DISKUZE K ČLÁNKU Zprávy z testů - Čtvrtý den v Barceloně (+foto) nejrychlejší Ferrari

V pondělí nás čekal závěrečný den čtyřdenního testování všech 12 týmů Formule 1 v Barceloně. Jak si týmy vedly a kdo byl nakonec nejrychlejší?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zprávy z testů - Čtvrtý den v Barceloně (+foto) nejrychlejší Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 22.02.2011 10:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000575 (Hlasoval 1 člověk) 21.02.2011 16:09
Odpolední postřehy Martina Brundla, který je… »
» uzivatel000177 (Hlasoval 1 člověk) 21.02.2011 17:10
tak mám pocit, že dnes Mclaren ukázal ostatním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Šumi a jeho problémy s přítlakem na předek.. To bylo i minulej rok. Co může Mercedes dělat špatně?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JHvP

    XXX
    Dneska máme krásné srovnání Renaultu a Williamsu, zatím to vypadá jasně pro prvního jmenovaného..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      XXX
      Srovnávat auta podle výkonů pilotů v simulaci závodu (konzistenci), když jeden jezdí v F1 už deset let a druhý 4 den a zatím odjel s formulí tak 100 kol, mně nepřijde příliš šťastné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JHvP

        XXX
        Taky se na to lze podívat tak, že jede NH v Renaultu teprve druhý den a PM ve Williamsu již asi šestý. A i dneska dopoledne toho PM najel daleko více, NH si pořádně ani neměl kdy to auto nastavit. Každý má svá pro i proti a jestli lze v testech vůbec něco srovnávat, tak je to právě simulace závodu, ač se tam také najdou jisté nejasnosti.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          XXX
          Nesmysl. Jediný srovnání by bylo, kdyby za Renault jel taky nováček. U Maldonada je jasně vidět, že jedno kolo zajede za 1:28 a další za 1:33, a to není chyba auta, ale jeho nevyježděnost a nedostatek zkušeností s F1. On si teprve zvyká na ovládání KERSu a křídla a všechny systémy co jsou v F1 navíc ve srovnání s GP2, a kvůli tomu není konzistentní.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • JHvP

            XXX
            Zjevně si nerozumíme. Tou nekonzistencí myslím rozdíl mezi časy na úvod a na konec stintu a ne mezi dvěma koly po sobě. Pokud někdo náhle zpomalí o 5 s, není to proto, že je nováček, ale spíše provoz na trati nebo cokoliv jiného.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Já bych ještě jen dodal že ke všemu nevíme kdo jaké pneu měl nebo používá a hlavně kolik bylo v nádrži. Jakékoli srovnávání při testech je zbytečné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • JHvP

          XXX
          Právě, že při simulaci závodu přece víme, kolik má kdo paliva, ne? A pneu se dají odhadnout dle toho, jak se komu horší časy. Je-li zbytečné cokoliv vyvozovat z testů, nabízí se otázka, proč je vůbec někdo sleduje 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lukas

            XXX
            Proč tu vubec řešit ? Do prvniho zavodu stejne prijde par teamu s "uplne jinym" vozem...Ferrari planuje velkou zmenu na sve zadni casti...Mercedes nasadi v podstate uplne jiny vuz! Takoveto veci uvidime jiste i u dalsich teamu takže....;)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • schumidva

            XXX
            Dají odhadnout, to mluví za vše. Jinak já sleduji testy proto abych věděl jak se komu daří, zjistit nové informace, třeba že McLarenu to moc nejde, Mercedes má problémy s přilnavostí, vyjádření jezdců, atd.. Porovnávání časů je opravdu jen dohadování.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000541

    uzivatel000541

    XXX
    už aby byl první závod, sice nevím který bude první, ale už aby byl...tohle čekání na odhalení formy všech týmů je fakt hard core

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama