DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou na tom piloti bojující o titul s motory?

Fanoušci Sebastiana Vettela mohli být ještě 10 kol před koncem Velké ceny Koreje relativně v klidu. Sebastian směřoval pro další vítězství, díky kterému by získal 25 bodů a stanul by tak v čele průběžného pořadí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jsou na tom piloti bojující o titul s motory?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 29.10.2010 16:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 29.10.2010 13:56
Ano, po páteční výměně daný motor mohou použít… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • FTH

    XXX
    jo, kež by to Alonsovi opravdu při VC bouchlo za prdelí :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, po páteční výměně daný motor mohou použít kdykoliv, při výměně po kvalifikaci až v Abú Zabí.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • LukyS

    XXX
    "Pokud dojde k výměně motoru podle článku 34.1, nesmí být nahrazený motor použit v žádné další kvalifikaci nebo závodě s výjimkou poslední Soutěže Šampionátu." -> 34.1 je pravidlo o Parc fermé
    takže když se vymění během a mezi kvalifikací a závodem, tak se nemůže použít, ale když ho vymění třeba v pátek tak ho můžou použít kdykoliv?

    byl bych rád kdybyste udělali nějakou tabulku kde by bylo kde a kdy používali tito jezdci svoje motory ;)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Re: g0dlike no právě, weby o F1 neuvádí zdroje. Já dělám "do publicistiky" a zdroje uvádím, novináři to ale obvykle nedělají...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    No pokud se nepletu tak i překlad je formou opisování viz. např. diplomová práce (kdo někdo psal, tak ví)...tzn., pokud se tak stane, měl by být uveden minimálně zdroj odkud autor čerpal, ale to už se tu párkrát řešilo. To samé u fotek, ale předpokládám, že vy nepoužíváte vypůjčené fotky, ale máte vlastní

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    My už výmluvu máme. Red Bull má nejrychlejší auto a přesto ještě nemá oba tituly. Pravda, jejich spolehlivost není nejlepší, ale katastrofa to taky není...tedy pokud do spolehlivosti nepočítáme i častou poruchovost určitého nejmenovaného komponentu, který se nachází mezi volantem a sedačkou. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    A kdo vám za to může, že to čtete 2x? 04
    Co mají říkat Angláni, kteří na takový článek narazí třeba desetkrát na různých webech v angličtině?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    No pokud je Slovensko zahraničí 01. Mě napadlo, že je zdrojem v obou případech stejný článek (autosport?), ale pro nás fandy je pak nuda číst stejný text 2x 04 ve dvou dnech...ale to je fuk, díky za odpověď. Každopádně s těmi motory Alonsa je to nějaké divné, před pár dny jsem někde četl, že pojede s motorem z Monzy, který má za sebou jen tu Monzu.... no bude to zajímavé, to pravidlo 8 motorů je blbost. Sice souhlasím s omezením a zastavením te dřívější rozpustilosti, kdy měnili motory častěji než piloti ponožky, ale dal bych tam rezervu - když už tak 9 motorů. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FZ

      XXX
      Přesně tak, většinou to tak je, že čerpám z Autosportu. Pak je otázka, kdo je "rychlejší" v překladu. A v zhledem k tomu, že si pamatujeme i Slovenštinu, může se zdát, že je článek přeložen "pouze" ze slovenštiny.
      To co je nabíledni je fakt, že Ferrari letos nemá problém se spolehlivostí. Doufejme, že to tak bude i po zbývající dva závody. Pokud ne, budou se alespoň fanoušci Ferrari mít čím "bránit" 04
      Přeji pěkný den.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Sranda, proč opisujete články od konkurence (doslovně)?? To neumíte napsat vlastní? Nechápejte to jako kritiku, spíš mě to překvapuje, snižuje to jinak velmi dobrou kvalitu tohoto webu 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Běžně články překládáme ze zahr. zdrojů. Která konkurence píše vlastní články?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FZ

      XXX
      Překlad z cizího jazyka není opisování.Nemůžete tvrdit, že jde o opisování. Na druhou stranu je to někdy vzájemné, zahraniční web přebírá opět naše články, takže jde o vzájemnou inspiraci. Ale díky za upozornění, je vidět, že jste opravdový nadšenec do F 1 a máte přehled. Velká gratulace!

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama