DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Sledujte s námi třetí den testů v Barceloně, kam se týmy naposledy sjely k vyzkoušení závodních konfigurací svých monopostů před začátkem nové sezóny v australském Melbourne.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zprávy z testů - Třetí den v Barceloně překvapil Sauber (+foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000540
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 19:21
Plně s tebou souhlasím. Tenhle web neznám dlouho… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:05
Díky Pája super post. Vidím to podobně RB mi… »
» uzivatel000190
(Hlasovali 4 lidé)
10.03.2011 21:08
Podle mě, ty výfuky mercedesu budou podobné jako… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000481
18:07 10.03.2011 XXX
Rád bych se vyjádřil k tomu co tady dnes čtu v diskusi, jelikož mi to nedá.
Na tomto servedu jsem celkem nováček a i přes to že má nějaké mouchy, líbí se mi tady ten entuziasmus redakce a vztřícnost k čitatelům.
Plno lidí bohužel není na vztřícný přístup dostatečně na úrovni aby ho nezačali zneužívat a překročili hranice slušnosti. Ne každý má úroveň pochopit, že to že si s námi Petr tyká a reaguje ochotně na dotazy neznamená, že se k němu může začít chovat familierně a bez respektu.
Jsem přesvědčen, že realita českého internetu dávno ukázala, že slova jako "svoboda projevu" a "demokracie" jsou nejvíce zneužívána hulváty a sprosťáky, kterými jsou zaplavené diskuse většiny sportovních serverů. Osobně mi to velice vadí, a pokud se podívám na diskusi pod článek, byl bych velice rád kdybych se tam nemusel probírat konflikty a vzájemným osočováním.
Prosím redakci aby zvážila odstranění příspěvků, které do diskuse nepatří a tím ani tak nemyslím off topic komunikaci, která je často pro pobavení a činí tento web živým, ale myslím tím konflikty, které jsou mimo téma a celou diskusi ničí.
Pokud má někdo nějakou připomínku k překlepu, chybě v textu, ať jí napíše a po vyřešení se tento příspěvek automaticky smaže, jestli někdo chce diskutovat s redakcí o "svojí pravdě" ať tak činí přes mail.
Já myslím že žádný normální fanoušek a slušný člověk nechce při návštěvě serveru o formuli pročítat diskusi plnou urážek a ega a marně tam hledat nějaký příspěvek k věci...
Za kladné vyřízení předem děkuji
Na tomto servedu jsem celkem nováček a i přes to že má nějaké mouchy, líbí se mi tady ten entuziasmus redakce a vztřícnost k čitatelům.
Plno lidí bohužel není na vztřícný přístup dostatečně na úrovni aby ho nezačali zneužívat a překročili hranice slušnosti. Ne každý má úroveň pochopit, že to že si s námi Petr tyká a reaguje ochotně na dotazy neznamená, že se k němu může začít chovat familierně a bez respektu.
Jsem přesvědčen, že realita českého internetu dávno ukázala, že slova jako "svoboda projevu" a "demokracie" jsou nejvíce zneužívána hulváty a sprosťáky, kterými jsou zaplavené diskuse většiny sportovních serverů. Osobně mi to velice vadí, a pokud se podívám na diskusi pod článek, byl bych velice rád kdybych se tam nemusel probírat konflikty a vzájemným osočováním.
Prosím redakci aby zvážila odstranění příspěvků, které do diskuse nepatří a tím ani tak nemyslím off topic komunikaci, která je často pro pobavení a činí tento web živým, ale myslím tím konflikty, které jsou mimo téma a celou diskusi ničí.
Pokud má někdo nějakou připomínku k překlepu, chybě v textu, ať jí napíše a po vyřešení se tento příspěvek automaticky smaže, jestli někdo chce diskutovat s redakcí o "svojí pravdě" ať tak činí přes mail.
Já myslím že žádný normální fanoušek a slušný člověk nechce při návštěvě serveru o formuli pročítat diskusi plnou urážek a ega a marně tam hledat nějaký příspěvek k věci...
Za kladné vyřízení předem děkuji
Pája
17:54 10.03.2011 XXX
Dovolil bych si trochu zhodnotit všechny dosavadně proběhlé testy.
Red Bull Vypadá to, že tým z Milton Keys pokračuje v tempu které si nastolil v sezoně 2009 Není důvod myslet si že Vettel s Weberem nebudou bojovat o tituly. Navíc jim pomohl i zákaz DD jelikož jejich auto bylo rychlé i bez této vychytávky. Pro mě favorit č.1
Ferrari. Zdá se, že ač bylo fanoušky Ferrari odepisováno tak že na voze opravdu mákli. Vypadá to, že se dokázali velmi obstojně vypořádat se ztrátou přítlaku způsobenou absencí DD Navíc se jejich auto zdá být i velmi spolehlivé což mě jako jejich fanouška velmi těší. Věřím v ba tituly!
MCL: Tým z Wokingu přešel k uplně nové koncepci svého MP4-26 a prozatím se tato volba zdá být chybou Nejen, že jejich auto není dosti rychlé ale rovněž se spolehlivostí jsou stříbrní momentálně na štíru. Vypadá to pro ně na velmi obtížný začátek sezony i když Woking se nikdy nesmí odepisovat, mají schopné lidi.
Mercedes: Těžko se mi jejich výkony hodnotí. Sám Brawn prohlásil, že do testů nastoupili se záměrně jednoduchým autem a velké udpate chystají až pro první závod. Proto si jejich formu netroufám hodnotit. Ale vzhledem k síle konkurence bude muset být ten balík téměř až zázračný.
Lotus Renault: Francouzům obrovsky uškodilo zranění Polského lídra Kubici. Ač to na začátku testů vypadalo že by mohli být možná i nejrycchlejší, s jeho zraněním jakoby ustoupila i rychlost Renaultu. Na Petrova se při vší uctě spoléhat asi nemůžou a QickNick bude mít plné ruce práce aby dokázal Poláka aspon z části nahradit.
Wliams: Tým z Growe usilovně pracuje už řadu let, aby se vrátil na vrchol, leč zatím výsledky se ne a né dostavit. Pro tuto sezonu proto vývojový tým pod taktovkou Sama Michella připravil naprosto unikátní zadní část jejich vozu. A že bude podle mě rychlá! K jejich smůle se ovšem také dostavily časté problémy se spolehlivostí, hlavně KERS dával zabrat. Pro mě, ale i tak jednoznačně černý kůň sezony!
Force India: Indové se již delší dobu potýkají s nedostatkem financí a myslím, že i to se projeví. Nemůžeme podle mě od nich čekat víc než maximálně stře tabulky. Bude zajímavé sledovat jak si v týmovém souboji povede zkušený Suttil proti nováčkovi avšak šammpionovi DTM Di Restovi.
Sauber: Opět tým který tipuju na střed tabulky. peter Sauber dal tentokrát přednost dvěmma mladíkům Kobajašimu a Perézovi a myslim že ihle dva budoupatřišně namotivováni ukázat že ve F1 jsou právem. Výhodou Sauberu je podle mě i velmi schopný technický ředitel James Key který do Švýcarska přesoupil již loni z FI.
STR: Další z možných černých koňů sezony. Tým přišel s několika velmi zajímavými inovacemi jako je dvojitá podlaha atd... Jejich rychlost zdá se být dobrá a to jak jednokolová tak na delší usejky. A i sám tým si věří nuž uvidíme....
Lotus: Jejich vůz vypadá dobře až na problémy se spolehlivostí. Podle zdojů by na Vkirgin měli mát náskok až 1 sekundu. Asi znovu nejlepší z nových týmů.
Virgin: Vůz se zdá být slabý a nespolehlivý, podle mě budou letos jen do počtu.
HRT: Nebudu komentovat zatím nic neodjeli. Ale Kolles je schopný člověk.
Veškeré názory na toto mé zhodnocení klidně pište i připomínky, budu za ně jen rád.
Red Bull Vypadá to, že tým z Milton Keys pokračuje v tempu které si nastolil v sezoně 2009 Není důvod myslet si že Vettel s Weberem nebudou bojovat o tituly. Navíc jim pomohl i zákaz DD jelikož jejich auto bylo rychlé i bez této vychytávky. Pro mě favorit č.1
Ferrari. Zdá se, že ač bylo fanoušky Ferrari odepisováno tak že na voze opravdu mákli. Vypadá to, že se dokázali velmi obstojně vypořádat se ztrátou přítlaku způsobenou absencí DD Navíc se jejich auto zdá být i velmi spolehlivé což mě jako jejich fanouška velmi těší. Věřím v ba tituly!
MCL: Tým z Wokingu přešel k uplně nové koncepci svého MP4-26 a prozatím se tato volba zdá být chybou Nejen, že jejich auto není dosti rychlé ale rovněž se spolehlivostí jsou stříbrní momentálně na štíru. Vypadá to pro ně na velmi obtížný začátek sezony i když Woking se nikdy nesmí odepisovat, mají schopné lidi.
Mercedes: Těžko se mi jejich výkony hodnotí. Sám Brawn prohlásil, že do testů nastoupili se záměrně jednoduchým autem a velké udpate chystají až pro první závod. Proto si jejich formu netroufám hodnotit. Ale vzhledem k síle konkurence bude muset být ten balík téměř až zázračný.
Lotus Renault: Francouzům obrovsky uškodilo zranění Polského lídra Kubici. Ač to na začátku testů vypadalo že by mohli být možná i nejrycchlejší, s jeho zraněním jakoby ustoupila i rychlost Renaultu. Na Petrova se při vší uctě spoléhat asi nemůžou a QickNick bude mít plné ruce práce aby dokázal Poláka aspon z části nahradit.
Wliams: Tým z Growe usilovně pracuje už řadu let, aby se vrátil na vrchol, leč zatím výsledky se ne a né dostavit. Pro tuto sezonu proto vývojový tým pod taktovkou Sama Michella připravil naprosto unikátní zadní část jejich vozu. A že bude podle mě rychlá! K jejich smůle se ovšem také dostavily časté problémy se spolehlivostí, hlavně KERS dával zabrat. Pro mě, ale i tak jednoznačně černý kůň sezony!
Force India: Indové se již delší dobu potýkají s nedostatkem financí a myslím, že i to se projeví. Nemůžeme podle mě od nich čekat víc než maximálně stře tabulky. Bude zajímavé sledovat jak si v týmovém souboji povede zkušený Suttil proti nováčkovi avšak šammpionovi DTM Di Restovi.
Sauber: Opět tým který tipuju na střed tabulky. peter Sauber dal tentokrát přednost dvěmma mladíkům Kobajašimu a Perézovi a myslim že ihle dva budoupatřišně namotivováni ukázat že ve F1 jsou právem. Výhodou Sauberu je podle mě i velmi schopný technický ředitel James Key který do Švýcarska přesoupil již loni z FI.
STR: Další z možných černých koňů sezony. Tým přišel s několika velmi zajímavými inovacemi jako je dvojitá podlaha atd... Jejich rychlost zdá se být dobrá a to jak jednokolová tak na delší usejky. A i sám tým si věří nuž uvidíme....
Lotus: Jejich vůz vypadá dobře až na problémy se spolehlivostí. Podle zdojů by na Vkirgin měli mát náskok až 1 sekundu. Asi znovu nejlepší z nových týmů.
Virgin: Vůz se zdá být slabý a nespolehlivý, podle mě budou letos jen do počtu.
HRT: Nebudu komentovat zatím nic neodjeli. Ale Kolles je schopný člověk.
Veškeré názory na toto mé zhodnocení klidně pište i připomínky, budu za ně jen rád.
uzivatel000541
17:04 10.03.2011 XXX
Už jsem se tu ptal minule a nějak se mi nedostalo odpovědi...tak to zkusím znovu...netušíte někdo, jak je to v testech s výměnama motorů, zda si jezdec na jeden motor odjede celý svůj pobyt a nebo oba jezdci na jeden motor celý tesovací ctyrdenní,či jak je to?? zasvědceným děkuji :)
GoS
16:25 10.03.2011 XXX
Tak z jiného soudku: [odkaz na stránku]
U Mercedesu vzali ten vývoj doslova a upravují proudění výfukových plynů za pochodu z "dílů" co se povalujou po garáži
U Mercedesu vzali ten vývoj doslova a upravují proudění výfukových plynů za pochodu z "dílů" co se povalujou po garáži
Petr
16:18 10.03.2011 XXX
Je to náš web, podmínky si tady žel pro tebe diktujeme my. Nenecháme si od idiotů z diskusí udělat stoku ani mást čtenáře. Pokud se ti tady nelíbí, máš naštěstí díky konkurenčnímu prostředí výběr, takže dodrž své sliby a už tu ani nepáchni. Ty neupozorňuješ na chybu - jestli to s tou vteřinou sekundou nedokážeš pochopit, jsi hlupák.
Pokud se tvé další příspěvky nebudou týkat F1 a budeš tu dále jen plácat nesmysly, budeme je mazat, příp. ti dáme BAN.
Pokud se tvé další příspěvky nebudou týkat F1 a budeš tu dále jen plácat nesmysly, budeme je mazat, příp. ti dáme BAN.
Lahva
16:17 10.03.2011 XXX
Ježiš tady se zas řeší kraviny. Zaprvé. Kopírují všechny portály. Eurofotbal jede suše goal.com a nikomu to nevadí.. A jestli napíšeš zdroj a nebo ne, tak je defakto jedno. Tim už stejně nic nezachráníš. Možná to neni úplně fair, ale je to běžná praxe. Dělám portál o hokeji a vim o čem mluvim.
Taky je pěkně trapný slovíčkaření alá sekundy/vteřiny.. Myslim že všichni chápou a neni nutný hned povýšenecky komentovat. Udržovat nějakou kulturu a úroveň - to je spíš starost autorů samotných.
A jestli jste od konkurence, tak je akorát vidět, jak jste na tom bídně..
Taky je pěkně trapný slovíčkaření alá sekundy/vteřiny.. Myslim že všichni chápou a neni nutný hned povýšenecky komentovat. Udržovat nějakou kulturu a úroveň - to je spíš starost autorů samotných.
A jestli jste od konkurence, tak je akorát vidět, jak jste na tom bídně..
uzivatel000598
15:41 10.03.2011 XXX
to ma jako lotus sebou jen jeden jedinej chladic..? no to je teda super...doufam ze pneumatik maj alespon vic...
zeto
15:04 10.03.2011 XXX
vteřina a sekunda
Úhel nebo hodina se dělí na šedesát minut; latinské slovo minuta znamená ‚zmenšená‘ a plný latinský název minuty zněl prima pars minuta horae. Sekunda (čili secunda pars minuta horae) znamená ‚druhá‘ a je to výsledek dalšího, druhého dělení na šedesát. Samo slovo sekunda užíváme i v jiných významech: označuje druhou třídu gymnázia a také hudební interval mezi dvěma nejbližšími stupni. Dokud bývalo měření úhlů a jemné počítání času nad úrovní povinného školního vzdělávání a dokud se vyšší vzdělávání odehrávalo v latině (popř. v němčině), nebylo zapotřebí českého slova (ostatně pro minutu je nemáme dodnes). Vteřina se vynořila za obrození; poprvé snad byla užita v první české učebnici matematiky, kterou sepsal tepelský premonstrát Vojtěch Sedláček. Slovo vteřina není ryze české, nemáme ani jeho slovotvorný základ, adjektivum vterý; nejbližší příbuzný je ruské vtoroj ‚druhý‘ a naše úterý čili druhý den v týdnu. Přestože se vteřina naprosto vžila, fyzikálním označením jednotky času přestala u nás být dnem 1. ledna 1980, kdy jsme přistoupili k mezinárodní soustavě jednotek SI. Výhodně jednopísmenná značka vteřiny s (místo vt) se užívala už předtím; teď značka odpovídá plnému názvu jednotky. Vteřina jako název měrné jednotky se nadále užívá v geometrii a v běžném hovoru se nadále používá i pro čas (někdy dokonce výhradně: říkáme např. vteřinovka / vteřinová ručička hodinek). Nenajdeme výkladový slovník, který by slovo vteřina zakazoval: SSČ ho uvádí jako synonymum k sekundě.
Mezinárodní fyzikální jednotka není nikomu nařízena pro každodenní hovory, a to ani rozhlasovým nebo televizním moderátorům, kteří svými promluvami vstupují do našeho každodenního soukromí, a mají proto plné právo volit mezi oficialitou sekundy a všedností, až domáckostí, staré dobré vteřiny.
Zdroj: Ústav pro jazyk český
Úhel nebo hodina se dělí na šedesát minut; latinské slovo minuta znamená ‚zmenšená‘ a plný latinský název minuty zněl prima pars minuta horae. Sekunda (čili secunda pars minuta horae) znamená ‚druhá‘ a je to výsledek dalšího, druhého dělení na šedesát. Samo slovo sekunda užíváme i v jiných významech: označuje druhou třídu gymnázia a také hudební interval mezi dvěma nejbližšími stupni. Dokud bývalo měření úhlů a jemné počítání času nad úrovní povinného školního vzdělávání a dokud se vyšší vzdělávání odehrávalo v latině (popř. v němčině), nebylo zapotřebí českého slova (ostatně pro minutu je nemáme dodnes). Vteřina se vynořila za obrození; poprvé snad byla užita v první české učebnici matematiky, kterou sepsal tepelský premonstrát Vojtěch Sedláček. Slovo vteřina není ryze české, nemáme ani jeho slovotvorný základ, adjektivum vterý; nejbližší příbuzný je ruské vtoroj ‚druhý‘ a naše úterý čili druhý den v týdnu. Přestože se vteřina naprosto vžila, fyzikálním označením jednotky času přestala u nás být dnem 1. ledna 1980, kdy jsme přistoupili k mezinárodní soustavě jednotek SI. Výhodně jednopísmenná značka vteřiny s (místo vt) se užívala už předtím; teď značka odpovídá plnému názvu jednotky. Vteřina jako název měrné jednotky se nadále užívá v geometrii a v běžném hovoru se nadále používá i pro čas (někdy dokonce výhradně: říkáme např. vteřinovka / vteřinová ručička hodinek). Nenajdeme výkladový slovník, který by slovo vteřina zakazoval: SSČ ho uvádí jako synonymum k sekundě.
Mezinárodní fyzikální jednotka není nikomu nařízena pro každodenní hovory, a to ani rozhlasovým nebo televizním moderátorům, kteří svými promluvami vstupují do našeho každodenního soukromí, a mají proto plné právo volit mezi oficialitou sekundy a všedností, až domáckostí, staré dobré vteřiny.
Zdroj: Ústav pro jazyk český