DISKUZE K ČLÁNKU Nejrychleji přezouvali u Williamsu, nejdelší stinty v podání Sauber

KOREA - PŘEHLED ZASTÁVEK V BOXECH; Který z klasifikovaných pilotů se u svých mechaniků zdržel nejkratší čas během uplynulé Velké ceny Koreje? Jaké strategie týmy volily?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nejrychleji přezouvali u Williamsu, nejdelší stinty v podání Sauber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 27.10.2010 13:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasoval 1 člověk) 25.10.2010 14:02
Zajímalo by mě odkud jsou ty časy, třeba… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 26.10.2010 11:28
Mam samozrejme na mysli poradi, tabulka je… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 26.10.2010 16:07
ad.1) pokud vim, porovnavate nejrychlejsi kola… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Ozve-li se s podobným přáním ještě někdo, určitě budeme tuto drobnou změnu pro příští rok zvažovat. Děkujeme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      XXX
      mohl bych zeptat, zda jsou casy vsech kol jezdcu verejne dostupne a pokud ano kde bych je mohl nalezt, abych mohl kdyz tak srovnani rozdilu na jednotlivych okruzich provest sam a proverit zda muj novy napad poskytne nejake aspon trochu zajimave informace, ci nikoli?

      PS: na f1.com jsou v tabulce uvedeny nejrychlejsi casy vsech 24 pilotu bez ohledu na to zda dojeli ci nikoli 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Všechny časy zajeté v Koreji najdete [odkaz na stránku] Jinak běžně dostupné (z předchozích závodů) nejsou.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          XXX
          jsem zkousel nejake dalsi odkazy prepsat, ale chce to po me login a heslo 09 ohledne Koree je tam ale dokumentu tuny, to jsem ani netusil, co vsechno je k dispozici novinarum. Ale dekuji za pekny nahled 04

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    tim docela popiras celou obhajobu, ale budiz. samozrejme jsem mel na mysli, jak se meni casy behem zavodu. chapu ze takove srovnani neni uplne vypovidajici, ale ted me napada, kdyz mate dostupnost ke vsem casum, zda by slo porovnat u jednotlivych okruhu, jak moc se zmenily casy na kolo, neboli jestli je to cca stejne, nebo jak hodne to ovlivnuje charakteristika okruhu. napr. Monako vs Monza rozdily na zacatku vs nejrychlejsi kolo apod.

    Jinak uz bych to rad utnul, nechci prudit, mate spoustu jine uzitecne prace nez se dohadovat o prkotine. Ja bych tu informaci navic ocenil, ale kdyz je vetsina proti a navic i redakci se to zda divne, nezbyde mi nic jineho, nez si ty casy opatrit sam, nebo holt ozelet ze obcas neuvidim zajimave informace, protoze neprosly vasim sitem. I tak jsou to zajimave informace, ktere nekdo musel zpracovat a za ne velice dekuji a preju i nadale neutuchajici zapal 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Jak bys to srovnal, když bys nevěděl, jaký čas by byl býval ke konci zajel (protože by vypadl v 5. kole)? Jak bys věděl, jaké kolo zajel např. klasifikovaný Alonso v 5. kole, kdy někdo vypadl? To bys z tebou požadované tabulky stejně nevyčetl, v ní by bylo uvedeno vždy jen to nejrychlejší kolo (ze samotného závěru). Nebo bys chtěl srovnávat napříč mezi piloty a z toho usuzovat, jak se někdo jiný zlepšil? Tj. např. nejrychlejší kolo (např.) Petrova z 5. kola s nejrychlejším Vettela ze závěru? Srovnávat časy má smysl pouze u jednoho pilota, ne s někým jiným (jiné schopnosti, jiné auto, jiná strategie).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    neblysknul, ale porad je to druhy nejrychlejsi prujezd boxy, takze svuj standard si znovu udrzeli 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    ad1) stejne podminky mit nemusi ikdyz v tabulce budou jen ti co dojeli. staci jina strategie, kdyz na zaver obuje mekou smes a proti sjetym tvrdym je to rozdil jako hrom apod. Proste na trati se dejou ruzne veci a kdyz budeme chtit, najdu si argumenty pro sva tvrzeni stejne jako ty pro sva, protoze kazdy zavod je svym zpusobem unikatni.

    ale cele se to nejak zamotalo. od zacatku jsem chtel pouze napsat, ze ja nevidim duvod, proc davat piloty co nedojeli zavod mimo tyto tabulky. Minimalne u zastavek v boxu to nechapu ani trochu. U nejrychlejsich kol by se k tomu dalo z casti prihlednout, ale kdyz nekdo vypadne v 5. kole, aspon by bylo v tabulce hezke srovnani, jak se casy zlepsily, kdyz hosi meli prazdne auta 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ad 1) Vyznam to nema, protoze nemaji stejne podminky - mnozstvi paliva, ktere tvori podstatne vetsi rozdil nez stav pneumatik. Proto zcela postrada smysl srovnavani nejrychlejsich kol tech, kteri dojeli, s temi, kteri odpadli v rane fazi zavodu.

    Ad 3) Nejde o dodatecnou zastavku, ale o celkovou strategii, kterou pouzili v zavode (viz druha tabulka v clanku). Nac v ni uvadet ty, kteri odpadnou rekneme v prvni tretine? Kratke cary, zbytek bila mista v tabulce.. srovnavani strategii by taky moc nemelo smysl.
    Ty zastavky neklasifikovanych by se daly uvadet v prvni tabulce, prijde mi to vsak trochu nekoncepcni. Pokud bude ale zajem, mohl bych to uvest pod tabulkou.

    Ale abych te aspon necim trochu uspokojil: ptal ses na zastávku Vettela v Koreji. Její doba lehce přesáhla pět vteřin (celkový průjezd pit-lane: 23,817 sec), v tomto případě se Red Bull neblýsknul.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Věřím, že to zas tak zbytečně neřešíme. 03

    Na závěr jednu zajímavost: před více než rokem jsme tady v diskusi řešil opačný problém: "Co to je za blbost uvádět časy neklasifikovaných pilotů?" 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      XXX
      ad.1) pokud vim, porovnavate nejrychlejsi kola kazdeho pilota, ktery dojede a je jedno jestli ho zajel v 1. nebo poslednim kole. Takze to vyznam ma, protoze prave treba v Belgii bych rad uvital nejrychlejsi kolo F. Alonsa, protoze po jeho vypadnuti uz nikdo nemel narok na mokru zajet rychlejsi kolo nez na suche trati. a takovych pripadu je samozrejme vice. ani nemusi prset, staci, kdyz uz je zavod vicemene rozhodnuty a na spici vsichni setri pneu a presto nekdo z nich vypadne, tak v tabulce neni a treba zajel kolo nejrychlejsi.
      ad.2) tomu se neda nic vytknout, ale to ja vlastne ani nejak neresim.
      ad.3) srovnavani tech stintu neni prece az tak dulezite, to mas uplne to same, jako kdyz nekdo musi udelat zastavku neplanovane, jako treba Kubica v Singapuru. Taky to narusilo jeho zavodni strategii a museli se prizpusobit, stejne tak se museli "prizpusobit" ti, co nedojeli. Navic cas zastavky nema nic spolecneho se strategii zavodu, vsichni chcou byt co nejrychlejsi.

      Spatne jsem se vyjadril, ze je mi to fuk. Chtel jsem tim jenom napsat neco jako, ze prece za zastavky ani nejrychlejsi kola se body nedavaji, takze je v konecnem souctu jedno, kdo je prvni a kdo posledni, navic kolikrat za to ti piloti ani nemuzou. Takze z meho pohledu nechapu, proc nekomu muze vadit to, ze tam jsou piloti, kteri zavod nedojeli. Pro me to jsou zajimave informace a kdyz tam nevidim udaje nekterych jenom proto ze nedojeli, ale skoro cely zavod souperili s ostatnimi, tak to pokladam za skodu. O zkresleni reality to bylo mineno, ze treba Vettel mohl mit nejrychlejsi pitstop a ikdyz nedojel zavod, tak nejrychlejsi pitstop jeho tymu nikdo neodpare, ale ve vasi tabulce nebude. Stejne tak s nejrychlejsimi koly. Po odstoupeni Vettla jezdcum pomalu a jiste zacaly prechodne pneu odchazet, takze se zadny souboj o nejrychlejsi kolo nestrhnul apod.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    Mam samozrejme na mysli poradi, tabulka je velice zajimava a bohuzel ukazuje, kde vetsinu sezony Mcl ztraci a nekolikrat tim prisel o pozici v zavode 09

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    stejne jako nejrychlejsi kola i zastavky byste mohli uvadet i u jezdcu, kteri nedokoncili zavod. Takhle dochazi k nemalemu zkresleni reality, kdyz tam neni Red Bull a jindy jine tymy.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      V čem spočívá to zkreslení reality?
      Srovnávat nejrychlejší kola spolu s neklasifikovanými letos zcela postrádá smysl kvůli zákazu dotankovávání během závodu - piloti nejrychlejší časy jezdí na samotném závěru závodu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        1. zmeny podminek na trati. kdyz zacne prset napr. jako v Belgii, tak v zaveru uz tezko nekdo zlepsi casy.
        2. taktika. vetsina jezdcu jezdi pouze na jednu zastavku celou sezonu a v zaveru maji gumy v haji, takze ani s lehkym vozem uz nejezdi nejrychlejsi casy.
        3. boxy. boxy snad s prazdnou nadrzi nemaji nic spolecneho.

        Kdyz nechcete jezdce uvadet do celkovoho hodnoceni, nebylo spatne ty udaje uvest treba pod tabulkou. Mi je absolutne fuk, kdo zajel v teto sezone nejrychlejsi kolo, protoze diky taktice s pneu je to kazdou chvili pilot ze stredu pole, ktery v zaveru zavodu obuje mekke gumy, zatimco ti opravdu nejrychlejsi auto+pilot na trati maji pneu v haji a jeste setri benzin apod.
        Stejne tak je mi fuk tabulka v boxech, je to pro me ciste informativni hodnota, ale co vim tak treba RB ma celou sezonu jeden z nejrychlejsich Pitstopu a me osobne by velice zajimalo, jestli to treba i v korei u Vettela zvladli do 4s.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Myslíš, že dle času průjezdu boxy byl Hülkenberg odbaven za 2,9 vteřiny, když u Lewise svítilo 3,4? Nikoliv, TV grafika je málokdy přesná (to si můžeš snadno ověřit na záznamu s jakýmikoliv stopkami), podivovali jsme se nad tím již po úvodním závodu v Bahrajnu, občas ji pro jistotu neuvedou vůbec.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    Zajímalo by mě odkud jsou ty časy, třeba Lewisovi ukázali během závodu na grafice čas 3,4

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Podle toho videa bych rád věděl podle čeho soudíš, že zastavil špatně, vždyť všichni měli kolo přímo před sebou jak více správně by jsi chtěl zastavit?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Přesně, dokonce mi přišlo, že chvilku se pokoušel ve stresu utáhnout kolo bez matice než si všiml, že ji tam nemá.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama