DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton přiznává: McLaren na Ferrari a Red Bull ztrácí

Ačkoliv z testů je obtížné vyvozovat formu jednotlivých stájí, Lewis Hamilton potvrdil, že rychlost McLarenu není na úrovni Red Bullu a Ferrari. A srovnatelná nebude ani během prvního závodu v Austrálii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton přiznává: McLaren na Ferrari a Red Bull ztrácí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 03.03.2011 12:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000481

    uzivatel000481

    XXX
    Začínám už opravdu vnímat pravidlo, že tým s nejlepším motorem nevyhrává. Nevím čím to je, ale uplně stejně, jako teď s mclarenem a mercedesem to na začátku století vypadalo s williamsem, který měl výrazně nejlepší motor bmw a taky z toho nedokázal vytěžit...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    I jako fandy Lewise mě už tenhle tým pěkně nas..á! Tradičně před sezónou plno velkohubých prohlášení o obrovském pokroku a tvrdé dřině a výsledkem - nekonkurenceschopný nedomyšlený stroj plný zásadních nedostatků! Není to nějaká rodinná firma, kdy jeden druhéo podrží bez ohledu na následky? Kdyby se raději pokusili něco obšlehnout, snad by se jim dařilo lépe. Nechápu jejich nepoučitelnost. Přece během seźony zjistím nedostatky své koncepce vozu, přednosti jiné koncepce vozu a do další seźony se soustředím na vůz s tím co se osvědčilo a co fungovalo dobře. Tam musí sedět nějaká žába na prameni, která se zuby nechty brání a dovolí do vývoje mluvit jen někomu a bohužel ne tomu nejlepšímu!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Má to háček, nepočítáš že se mění pravidla, někdy i několikrát během sezóny. To co ty říkáš je jen sen podle kterého jedou všechny stáje. Jenže né vždy funguje to co vymyslí a když to nemáš otestovaný tak to platí dvojnásob. Jen ukázka toho že to co říkáš nefunguje a to jsou pneumatiky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • PC

        XXX
        Máš pravdu, že tohle radikální měnění pravidel každý rok je k ničemu, jen to přihrává vyhledávačům děr v pravidlech a rozhodně to nešetří prostředky v F1 a znemožňuje to opravdovou konkurenci. Samozřejmě nejsem konstruktér, ale za těch několik posledních let se shromáždila každému týmu řada konstrukčních řešení různých problémů, stejně tak odhalili, proč jim něco nefungovalo dobře a podobnou databázi mají i o konkurenci. A když pravidla naznačí nějaké rámce,do kterých se vůz musí vejít a já znám možnosti své techniky, tak bych měl být schopen s dobrým týmem navrhnout dobré řešení. Jsem přesvědčen, že to je důkaz, že je to v lidech - tedy v jejich vedení. Prostě tam sedí někdo, kdo má nějakou vizi a přesto nejede vlak, i když to znamená ztrátu konkurenceschopnosti nebo její nedosažení. Je to jako v Brně s Hlavním architektem -celé historické centrum má jen minimum funkcionalistických staveb, ale pan architekt tvrdí, že Brno vždy bylo centrem funkcionalismu a toto tvrdě a nemilosrdně prosazuje. Takže vedle krásných zdobných historických fasád máme spoustu ohavných mramorových, ocelových a skleněných kostek 09.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    XXX
    Petr:

    McLaren este stale vyuziva 2. "samostatne" vyvojove "teamy" - striedaju sa kazdu sezonu ("obkrocmo" 04- neviem ako to nazvat) ?
    Moze to suvisiet so situaciou v neslavnom r. 2009 ked MP4-24 navrhoval prave ten "druhy" tim?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Jj, má dva týmy. Za uši by podle mě už ale zasloužili oba.
      2009 - fundamentální chyby v aerodynamice
      2010 - obrovský dvojitý difuzor, kvůli němuž museli jezdit s velmi tuhým podvozkem. Na hrbolatých tratích zavěšení nemohli změkčit, protože byl difuzor velmi citlivý na změnu výšky nad vozovkou, pak nové přední a zadní křídlo, které zpočátku nefungovalo - přitom pořád ty řeči, jak tvrdě pracujou a mají skvělý vývoj.
      2011 - mechanické problémy při testech, chybí přítlak.
      Aerodynamika je v posl. letech jejich slabší stránkou, nevím čím to je - jestli nezvládají přechod na CFD či jim nekorelují přesně čísla. Kdy naposledy během předsezónních testů tolik neztráceli? Asi 2008.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        XXX
        Nejaka podobnost (udalosti) tu fakt je - MP4-24 mala byt tiez "pokrokova" ako teraz MP4-26.
        Inak mne osobne sa (samotny) design 4-24 velmi pacil. Nuz ale potom "to" prasklo...

        4-25 - vysledky boli dost dobre. Pacilo sa mi to auto - posobilo na mna "nejak" ucelene a "brutalne" (mozno dlzkou/razvorom...? - neviem)

        4-26 - to auto je pre mna (design) plne rozporov - (hlavne pohlad z predu. Som si asi este nezvykol na tie bocnice). Pritom z niektorych uhlov/zaberov je ale paradne.

        Ked k tomu priratam problemy ktore maju, vychadza mi z toho jedine - rozpustit druhy team 04 a navrhovat "novinky" len v párnom (sudom) roku? 04 04 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Čím více Petrů tím lépe. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    To aby im Red Bull a Ferarrari začali bežať oproti, aby ich v Mclarene dobehli !

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Výborně, aspoň se dostane Mercedes na třetí místo a Hamík bude uhýbat závod co závod Schumimu 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000157

    uzivatel000157

    XXX
    Tak to není dobrá zpráva 05

    Každopádně našim věřím, že se s tím poperou a dokážou se rvát o přední příčky... třeba naše formule bude daleko více šetrná k pneu, uvidíme 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gurun

    XXX
    Výborná informace....po měsících čekání mi začne sezóna tak kole Hungároše...do té doby to bude k hounu...díky chlapci vod Meků...na ten názor Miltona jsem čekal:((((...tohle když svého času pustil Raikonen tak bylo zle...u Hamiho to vychází ještě hůř:((((. Pytel inovací..revolucí..polucí a prd!!! 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shediwey

    XXX
    v pořádku - velmi potěšující zpráva k ranní kávičce.
    Hlavně aby to vydrželo... 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama