DISKUZE K ČLÁNKU FIA přezkoumá pravidla týkající se týmové režie

Světová rada motosportu FIA včera krom rozhodnutí netrestat dále Ferrari oznámila, že přezkoumá článek 39.1 sportovních pravidel, který se týká zákazu týmové režie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA přezkoumá pravidla týkající se týmové režie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.09.2010 19:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.09.2010 09:24
Když byl Alonso o tolik rychlejší, proč ho… »
» uzivatel000055 (Hlasoval 1 člověk) 09.09.2010 12:52
Souhlasím. Je-li jeden z jezdců výrazně… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 09.09.2010 12:53
som jednoznačne proti týmovej réžii! akceptujem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Myslím že jsme se nepochopili - Máš pravdu ale pokud jsi na rovince stejně rychlej a v zatáčkách nasbíráš sekundu tak toho před sebou prostě nepředjedeš a ke všemu v dnešní F1.
    No a tým asi vycítil nebezpečí srážky tak proto TR.
    Alonso je talent ale taky horká hlava a do předjetí by šel určitě i bez TR, ale jak říkám tým se bál srážky tak radši massu tipli.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No a ještě maličkost - ten kdo říká že když je Alonso rychlejší než massa tak ho měl prostě předjed - bohužel ale můžete být rychlejší o sekundu ale na rovince kde jste oba stejně rychlý nic nenaděláte. Byl rychlejší než massa ale ne tak aby ho na rovince mohl předjed. Tým se zachoval správně - než riskovat srážku ať ten pomalejší uhne (samozřejmně jen týmový kolegové).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Když Rosberg předjel Schumachera - neměli náhodou stejná auta? Nebo když předjížděl Button, Vettel, atd. - také nebyli vždy o vteřinu rychlejší!

      Na Hockenheimu nepotřebuješ o více než vteřinu rychlejší auto.. zvláště přihlédnu-li k obrovskému talentu Alonsa. Za to, jak si tam s ním poradil, má u mě mínus.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Kdyby byl massa týmový hráč udělal by to do nájezdu do zatáčky a nikdo by neměl tucha že to byla TR. Massa je prostě matěj. Jeho výkony nic moc a týmového ducha už asi taky nemá.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    som jednoznačne proti týmovej réžii! akceptujem jedine za podobných pravidiel, ako som už pár krát písal aj tu ...
    [odkaz na stránku]
    03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    XXX
    Já jsem pro, aby byla týmová režie oficiálně zakázána. Nelíbí se mi když se jezdci v týmu předjíždí jako kdyby byli o kolo zpět. Ať si týmy lámou hlavu s tím jak dostat jendoho jezdce před druhého....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000055

      uzivatel000055

      XXX
      Souhlasím. Je-li jeden z jezdců výrazně rychlejší, má prostě svého kolegu předjet. Příkaz, aby kolegu pustil před sebe, je ponižující. Pokud máte v týmu dva inteligentní lidi, dokážou se s tím vypořádat i bez toho, aby jim to musel někdo nařizovat.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    > kubiix DNES 08:30

    Barrichelo dělat ovci nemusel, on jí byl. Schumiho ani moc pouštět nemusel, protože byla výjimka, aby byl v kvaldě nebo závodě před ním. Pravidelně ho Schumi v kvaldě zašlapal do země. Barry byl prostě pomalej stejně jako Kovalainen u Mclarenu. Ten se taky jednou náhodou ocitl v závodě před Lujsem a div, že nevyjel mimo trať když uhýbal 04 Se divím že to taky nevyšetřovali, protože dle telemetrie by bylo jasně vidět, že Kovy na rovince sundal nohu z plynu ? Asi dostal zrovna křeč 04

    Můžete se mnou nesouhlasit, můžete mi nadávat, ale to jak všechno co s tím můžete dělat. 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Off-Topic: Jak komentovat příspěvky

    Občas se stává, že se vám nepovede okomentovat příspěvek tak, jak chcete. Systém to udělá automaticky správně, pokud kliknete na tlačítko "Reagovat" pod příspěvkem, na který chcete odpovědět. Zřejmě budeme muset sepsat nějaký drobný návod.


    Manuálně můžete i takto:
    [odkaz na stránku]

    Za jméno si dosaďte požadovaný příspěvek, na který chcete reagovat, místo tří teček váš text. Nezapomeňte ukončit dle vzoru. Můžete to použít i opakovaně a v rámci jednoho příspěvku komentovat více věcí nebo reagovat na více příspěvků.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    XXX
    ...a presne tady to ani jedna strana nezvladla

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Když byl Alonso o tolik rychlejší, proč ho nepředjel?

    Byla to jiná situace, to máš pravdu. Já je vyjmenoval obě proto, že obě byly velmi nápadné.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    s tím taky souhlasím, zřejmně by bylo rozumnější zákaz TR zrušit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Já jsem spíše proti zrušení. Bojím se, že pokud to zruší, bude docházet k fraškám - je-li to podle tebe z 90% o penězích (přeženu to: Webber zastaví metr před cílovou čárou a počká půl minuty, až ho předjete druhý Vettel; nebo pokud se dojedou týmoví kolegové, jeden druhému uhne a bude to vypadat, jako by se předjížděl vůz o kolo zpět; a lidská stránka - jaké pocity bude mít rychlejší pilot a jeho fandové, když bude muset pouštět svého kolegu s více body?)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    F1 je týmový sport - každá stáj má dva vozy, týmovou režii proto nelze zakázat. Jde navíc o velké peníze.

    Na druhou stranu budou lidé (pominu teď sázkaře) vždy vnímat jako podraz, když nevyhraje ten nejrychlejší (který by normálně byl v cíli první, nebýt příkazů týmu).

    Pokud to povolí, bude docházet k oněm trapným (a možná ještě trapnějším a okatějším) situacím, jako v Rakousku 2002 nebo letos na Hockenheimu. V současnosti všichni ví, že týmová režie existuje, ale týmy se s tím musely v závodě vypořádat, což bylo také zajímavé. Každý věděl, že se podvádí, bylo zajímavé sledovat, jak.

    Jsem zvědav, co FIA vymyslí.. nechtěl bych být v její kůži. Já bych byl nejraději, kdyby jezdci mohli svobodně závodit až do konce. Na druhou stranu chápu, že tým je tým.. zrušit šampionát konstruktérů? Či zavést pouze jedno auto na tým? To by byly zřejmě jen kroky k horšímu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    XXX
    Nevim jak to chteji zrevidovat, pokud nebude striktne zakazana nebo naopak povolena, vsechno ostatni bude mozno posuzovat subjektivne a vzdycky tam bude prostor pro tahanice a neshody, zda to bylo ok nebo ne.

    Byl bych pro povoleni tymove rezie, precejen tym je firma a mel by si sam urcit, ktereho "zamestnance" v zavode uprednostni.

    Kdyby byla tymova rezie povolena, cela situace kolem Nemecka by nevypadala tak trapne - naprosto jasny prikaz Massovi, ocividne pusteni Alonsa a pak to vykrucovani a odpovedi typu "No comment"

    Situace jako Nemecko nebo tehdy Rakousko, by se po povoleni tymove rezije nijak nerozmohly, takhle velke zasahy do poradi se nikdy nesetkaji s pozitivnim ohlasem u siroke verejnosti - jeden jezdec bude vzdy poskozen a minimalne jeho fanousci se nechaji slyset. Opakovani takovychto situaci by mohlo negativne ovlivnit renome tymu. Nehlede na to, ze tym ktery chce vyhrat pohar konstrukteru potrebuje 2 vyrovnane jezdce a ne kazdy by byl ochoten delat "ovci" jako to delal Barichello a v soucasnosti Massa.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama