DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Poslední testování před vypuknutím letošní sezóny formule jedna je v plném proudu. Sledujte druhý den testů společně s F1News.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zprávy z testů - I druhý den v Barceloně dominoval Red Bull (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 10.03.2011 07:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 15:54
Tak lepsie by som to nepopisal ani ja 19 18»
» uzivatel000598 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 16:13
no ted už je to s tim McL o neco lepsi...ale… »
» uzivatel000587 (Hlasoval 1 člověk) 09.03.2011 17:42
viete co by bola haluz? ked budu prve styri… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Lojzko

          XXX
          Súhlasím s tebou, že obrázok je vymyslená hovadina ! Vtedy by to bola skutočnosť, keby na oba boky namontovali počas testov termokamery a tie v čase by snímali po trati v jednotlivých okamžikoch prúdenie výfukových plynov. Vtedy by sa jednalo o skutočne zachytené prúdenie v jednotlivých úsekoch aj s meraním prísavného efektu a iných hodnôt za pomoci votrelca, ktorýmá na čumáku Mclaren ! 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            XXX
            No, konečně někdo, děkuji.
            Další věc jsou základní vzorečky z hydromechaniky. Torrichelliho vzorec pro výpočet rychlosti průtoku zúženým prostorem říká, že rychlost se zvyšuje s druhou odmocninou tlaku. A Bernouliho rovnice říká, že součet dynamického a statického tlaku je konstantní a a dynamická složka se mění s druhou mocninou tlaku. Takže když uvažujeme dosažitelné tlaky a rychlosti proudění, nemůže to fungovat. viz třeba [odkaz na stránku]

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Tam už mě ten McLaren začíná celkem štvát... 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000587

    uzivatel000587

    XXX
    je zaujimave ako sa to z vyfukov tesne nad podlahou zvrhava na hardcore veci ako: vyustenie vyfukov vpredu (R) alebo zabudovanie vyfuku do podlahy (F, TR) 11 pripomina mi to evoluciu tychto prednych kridiel, tiez sa za tie roky pekne zmenili, hlavne v pripade renaultu. staci si najst ich prve kridlo (podla tychto novych pravidiel), to je jak parodia na to sucasne 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000603

    uzivatel000603

    XXX
    Nějak si nemůžu představit, na tom detailu výfuku renaultu, na kterou část vozu se dívám, respektive z jakého úhlu je pohled na ten detail. Nebyla by někde ta fotka, nebo jiná fotka, kde by nebyl jenom tento detail?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Pohled zezadu z boku na spodní část bočnice a uchycení bočnicového panelu. Ventilátor zepředu fouká do čelního otvoru v bočnici.

      Starší obrázek pro ilustraci:
      [odkaz na stránku]

      Viz tento [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000603

        uzivatel000603

        XXX
        děkuji za info

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        XXX
        Mně jen není jasné, proč nebo jak se výfukové plyny, které vzhledem k směru vyústění výfukového potrubí pravděpodobně opustí půdorys podlahy, dostanou zpět do difusoru. Vím, že je to rozšířený názor, ale moc s ním nesouhlasím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          To je na delší debatu, zkusím se k tomu vrátit později (teď pracuji na zpravodajství z testů). Při vyšších rychlostech se plyny nedostávají ven - byť tak směřují, ale proudí pod vůz. Nemusí se do difuzoru dostávat 100%, ale podle mě větší část. Jaká je vaše teorie?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000603

      uzivatel000603

      XXX
      Už jsem to "vymyslel"........

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Golem

    XXX
    Viete niekto co urcuje to, ci je kolo merane alebo nemrane? Ak teda nie je anulovane kvoli skrateniu sikany. Myslel som, ze je to kolo, ktore neni dokoncene (napr lebo pilot ide do boxov). Teraz ale vidim v zapise, ze napriklad Hamilton usiel 8 kol po sebe na trati a ziadne sa mu nemeralo. Co to ovplyvnuje?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Out-lapy a in-lapy se nepověžují za měřená kola, i když to za nějaký čas samozřejmě ujedeš. Hamiltonův nejlepší dnes je například 1:59,533 min, ale protože se nejednalo o letmé kolo (protnutí start/cíl čáry na počátku i konci kola), není uveden.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • whkmg

    XXX
    tuší niekto zásadný dôvod, prečo to RB jazdí tak dobre, podobne ako v minulom roku?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000523

    uzivatel000523

    XXX
    Jen k tomu jestli redakce vyzdvihuje určitého pilota nebo stáj!!!
    Opravdový fanoušek a milovník fandí svému a plně respektuje soupeře.A chce mít co nejsilnější soupeře a potom to je to maximální vzrušení!!!!!
    A k redakci a k její práci.Buďme rádi za tuto redakci!!!Myslím že jsou patřičně profesionální!!!!
    A přinášejí nám co nejlepší kontakt s formulí jedna a za to jim děkuji!!Protože mě jako fanatickému fandovy formule opravdu splňují každodenní potěšení a adrenalin no prostě to co miluji!!!!Redakce máte moje díky!!!!! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Od Koviho:

    6.30am hotel calls me in Barcelona, anti doping control coming to visit, nice way to wake up...

    Bych je zabil asi... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gonzáles

    XXX
    Vidím to tak, že HRT nemá auto,jinak by už vyjeli. Po tom co se rozešli s Toyotou by byl spíš zázrak kdyby ho stihli postavit včas. A dost mě to mrzí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama