DISKUZE K ČLÁNKU Testy v Jerezu: 580 kilometrů Fernanda Alonsa

I dnes probíhaly na trati v Jerezu testy, kde samozřejmě nechybělo ani Ferrari. Ve voze italské stáje dnes seděl Fernando Alonso a zcela si podmanil dav fanoušků, kteří na okruh dorazili. Navíc ujel ze všech pilotů největší vzdálenost.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Testy v Jerezu: 580 kilometrů Fernanda Alonsa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 15.02.2011 12:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Máš samozřejmě pravdu. Pokud se ohýbá t-tray, dostává se níž také přední křídlo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Dal jsem jim úplatek, aby ji odstranili 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    To by muselo být dostatek snímku k dispozici...bohužel jsem jich moc nenašel...ani tady natož na autosport.com, až začnou víc jezdit, tak snad 03
    Jinak tady je F150 proložená přímkou...a žádnej zázračnej ohyb tam nevidim

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    viem co myslis shumidva, tiez mam na skole pruznost pevnost 03. ale verim tomu clanku ze podlaha na tom ma tiez svoj vplyv. podla mna je to kombinacia oboch faktorov. ale to je fuk, ved povodna debata bola ze Hakki si myslel ze ferrari ma stale flexi kridlo co podla mna z toho obrazka nema

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Jj debata co se týče toho zda má ferrari flexi křídla je zbytečná z fotek to nejde poznad a hlavně tyto fotografie jsou vždy v zatáčce náklon auta nemůže nikdo považovat za flexi křídlo, a další věc je to co říká godlike stačí si dát přímku pod křídlo a ohyb tam člověk nenajde. No a co se týče té podlahy tak za to dám ruku do ohně že vliv na ohebnost křídla určitě nemá a ani ji nikak nemůže ovlivňovat už jen z logiky věci kdy podlaha není spojena s křídlem a hlavně a to je i na tomto webu když se podíváš jak ty ohebná křídla pracují člověk zjistí že se pohybují (ohýbají) pouze konce těchto křídel. Opakuji křídlo je drženo nosníky ne podlahou a materiál kterým je vyrobeno zaručí právě tu potřebnou pružnost. Článek který jsi si četla dle mého názoru je nesmyslný. Jinak ohebná křídla určitě v této sezóně uvidíme díky neschopnosti FIA spřísnit zkoušky. Rozdíl který je mezi zkouškou a reálnou silou působící na křídlo je nehorázně velký. Pokud bude zkouška tak nereálná křídla budou postupně na všech vozech u všech týmů které si to mohou dovolit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        XXX
        muzes mi prosim vysvetlit, proc teda po zmene testu z 50 na 100kg na ty kridla vsechny tymy delali upravy v podlaze a priznali to, kdyz jak ty jako jediny na svete velice tvrdis, ze to nema nic s podlahou? A neni to tuna, ale cca 400kg, co pusobi na kridlo pri tech maximalnich rychlostech. 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Jinak teda nemam dojem, že by Ferrari to křídlo mělo nějak extrémní, při pohledu na fotky jsou na tom ostatní týmy obdobně

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    lebo ked sa diskutovalo o flesibilite kridel tak zvysovali aj zataz ktorou tlacili na kridlo ale vsetko bolo OK lenze kridla sa aj tak ohybali, az ked sprisnili testy aj ohladom podlahy tak sa kridla prestali tak dramaticky priblizovat k zemi

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • schumidva

      XXX
      Podlaha s tím opravdu nemá nic společného, křídlo je dělané tak že postupným vrstvením uhlíkových vláken dokáží materiálu dát potřebnou flexibilitu. Zkoušky které se zpřísnili na tuším 100 Kg jsou směšné protože na křídla působí síla nechci kecat kolem tuny. Křídlo je upevněno dvěma nosníky které jsou uchyceny k přední části vozu (nosu) a u těchto nosníků se křídlo neohýbá pouze na jejich koncích (okrajích). Jak říkám je to materiál který při zatížení cca 100 Kg nic nedělá ale až při působení vyšího přítlaku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • schumidva

    XXX
    Flexibilita křídel spočívá v materiálu ze kterého je vyrobeno. okraje se ohýbají díky pružnosti materiálu z kterého je křídlo vyrobeno. Nemá to nic společného s podlahou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dusinko3

      XXX
      ano aj, ale ma to docinenia aj s podlahou
      [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • schumidva

        XXX
        Díval jsem se na ten článek, a dle mého názoru jde o úpravu podlahy jen kvůli FIA aby šla ohebnost měřit a i přesto se jim to nevede. Každopádně i po změnách která zavedla FIA v roce 2010 se pořád RB a Ferrari křídla lámala. Takže podlaha podle mě má jen vliv na měření povolené výšky křídla.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    g0dlike, dodo_mt, viem, že je to už trápne, ale na oboch fotkách má Ferrari až proklate nízko to predné krídlo ! Netvrdím, že je to len flexibilita, ale podvozok nastavený tak, aby sa auto nakláňalo ... prečo niektoré tímy to ale vedia nastaviť tak, aby sa krídlo nedotýkalo vozovky ?
    sry, ale fakt sa na to nemôžem dívať, serie ma to ... 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dusinko3

      XXX
      ale flexibilita o ktoru islo pocas sezony spocivala v tom ze na rovinke bolo kridlo priliz blizko k zemi (vdaka podlahe) a pri brzdeni sa vratilo ale tuto je len jeden okraj blizko k zemi a je to vzdy v zakrute co je asi skor sposobene naklonenim vozu v zakrute. asi maksie pruzenie alebo co. nvm, len si myslim 20 a keby aj robia nieco proti pravidlam tak teraz je to jedno, kludne by mohli mat aj motor z tryskaca 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Když koukám na tu poslední fotku, tak to vypadá, že křídlo se prakticky vůbec neprohejbá (zkus tim proložit rovinu) a je to způsobený zavěšením...auto je nakloněný, nikoli flexibilní křídlo! Každopádně nemáš důvod se rozčilovat, Ferrari nebude na špici 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama