DISKUZE K ČLÁNKU Použilo Ferrari v Koreji znovu týmovou režii ke zvýhodnění Alonsa?

Ze zprávy na britském Autosportu vyplývá, že Ferrari možná během Velké ceny Koreje opět použilo zakázanou týmovou režii, aby pomohlo k lepšímu umístění Fernandu Alonsovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Použilo Ferrari v Koreji znovu týmovou režii ke zvýhodnění Alonsa?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 29.10.2010 14:43 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    Podle časů uvedených v tabulce je zcela jasné, že TR se provozovala ale u Redbulu. Vettel jel zcela jednoznačně po zastávce nejpomalejší kola a všichni ho dojeli. To, že se jelo za SC není omluvou 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ne.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Tak jsem asi halt blbej. Ale já vidím v tabulce, že pitstopy se prováděli při fázi SC, takže pokud se nějaké časy porovnávají, tak za jak dlouho ten či onen jezdec projel trať, když dojížděl pole které se řadilo za SC.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Ale ty časy nikdo neporovnává (viz text), jsou tam jenom pro ilustraci toho, jaké v té době byly rozdíly před a po zastávkách v boxech a safety-caru, a to kvůli tomu, že podle mě zpochybňují tvrzení Autosportu.
        (Out-lap měl Hamilton o 2 vteřiny rychlejší než Massa).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Anonym

          XXX
          Porovnávat outlap, když je na trati SC ? Vždyť jezdci ani nesmějí jet naplno. Možná by mohl dostat dodatečný Lewis trest za příliš rychlou jízdu v době SC a tedy při žlutých vlajkách

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            XXX
            Samozřejmě. Po vyjetí z boxů jeli ještě hodně zostra, safety-car dojeli až ve 33. kole!
            Nikdo je v tom článku sice nesrovnával, ale když se už tak ptáš, tak podívat se v tomto případě na out-lapy smysl má. Safety-car totiž dojeli až v tom dalším kole (např. Kubica měl outlap o 11 vteřin pomalejší než Hamilton).

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Rozumím tomu dobře, že se tady porovnávají časy kol, při dojíždění sejftykáru ? To si děláte prde1 ? 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ferrari

    XXX
    ferrari uz neni tak blbe aby to rekla filipemu a abu ferrari nemohlo uz bojovat o titul k vuli tymove rezii 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    ... To se nikdo nedoví, ty můj kvítku medový ... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petone

    XXX
    Byl bych vděčný redakci,kdyby si odpustila takovéto články a nepřetiskovala každou hovadinu,co si někdo někde vymyslí. A pokud potřebujete sledovanost stránek,tak si vymýšlejte ještě větší nesmysly,ale vlastní. A do nadpisu to uveďte,že jste Bulvár-news.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pája

    XXX
    Angličani byli vždycky podivíni já se už tomuhle jenom směju. Za chvíli budou v Autosporu psát že Safety Car použil týmovou režii ve prospěch Ferrari 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ajvn

    XXX
    Ok, prijmeme argumentaci autora a jeho tabulku. Z te pak ovsem plyne, ze zatimco se odestup Massy po navsteve boxu zvysil o 20 vterin, zatimco u Hamiltona pouze o 18, potom je ale zjevne, ze piloti Mercedesu (Schumi) a Williamsu (Barik) museli rovnez pouzit tymovou rezii, protoze jejich odestup narostl nikoliv o 18, nikoliv o 20, ale dokonce o 22 vterin!!! Tak tohle vypada na hromadny komplot! 12 A to bych se jeste nedivil, kdyby McLaren zavolal Lewisovi a rekli mu, aby byl jeste rychlejsi, coz zjevne take ovlivnilo vysledky zavodu .. ziskal kvuli tomu dve vteriny navrch! Vsechno je to jedno divadlo, vsichni se tam domlouvaji 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Aclaim

    Aclaim

    XXX
    Mohla by sem redakce prosím hodit link na ten původní článek na Autosportu? Rád bych si to přečetl v originále. Předem děkuji.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Článek: [odkaz na stránku]

      Pokud nemáte předplatné, text originálu: "Ferrari ... was quick-thinking enough to use Massa to back up the queue out on track - preventing more cars than just Hamilton taking advantage. This cost Massa a place"

      Je tam i foto Felipeho monopostu ze zadu s tímto popiskem: "Felipe Massa, Korean GP 2010. As can be seen clearly, slowing down the queue after receiving team orders from the pit crew"

      Mě osobně to přijde jako hodně odvážné tvrzení, protože z časů to až tak nevypadá. Hamiltonův out-lap bylo rychlejší o 2 vteřiny, což je sice velký rozdíl, ale ne natolik, abych si to dovolil prezentovat jako fakt tak, jako Autosport.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000453

    uzivatel000453

    XXX
    Tohle už je hon na čarodějnice.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    XXX
    Teda, vetsi blabol jsem dlouho neslysel. Tohle je opravdu hnus. Alik mel naskok 4s. pred Ham a 10 pred Massou, a vysledek byla ztrata jedne pozice. Massa ztratil co?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Místní redakce nemá ráda Alonsa, tak proč to nenapíšete rovnou?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Protože to není pravda.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • XXX
      Jsem taky fanda Alonsa (už 7 let), ale nemyslím si, že by někdo ze zdejší redakce proti němu něco měl. S teorií o TR v Koreji přišel (jak je z článku patrné) Autosport a redakce to tak jen tlumočí. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama