeniem meno ale uz sme to tu raz preberali) - nieco v takom zmysle - preco, ked su mokré preteky, vidíme zvyčajne najviac predbiehania a rôznych napinavych súbojov? Pretože mechanicky grip zohráva podstatne menšiu úlohu ako za sucha. Predbieha sa aj mimo idealnu stopu a väčšina závisí na "aero" a dovednosti pilota.
          Táto myšlienka sa mi páči.

          P.S.: kto tu chodí "častejšie" vie, že tu niekedy obhajujem Pirelli viac ako je zdravé 04 a momentalny "stav" degradacie a rozdiel medzi zmesami plne podporujem! Efekt by mohol byt rovnaky. Aspoň takto bude (aj podľa mna) "na čo" pozerať. 01 Len si proste viem predstaviť aj inú možnosť a výsledok/efekt/zábava by sa nemusel/i "takto naháňať".

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          XXX
          Nějak to ale nejde dohromady s tím, že nejzajímavější závody a nejvíc se předjíždí na mokru.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    XXX
    mám pocit, že když si zrovna tihle dva stěžují, že by to mohlo být v pořádku. Oba jsou tak trochu uplakánci, když je někdo lepší než oni. Síly se díky gumám asi trochu vyrovnají, tak si teď stěžují. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Ať to nechaj jak to je. A remcaj třeba po dvou závodech. Hamilton bude remcat určitě, protože ten pojede na zastávek pět. Na druhý straně Button, kterej pořád pojede na jednu 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Seb a Fermando majú pravdu. Pri zablokovaní kolies vplyvom brzdenia sa na nich vytvoria plôšky, ktoré spôsobujú vibrácie a už monopost spravidla nie je taký pokojný a zhoršia sa jeho jazdné vlastnosti. Preto trvanlivosť pneumatík by sa mala zvýšiť. Ide o závody, nie o vozenie hnoja ! 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • unknown

    XXX
    proboha ,zase jen samé kecy o uplakáncích,myslim ,že jak Fer. tak Seb přeci už nějaké zkušenosti a výsledky mají a proto že kritizují nové pneu musí být uplakánci?? Pokud sledujete tento web tak jste se mohli už několikrát dočíst,že nové pneu kritizují prakticky všichni z celé "uplakané" F1 zatím sem nezaznamenal z výroků jezdců žádné chvalozpěvy ono na tom asi něco bude když to tvrdí většina a teprve během sezony se týmy a jezdci naučí s pneu pracovat

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • zeto

      XXX
      To je pravda. Ale najdi si tady článek, kde o pneu mluví Ham a přečti si diskusi pod ním. To jen pro úplnost, aby jsi věděl, o čem mluvíš. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ala6

    XXX
    Kritiku nechapu. Kvalitni jsou 16-17 kol ? Pri dvou zastavkach mam kvalitni pneu na nejakych 50 kol coz je priblizne delka zavodu. Pokud pojedu na 3 zastavky, muzu pneu drancovat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama