DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Nastavitelná zadní křídla poskytují příliš velkou výhodu
Hlavní konstruktér Red Bullu Adrian Newey věří, že nová zadní křídla zvýší počet předjížděcích manévrů. Upozorňuje však, že nabízenou výhodu bude třeba vyladit, aby předjíždění nebylo na druhou stranu až příliš jednoduché.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Nastavitelná zadní křídla poskytují příliš velkou výhodu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
17.01.2011 13:52
ok, tak ked bude súper pred ním o 0.01 m, tak bu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
20:13 19.01.2011 XXXVytvářet předjíždění uměle je další hřebíček do rakve jménem F1. Nemluvě o tom, že pokud budou dva jezdci v týmu chytří a budou se střídat jak v cyklistice jezdci při úniku, tak samotně jedoucí jezdec nebude mít šanci je dojet. Přijde mi to jako kdyby vyhrávající mužstvo v kopané,muselo po každém vstřeleném góle jednoho svého čutálistu vyloučit. -
jako
11:21 17.01.2011 XXXmoje teorie je ze kers se bude pouzivat hlavne na braneni....jezdec ktery bude vpredu,se bude vzdy snazit dobre vyjet zatacku na delsi rovinku ,zapne kers a bude se snazit udelat co nejvetsi naskok na toho za nim,aby ten nankonec nemohl "aktivovat" to zadni kridlo..podle me to takhle bude chodit hlavne u top tymu..spis se dockame,nehoraznych(trapnych) predjeti pri situaci kdy nekdo s top tymu bude nahodou za nekym horsim...a pak bude predjizdet stylem,ze to bude vypadat jako by ho ten horsi poustel,i kdyz by bojovali o pozici..(jen me nazory s trochou nadsazky ) -
-
-
uzivatel000249
13:52 17.01.2011 XXXok, tak ked bude súper pred ním o 0.01 m, tak bu môcť aktivovať aj on ...
zacinam mat pochybnosti o tomto pravidle. myslím, že bude velmi rychlo upravene, aby aj braniaci sa závodnik mal sancu ...
-
-
-
Petrrr
09:02 17.01.2011 XXXTeoreticky by tak mohl napr. Sauber bez problemu predjet McLaren na rovince, ale pak by mu to opet vratil zpet a takhle porad dokola (pokud by mu neujel v zatackach). Pokud to tak opravdu priblizne bude i v realu, tak ten kdo bude v tesnym zavesu necha zmacknute tlacitko v posledni ci predposledni zatacce posledniho kola a nevim no...bude to asi dost umele.
Ale to se predvidalo i u KERSu a nakonec to zase nebylo takove...byl dobrej na braneni pozic - viz. Kimi vs Fisi - Belgie -
Stíhač
08:55 17.01.2011 XXXo to bych se nebál, nikdo nebude čekat na předjetí do posledního kola, kdo by tohle riskoval? Pokud bude rozdíl v rychlost takový, že by měl pilot naprostou jistotu předjetí, bude chtít předjet co nejdříve, aby si vyjel náskok. Navíc tuhle možnost budou mít všichni stejnou, tedy i RB. Vypadá to, že RB předpokládá, že budou jezdit na špici a mají vítr, že je někdo předjede. -
-
uzivatel000286
08:26 18.01.2011 XXXS tím souhlasím, bohužel o tom o čem mluvíš by bylo kdyby všichni měli stejnou techniku, potom by šlo o koření závodů. (dnes do 1 sekundy nejde předjíždět, je zapotřebí být rychlejší o víc jak sekundu) Nascar je tím příkladem, všichni stejná technika pouze jiné nastavení a dokáže vyhrát závod i ten kdo byl poslední. Už jsem to někde psal, FIA má jít po pneumatikách a né si hrát s hračkama za šílený prachy. Nastavitelná křídla nejsou vývoj, není to nic inovativního čím je F1 proslavená. (nedovedu si to představit v obyčejném provozu).
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek