DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: Legrace, jak je Toro Rosso rychlé

McLaren má zatím problémy. Nejen, že zaostává za Ferrari či Red Bullem, jak svorně přiznávají oba piloti, ale zdá se, že rychlejší je i Toro Rosso. Nad jeho výkony po Barceloně s úsměvem pouze nechápavě kroutili hlavou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: Legrace, jak je Toro Rosso rychlé

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 03.03.2011 22:13 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • dawid

    XXX
    A jaké jsou ty nevýhody? Dík.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      XXX
      Napada ma ako prve - mozno ťažisko?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lojzko

        XXX
        Williams má ťažisko nalnižšie zo všetkých, preto som pripustil, že by to bolo pre nich výhodné použiť / dvojitú podlahu Tro Rosso/ !

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • fhjdhgk

          XXX
          na tom niečo bude - Williamsu sa riešenie Toro Rosso môže hodiť na privedenie vzduchu k jeho zadnej časti s nízkou prevodovkou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          XXX
          Počkaj... Čo to ma s Williamsom? Ja som odpovedal "dawidovi" aké môže mať nevýhody "dvojitá" podlaha TR.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Vypíchl bych asi tři, seřezené dle těch podle mě největších k nejmenším. První již tady byla správně zmíněna:

      A) Vyšší těžiště - bočnice jsou o 10 - 15 cm výše než obvykle, což je na F1 hodně. Letos navíc musí pojmout KERS.

      B) Prostor uvnitř - hodně místa zabírají objemné palivové nádrže, elektronika a KERS. Musí pojmout také chladiče pro motor Ferrari a KERS - proto jsou bočnice Toro Rosso nejen delší, ale jeji horní část se nachází o dost výše než u konkurence.

      C) Aerodynamické ztráty způsobené povrchem navíc pod bočnicemi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    XXX
    ůsměv ho přejde až nepostoupí z druhé části kvalifikace.to jsem zvědav na PR kecy 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Mclaren sa pustil cestou napodobňovania výfukou Renaultu, čo viedlo k strate časti prítlaku. Aj Sam hovoril, že pre Williams, nie je problém ich napodobiť. Ono však nie je problém v napodobovaní, ale v tom aby to fungovalo. U Mclarenu to zatiaľ ale nefunguje a u Williamsu uvidíme ! Toro Roso zatiaľ exeluje. Aj preto, že používa motor a KERS od Ferrari !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Záleží, aby to zapadlo do celkovej koncepcie auta a aby to fungovalo a monopost bol spoľahlivý. Inak je zbytočné skúšať čokoľvek !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Možná tam má být asi( asi otom ví kvůli motorům).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Tu podlahu možná zakomponují všichni. BTW. Mercedes prý staví nový auto... Podle technika z MCl. Ví o tom díky stejným motorům.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Osobne o tom pochybuji. To spis vsichni vyzkouseji ty vyfuky po vzoru Renaultu.

      Dvojita podlaha Toro Rosso je zajimave reseni, ktere s sebou ale nese i nevyhody. Nepredstavuje jednoznacny prinos jako loni F-kanaly ci ty vyfuky.

      Mercedes pripravuje velky upgrade, ale o nove auto se nejedna. Ani to udajne nebudou oznacovat jako B-specifikace MGP W02.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    dawid:
    Dost možná máš pravdu. Ale to se dozvíme až na prvním závodu..
    Škoda, jako stáj, která absolutně nezasahovala do závodění mezi Webberem a Vettelem.. Timhle by dostali asi první palec dolů z mojí strany 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Divil bych se, kdyby tu podlahu neměl RB nachystanou a kdyby nevyužívali TR jako pokusnou laboratoř. I když na druhou stranu bylo TR loni asi nejhorší ze zavedených týmů, tak asi moc vychytávek od RB neměli. Třeba jsou v RB fakt tak poctiví a nechávají TR vyvíjet auto úplně samostatně. Ale třeba taky jenom chtějí, aby letos TR stouplo v ceně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Sranda je v tom ,že mají něco co ani RB ne. Dvojitou podlahu. Jenomže je otázka co má RB ,protože se mi zdá ,že pomalinku zapadají a ostatní si jich málo všímají ,ale tuším ,že mají něco co nemusí být lehce viditelné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    A kde je teda problém? Nebo spíš co tim chtěl básník říci? Jako že jedou až moc podle mateřskýho redbulu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jarda

    XXX
    Jen aby mu ten úsměv nezkysl .....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama