DISKUZE K ČLÁNKU První trénink začal nejrychleji McLaren

KOREA - 1. TRÉNINK; Nejrychlejší čas v prvním tréninku zajel Lewis Hamilton na McLarenu - 1:40,887 min. Jen o 8 setin byl pomalejší Robert Kubica na Renaultu, třetí Nico Rosberg s Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První trénink začal nejrychleji McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 22.10.2010 13:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    XXX
    To je podle me blabol. Tvar a plosky na kridle se nemeni urcite jen kvuli zmene charakteristiky trati, ale kvuli celorocnim vyvoji vozu jako takovem vcetne úredniho kridla. Predni kridlo je zaklad a jeho vyvoj neustale pokracuje, dokud se nezastavi vyvoj pro dany rok u celeho vozu a neni to jen kvuli zmene trati. Kdyby se jela za sezonu jedna trat vicekrat s delsimi casovymi odstupy, tak na 99,99% by tymy bojujici o titul pouzili v kazdem dalsim zavodu na stejne trati jinou byt minnimalne upravenou a vylepsenou verzi predniho kridla. To je muj nazor, za ktery bych dal ruku do ohne a budu rad, kdyz zde pritomni lepe informovani a v oboru lepe vzdelani borci ci borky me nebo tebe vyvedou z omylu. 20

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Jedna se o zcela nove zadni kridlo, se kterym jeste nezavodili - viz vyusteni f-kanalu: do hlavniho profiku misto do horni klapky. To je velka zmena! Nejde tedy pouze o ty vyrezy v horni casti bocnice.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000286

      uzivatel000286

      XXX
      To co tu popisuješ je pravda, McLaren vyrobil nové zadní křídlo z důvodu přestavby f-šachty, my se tu bavíme ale o předním křídle (pouze o modifikaci - malá změna) základní tvar je vždy stejný a to od bahrajnu jak tu zmínil petr. Mění se pouze některé plošky a to z důvodu charakteru trati.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    na zadním křídle jsou žraločí žábry jednou směrem dolů a podruhy směrem nahoru či dostrany (modifikace na danou trať) nejde o nové křídlo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Jsem zvedav, co ti bude vadit priste, kdyz uz jsi na prasky z nove upraveneho kridla, ktere je ale nove, protoze je na aute poprve a tudiz na slove "novy" neni vlastne nic v neporadku. 02

      Napiste zase neco o Schumacherovi, aby mel schumidva nejaky "padny" duvod vas kritizovat a nemusel se tak ztrapnovat kvuli slovickareni. Nebo kdyz uz, tak treba nekde nedejte carku v souveti apod. aby si neco mohl najit, jinak z toho chudak bude na prasky. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    To samozřejmně né, ale jde o to že je to jen modifikace nějaké základní verze tak aby byla odpovídající na danou trať.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Pokud bys to bral takhle, pak letos po Bahrajnu nepředstavil nové křídlo vůbec nikdo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000286

        uzivatel000286

        XXX
        Dá se říct že jo, co bych považoval v tomto roce za nové je F-duck a asi i výfuky směrem na difuzor, možná i návrat ohebných křídel (ikdyž už je to taky stará věc)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Neviem ako chces merat "hopsajuce" kridlo nejakymi platnickami... Uvedomujes si aj to ze by sa mohli ti platnicky zodrat aj po prechode vysokych obrubnikov alebo nerovnostiach na trati...

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    proč pořád říkáte nové křídlo je to jen modifikace na tuto trať. Nevymýšlí něco nového jen to upravují.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Ty uz mas asi tik v oku a stal se z tebe nakonec sezony hnidopich, ze ti vadi na tomhle webu urcite slovni spojeni, ktere je bezne zavedene a pouzivaji ho vsude, ale tady ti to najednou zacne vadit, kdyz te tady parkrat setreli co? Dej si prasek na uklidnenou, nebo bez na nejake fanstranky Schumiho, aby ses hodil do klidu. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    v tabulce odjetejch kol je 2x Petrov a chybi Massa...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    len škoda, že sa serinkajú s takýmito prkotinkami. to sú stotinky/tisicinky sekundy, a treba naháňať desatiny ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    neviem, tie krídla RB sa stále ťahajú po zemi. vydvihnutý zadok, a v zákrute im protilahlé zadné koleso ide takmer vo vzduchu ... dat im na kraje predných krídel 5-6cm zvislé plôšky, a ak ju poškodia, DSQ ... to by mali v každej VC ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Napad to neni spatny, taky bych byl rad, kdyby to meli podle pravidel, ale jelikoz trat neni rovna a v zatackach se auto naklani, tak by to asi nemelo smysl. To bys musely mit vsechny auta identicke nastaveni tvrdosti atd. jezdit identickou stopu a pokud by RB treba za 1 kolo meli ty plosky sedrene vice nez zbytek, pak by to mozna o necem vypovidalo. Ale takovy test asi neni realne uskutecnit 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • lucak

    XXX
    Alonso to dokáže...nemám strach...jen by opravdu u Ferrari měli zabrat a vylapšovat...skvělej pilot nestačí...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    O Alonsa se neboj, prvni trenink, bude vysoko.

    Nicmene dle nocniho rozhovoru s jednim s inzenyru vypada McLaren opravdu dobre.

    Nove přední křídlo McLarenu s upravenou bočnicí:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Velmi zaujimave casy Alo 15ty nic moc zeby iny program? Viac info Petr nemas?

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama