DISKUZE K ČLÁNKU Newey navrhl auto pro GT5, Vettel s ním v Suzuce překonal Räikkönenův rekord o 20 vteřin!

Adrian Newey se na chvíli odreagoval: navrhl vůz pro novou závodní hru pro herní konzoli PlayStation firmy Sony. Sebastian Vettel s ním hned v Suzuce o 20 vteřin překonal nejlepší čas Kimiho Räikkönena z roku 2005.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey navrhl auto pro GT5, Vettel s ním v Suzuce překonal Räikkönenův rekord o 20 vteřin!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 19.09.2010 14:21 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Stig27

    XXX
    jo lid jde videt ze tomu moc rozumite:) zkuste si sednout do zavodasku, pak do formule 1 a poznate rozdil mezi snem na pocitaci a realu. Hodne zalezi na odhodlanosti ridice a duvere kterou davate stroji. Reknu vam mam projetych 10 specialu a 2 jsem sedel ve formuli 1 a je to hodne velky rozdil hodne velky a to neni vse zalezi na hodne vecich takze skuste reagovat na to x-1 z ohledem je to jen vymysl. Zpozdravem vas Stig27

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    XXX
    A ešte jeden postreh, pre Grega Moora bolo 99G smrteľných...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    XXX
    Ja som pri svojej reakcii myslel na super Williams, ktorý prezentovali pred niekoľkými rokmi v F1 racingu - bolo to ako keby nebolo keby - ako by vyzeral súčasný voz, ak by neobmedzili počet kolies, wing cars, turbá a pod. Vyšla z toho šesťkolka, ktorá by okruh v Silverstone absolvovala o 20 sekúnd rýchlejšie ako je súčasný rekord, ale preťaženie, ktoré by pôsobilo na jazdca by bolo miestami 20G... A to je preťaženie, ktoré nedosahujú už ani piloti stíhačiek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arry

    XXX
    Petr: Tak tak... záleží samozřejmě na době působení... Každopádně si myslím, že u mě by 5G příčného zrychlení znamenal jistej "reset".. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Arry

    XXX
    "Boční přetížení by možná díky aerodynamice o něco vzrostla, ale nemyslím si, že by překonala to, co na piloty působí při brzdění."

    To mi právě přijde jako celkem slušné přirovnání... 03 Jinak lidské tělo má mnohem menší "odolnost" na příčné přetížení, takže těch 5G v bočním směru je prakticky limitem (na hranici poškození páteře), zatímco podélné by piloti s troškou tréniku dali i 8 a více.... se čtyřválcovými motory (tfuj) od roku 2013, se toho ale piloti bát nemusí, resp. s ocelovými brdovými kotouči oproti karbonovým.... 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Na rFactoru je to těžší než v reálu? To bych měl jít asi jezdit F1 taky real. :D

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      No řekl to Anthony Davidson, když teď pomáhal s vývojem F1 2010. Je náruživým hráčem závodních her i poměrně zkušeným pilotem (v F1 jezdil v BAR, Honda, Super Aguri - až do r. 2008).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      Pro zkuseneho pilota je urcite tezsi jet hru nez real, protoze ve hre proste necitis auto jak se chova a zadny force feedback to nahradit nemuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Arry

    XXX
    Petr: F1 zvládne příčné zrychlení i 5G a srovnávat příčné a záporné podélné zrychlení, je jako srovnávat jablka a hrušky.... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Přečti si tady prosím ještě jednou můj první příspěvek (čas: 12:000 - kde píšu nejdříve o podélném i příčném zrychlení a jeho hodnotách). 03

      Jinak tady někdo srovnával oba druhy zrychlení?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Vypadá to jako nějaké vozítko z Le Mans série.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Oudy

    XXX
    a co to má být ? Formule nebo něco jiného ?;)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Nevím, jestli tě dobře chápu - v podstatě chceš říct, že není problém si v počítači udělat libovolně rychlé auto?
    To samozřejmě ne, ale nemyslím si, že by se Polyphony Digital a Neweym nesnažili v rozumné míře držet v rámci fyzikálních zákonů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hop

      XXX
      Tak nevim jestli GT je zrovna simulator, nikdy jsem ho vlastne nehral, ale proste: Co je to naprogramovat auto do hry? Fyz. zakonu se drzet mohl. Pokud jde postavit toto auto v realu, no problem. A asi by ho kazdej chtel. Ale bojim se, ze to bude jinak. 20s je prece ulet ne? To preskocil dobu o 30 let ne?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Těžko obhajovat něco, co je pouze ve virtuálu zatím. GT není tak realistický simulátor jako rFactor, ale asi to nejlepší, co na PS je. A uznávám, že 20 sec zní šíleně.. na druhou stranu Newey šílenec je.

        A proč by to nemohlo být o tolik rychlejší, když při návrhu nemusel brát v potaz žádné omezení pravidly? Jak rychlé by byly monoposty F1, kdyby mohly nasadit libovolný motor, použít jak velké spojlery a kde by chtěli (třeba i 77patrový difuzor), atd.?
        X1 na rovinkách dosahuje dle videa ze hry 400 km/hod (to neohrabaný Veyron v reálu také), tak si zase říkám, proč ne.. i vzhledem k tomu, že se jedná o designérské cvičení génia.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • hop

    XXX
    co je to za blbost, prece se da naprogramovat auto , ktery bude drzet a poleti zatacky jako strela. Jde o to casy na konkretnim okruhu a konkretnim aute. Uz preprogramovanej okruh muze pak byt s jinymi casy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Navím jak by se to auto chovalo v reálu, ale to přetížení pro piloty by podle mě nemělo být tím omezujícím faktorem: největší je totiž při brzdění (max. něco málo přes 5 G), a brzy to lepší než F1 o moc lepší mít nemůže.
    Boční přetížení by možná díky aerodynamice o něco vzrostla, ale nemyslím si, že by překonala to, co na piloty působí při brzdění. A rozjezdy? Tam je velká rezerva (v F1 jen 2,5 G). Ale je jen teorie, stále to je pouze v počítačích 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    XXX
    zlepšiť o 20 sekúnd čas v Suzuke znie pekne, ale či by jazdec také preťaženia aké tam vznikali v skutočnosti zvládol, je už druhá vec

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama