DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Nastavitelná zadní křídla poskytují příliš velkou výhodu

Hlavní konstruktér Red Bullu Adrian Newey věří, že nová zadní křídla zvýší počet předjížděcích manévrů. Upozorňuje však, že nabízenou výhodu bude třeba vyladit, aby předjíždění nebylo na druhou stranu až příliš jednoduché.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey: Nastavitelná zadní křídla poskytují příliš velkou výhodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 19.01.2011 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 17.01.2011 10:36
Pokud před ním nebude žádne auto, tak ne. »
» jako (Hlasoval 1 člověk) 17.01.2011 11:21
moje teorie je ze kers se bude pouzivat hlavne… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 17.01.2011 13:52
ok, tak ked bude súper pred ním o 0.01 m, tak bu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    XXX
    Vytvářet předjíždění uměle je další hřebíček do rakve jménem F1. Nemluvě o tom, že pokud budou dva jezdci v týmu chytří a budou se střídat jak v cyklistice jezdci při úniku, tak samotně jedoucí jezdec nebude mít šanci je dojet. Přijde mi to jako kdyby vyhrávající mužstvo v kopané,muselo po každém vstřeleném góle jednoho svého čutálistu vyloučit.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • horal

    XXX
    Trochu by to mohlo vypadat jako v MotoGP. Neustálá mela v houfu vedoucích závodníků až do posledního kola. U motorek je to pěkný a závody jsou napínavý. Jenže u motorek to není o mačkání čudlíků, ale o srdci. No uvidíme, jak to bude v F1.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    XXX
    moje teorie je ze kers se bude pouzivat hlavne na braneni....jezdec ktery bude vpredu,se bude vzdy snazit dobre vyjet zatacku na delsi rovinku ,zapne kers a bude se snazit udelat co nejvetsi naskok na toho za nim,aby ten nankonec nemohl "aktivovat" to zadni kridlo..podle me to takhle bude chodit hlavne u top tymu..spis se dockame,nehoraznych(trapnych) predjeti pri situaci kdy nekdo s top tymu bude nahodou za nekym horsim...a pak bude predjizdet stylem,ze to bude vypadat jako by ho ten horsi poustel,i kdyz by bojovali o pozici..(jen me nazory s trochou nadsazky 03)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Ak v poslednom kole bude môcť zadné krídlo aktivovať aj prvé vozidlo, tak to bude úplne v poriadku. Výhoda sa tým minimalizuje a preto to treba ošetriť v predpisoch.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Pokud před ním nebude žádne auto, tak ne.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000249

        uzivatel000249

        XXX
        ok, tak ked bude súper pred ním o 0.01 m, tak bu môcť aktivovať aj on ...
        zacinam mat pochybnosti o tomto pravidle. myslím, že bude velmi rychlo upravene, aby aj braniaci sa závodnik mal sancu ...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Stíhač

      XXX
      Tak se tímto přesune problém posledního kola na kolo předposlední.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petrrr

    XXX
    Teoreticky by tak mohl napr. Sauber bez problemu predjet McLaren na rovince, ale pak by mu to opet vratil zpet a takhle porad dokola (pokud by mu neujel v zatackach). Pokud to tak opravdu priblizne bude i v realu, tak ten kdo bude v tesnym zavesu necha zmacknute tlacitko v posledni ci predposledni zatacce posledniho kola a nevim no...bude to asi dost umele.

    Ale to se predvidalo i u KERSu a nakonec to zase nebylo takove...byl dobrej na braneni pozic - viz. Kimi vs Fisi - Belgie

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Stíhač

    XXX
    o to bych se nebál, nikdo nebude čekat na předjetí do posledního kola, kdo by tohle riskoval? Pokud bude rozdíl v rychlost takový, že by měl pilot naprostou jistotu předjetí, bude chtít předjet co nejdříve, aby si vyjel náskok. Navíc tuhle možnost budou mít všichni stejnou, tedy i RB. Vypadá to, že RB předpokládá, že budou jezdit na špici a mají vítr, že je někdo předjede.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar

    XXX
    Předjíždění je kořením závodu, musí být ale přdevším výzvou pro jezdcovi schopnosti. Toto řešení, kdy bude zadní vůz zvýhodněn v maximální rychlosti o 10-20 km/hod je uměle vytvořený jev, který nemá nic společného se závoděním. 02 02 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      S tím souhlasím, bohužel o tom o čem mluvíš by bylo kdyby všichni měli stejnou techniku, potom by šlo o koření závodů. (dnes do 1 sekundy nejde předjíždět, je zapotřebí být rychlejší o víc jak sekundu) Nascar je tím příkladem, všichni stejná technika pouze jiné nastavení a dokáže vyhrát závod i ten kdo byl poslední. Už jsem to někde psal, FIA má jít po pneumatikách a né si hrát s hračkama za šílený prachy. Nastavitelná křídla nejsou vývoj, není to nic inovativního čím je F1 proslavená. (nedovedu si to představit v obyčejném provozu).

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petrrr

    XXX
    Predjizdeni by melo byt na zkusenostech, nasazeni atd. A ne o mackani tlacitek apod.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama