DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton o jízdě na nových pneumatikách: Pomalé, až to bolí

Ačkoliv Martin Whitmarsh Pirelli brání a vyzývá ostatní, aby byli opatrnější v tom, jak se vyjádří na adresu nových pneumatik, Lewis Hamilton si servítky nebere.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton o jízdě na nových pneumatikách: Pomalé, až to bolí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 07.03.2011 13:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lojzko

    XXX
    Lewis má pravdu ! Piloti F1 majú bojovať na trati, nie v depe, pri chybách prezúvania pneumatík, na rozdiel od toho, čo hovorí Mrtin. Preto je dobré ak Pirelli rozšíril ponuku dodávaných vzoriek pre každý tím a Lewisovi budú lepšie vyhovovať niektoré znich ako tie doposiaľ.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Tak zaprvé sprosté slova na diskuzi nepatří to asi budeš se mnou souhlasit, můžou to číst děti. Jinak stane se to že draví jezdci budou jezdit pomale tak jako ti nedraví a bude F1 nudná tak jako poslední roky. Jinak jen zopakuji svůj názor, mají se změnit pneu tak aby se prodloužil brzdný účinek a bude o předjíždění postaráno (za předpokladu že nebudou ani tak lepit jak doposud). Na aerodynamice se dají získat desetiny na pneumatikách sekundy. To co vymyslelo pirelli je hezký, bude víc zastávek v boxech taky to pilotovi může víckrát zavařit (zničit závod - mechanik) ale nic víc. Během dvou tří závodů se to ustálí na strategii šetři gumy a bude po veškerých nadějích.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tim

    XXX
    Podle mě by pneumatiky měly být dělaný tak že např. měkký vydrží při konstantní výkonosti zhruba 10-15 kol načež poměrně rychle ztratí rychlost,přičemž v těch 10-15 kolech budou třeba o vteřinu dvě rychlejší než tvrdá směs, která vydrží 20-25 kol opět s konstantním výkonem. A hlavně by nemělo být povinný používat během závodu obě směsi.
    Já se totiž celkem rád dívám na zastávky v boxech, ale hlavně se mě líbí jízda na hraně kdy se jezdci tolik nemusejí zaměřovat na výdrž pneumatik, ale na závodění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      To čo si popísal je podľa mňa presne taký stav aký bol doteraz (akurát poniektory by s nimi boli schopný zajazdit celý závod).
      "Potrebujeme" väčší rozdiel na kolo medzi rôznymi zmesami aby sa dalo viac "taktizovat".
      Nehovorím, že asi mäkké a suprmäkké by mohli ešte "doladiť" ale rozdiely sú (aspoň sa mi zdá) "lepšie". Uvidíme.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Prostě to sem musím dát: jeden z nej pilotů své generace v jednom z nejkrásnějších aut F1 všech dob (samozřejmě subjektivní názor, ne snaha vyvolat zbytečný flame) na okruhu, který nejméně odpouští chyby.
    [odkaz na stránku]
    Pozornosti doporučuji hlavně zpomalený záznam, asi od třicáté sekundy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    No a k iteligenci Hamiltona, tak jistej jako je Salát bych nebyl když dělá kraviny uprostřed silnice jak malý děcko. Jo závodník to je, to se musí nechat, a taky se na něj rád dívám, ale krom toho v hlavě moc věcí navíc mít asi nebude.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000481

      uzivatel000481

      XXX
      O inteligenci není podle mě sporu. Problém je v tom, že byl Hamilton vychovaný jako supertalent v určitém vákuu s okolním světem a tím že všichni kolem něj se snažili o co nejideálnější podmínky pro rozvoj tak neměl moc šanci přičichnout k opravdovému životu, řešení problémů, konfliktů atd... podle mě to co popisuješ nění nedostatek inteligence ale nerozvinutá osobnost právě v důsledku toho, že nikdy nežil život se všemi atributy které charakter formují...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Je Hamilton dospělí člověk nebo né? Jinak to že prachy kazí charakter to vím dávno. Pokud trpí nějakou chorobou má se léčit. Všady na světě to co udělal on v Austrálii je považováno za frajeřinky, někde výtržnictví a ve většině státech za porušování silničních pravidel. To nemá nic společného s nerozvinutou osobností. Pokud si to neuvědomuje tak je něco špatně. To že má prachy a trochu i té moci ho neopravňuje aby porušoval zákony. Uvedu ti příklad, Robert Kubica je talent a to bez pochyby, jeho otec dbal na jeho výchovu a dnes není rozmazlenej spratek ale je zněj jezdec F1 stejně jako je Hamilton. Takže to že z Hamiltona udělali sociopata tak na to se mělo přijít u psychotestů které doufám jsou v F1 povinné. Inteligentní člověk nedělá to co předvedl toť tento frajer.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Je překvapivé, že tak inteligentní jezdec jakým Hamilton určitě je, si nedokáže sednout na jazyk když je to potřeba, aby nevytvářel negativní obrázek o společnosti, která v podstatě do puntíku splnila zadání a podle mě se velice snaží aby nám fanouškům nabídla co nejlepší závody. Připisuju to osobnostní nevyzrálosti která se sem tam u Hamiltona objeví, jako důsledek toho že od dětství žije tak trochu ve vzduchoprázdnu pod ochranými křídly Mclarenu.
    Pokud by měly gumy výrazně nevyhovovat jezdcům s přetáčivým stylem jízdy, myslím že Michaela čekají výrazné problémy, rozdíl je že místo kritiky v tichosti testuje a snaží se maximalizovat svoje šance a to je asi hlavní rozdíl který vidím mezi starší a mladou generací a co mi na mladících tak trochu vadí.
    Jestliže je splněn základní požadavek a to že pravidla jsou stejná pro všechny, měli by si podle mě uvědomit, že pointa závodění není sednout do ideálního auta a vykroužit si titul, ale naopak prát se o nejlepší vysledek v těžkých podmínkách, protože tak se pozná mistr a to podle mě fanoušci chtějí vidět...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000598

      uzivatel000598

      XXX
      ted s tebou nemuzu uplne souhlasit...nikdo z nas nevi jak na tom ty pneumatiky doopravdy jsou, rekl bych ze lewise ted dost mrzi to, ze se do toho nemuze poradne oprit, a to je neco co dela lewise lewisem, ac nejsem jeho skalni fanousek, rad se koukam na jeho jizdu...a jestli by se mel kvuli pneumatikam z nej stat jen naky krouzic aby mu pneu vydrzeli o par kol dele...tak to je spise prislib zabitych zavodu..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Sorry ale máme na F1 absolutně odlišný názor a proto s tebou taky absolutně nesouhlasím, já chci vidět dravou jízdu a ne kroužení. Podle mne se mistr ukáže tak že bude vždy nejrychlejší a né nejšetrnější. To že to teď hraje do karet přizdisr*cům mě vůbec neimponuje. No a to jesti pireli splnilo zadání, no nevím, ať se klidně rychle opotřebovávají ale ať také vydrží dravou jízdu pilotů, jinak ty pneumatiky můžou dávat na traktory, s těma nikdo závodit nechce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000481

        uzivatel000481

        XXX
        Myslím, že hodně pleteš jablka a hrušky dohromady. Především pneumatiky se šetřily ve formuli 1 vždycky, jenže se o tom tak nemluvilo, což je přesně to co mi na mladých vadí, že cokoliv co narušuje ideál hned musí okomentovat jako problém který ubližuje jejich rozletu. V čem je rozdíl je, že se ty pneumatiky změnily tak naráz skokově a proto to je asi citelně znát. To ale neznamená, že by ty pneumatiky byly špatné, podle mě si na přilnavost nikdo nestěžoval, a dá se na nich zajezdit rychle, akorád je tím člověk rychle sedře, což není nic co by tu nebylo nikdy předtím. Myslím si, že trochu přeháníš a rozhodně nedočkáme kroužení. Naopak, pneumatiky které vydrželi celý závod byly velké zlo a důvod proč jsem vypínal televizi. Nemyslím si, že ty gumy zazdí agresivní jezdce, pouze jde o to jestli si jezdec dokáže vybudovat agresivní jízdou dostatečný náskok před jiným který pojede na údržnu tak aby mohl jet o zastávku za závod víc, to je věc kterou bude zajímavé sledovat a dokud nezačne sezona tak se to nedozvíme. Mimochodem tyhle rozdílné strategie byly to nejlepší co se kdy v F1 dělo, například Michaelova agresivní jízda v maďarsku atd atd... opravdu spolu nesouhlasíme...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Uther009

          XXX
          ja souhlasim se salatem, protoze F1 byla relativne nudna, pnu to zmeni vypada že k lepsimu a taky je pravda ze je zvyk jezdcu si porat na neco stezovat, drive jezdci umirali a to byla soucast F1, kdysi jezdili pro zabavu ne za penize. jinak tedy verim ze pneu pomuzou zdramatizovat zavody ale pritom neznevyhodni agresivnejsi jezdce, treba budou ruzne strategie a dikiy tomu se bude ic predjizdet jelikoz se budou potkavat pomali jezdci se znicenyma pneu a rychli jezdci s cerstvyma pneu ale myslim ze sevse vyjasni az v Australii...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Ale zas bude škoda, když budeme ochuzeni o toto: [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000587

      uzivatel000587

      XXX
      neviem ci je to najvhodnejsie video lebo toto by som uz nazval skor skracovanim trate (hlavne v prvej zakrute) a nicenim techniky (necudoval by som sa keby mu praskol nejaky cap 20)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      XXX
      TAk tak! Hami nejezdí jako slečinka, ale užívá si závody a jde do toho naplno! Díky němu se dalo na F1 v minulých letech zase dívat i přes ty nové nudné okruhy. Příliš mnoho "strategie" škodí závodění!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Já to říkal že díky jeho dravýmu a přetáčivýmu stylu jízdy mu moc pneu nevydrží. Jsem zvědavej jak Withmarsh a hlavně Ron přežvýkne že jejich děcko Hamilton letos bude dělat dvojku. Jednoznačně to hraje pro Buttona.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XXX
      bude záležet na výkonu MCL. Pokud bude až čtvrtým nejlepším autem, tak to bude stejně jedno... 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Nechci tě kazit radost, ale nestěžoval si jen Lewis, ale spousta dalších, dokonce i Alonso. [odkaz na stránku] 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama