DISKUZE K ČLÁNKU FIA přezkoumá pravidla týkající se týmové režie
Světová rada motosportu FIA včera krom rozhodnutí netrestat dále Ferrari oznámila, že přezkoumá článek 39.1 sportovních pravidel, který se týká zákazu týmové režie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA přezkoumá pravidla týkající se týmové režie
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasoval 1 člověk)
09.09.2010 12:53
som jednoznačne proti týmovej réžii! akceptujem… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000286
19:22 09.09.2010 XXXMyslím že jsme se nepochopili - Máš pravdu ale pokud jsi na rovince stejně rychlej a v zatáčkách nasbíráš sekundu tak toho před sebou prostě nepředjedeš a ke všemu v dnešní F1.
No a tým asi vycítil nebezpečí srážky tak proto TR.
Alonso je talent ale taky horká hlava a do předjetí by šel určitě i bez TR, ale jak říkám tým se bál srážky tak radši massu tipli. -
uzivatel000286
18:44 09.09.2010 XXXNo a ještě maličkost - ten kdo říká že když je Alonso rychlejší než massa tak ho měl prostě předjed - bohužel ale můžete být rychlejší o sekundu ale na rovince kde jste oba stejně rychlý nic nenaděláte. Byl rychlejší než massa ale ne tak aby ho na rovince mohl předjed. Tým se zachoval správně - než riskovat srážku ať ten pomalejší uhne (samozřejmně jen týmový kolegové).-
Petr
19:07 09.09.2010 XXXKdyž Rosberg předjel Schumachera - neměli náhodou stejná auta? Nebo když předjížděl Button, Vettel, atd. - také nebyli vždy o vteřinu rychlejší!
Na Hockenheimu nepotřebuješ o více než vteřinu rychlejší auto.. zvláště přihlédnu-li k obrovskému talentu Alonsa. Za to, jak si tam s ním poradil, má u mě mínus.
-
-
uzivatel000286
18:37 09.09.2010 XXXKdyby byl massa týmový hráč udělal by to do nájezdu do zatáčky a nikdo by neměl tucha že to byla TR. Massa je prostě matěj. Jeho výkony nic moc a týmového ducha už asi taky nemá. -
uzivatel000249
12:53 09.09.2010 XXXsom jednoznačne proti týmovej réžii! akceptujem jedine za podobných pravidiel, ako som už pár krát písal aj tu ...
[odkaz na stránku]
-
-
uzivatel000055
12:52 09.09.2010 XXXSouhlasím. Je-li jeden z jezdců výrazně rychlejší, má prostě svého kolegu předjet. Příkaz, aby kolegu pustil před sebe, je ponižující. Pokud máte v týmu dva inteligentní lidi, dokážou se s tím vypořádat i bez toho, aby jim to musel někdo nařizovat.
-
-
Anonym
10:16 09.09.2010 XXX> kubiix DNES 08:30
Barrichelo dělat ovci nemusel, on jí byl. Schumiho ani moc pouštět nemusel, protože byla výjimka, aby byl v kvaldě nebo závodě před ním. Pravidelně ho Schumi v kvaldě zašlapal do země. Barry byl prostě pomalej stejně jako Kovalainen u Mclarenu. Ten se taky jednou náhodou ocitl v závodě před Lujsem a div, že nevyjel mimo trať když uhýbal Se divím že to taky nevyšetřovali, protože dle telemetrie by bylo jasně vidět, že Kovy na rovince sundal nohu z plynu ? Asi dostal zrovna křeč
Můžete se mnou nesouhlasit, můžete mi nadávat, ale to jak všechno co s tím můžete dělat. -
Petr
10:15 09.09.2010 XXXOff-Topic: Jak komentovat příspěvky
Občas se stává, že se vám nepovede okomentovat příspěvek tak, jak chcete. Systém to udělá automaticky správně, pokud kliknete na tlačítko "Reagovat" pod příspěvkem, na který chcete odpovědět. Zřejmě budeme muset sepsat nějaký drobný návod.
Manuálně můžete i takto:
[odkaz na stránku]
Za jméno si dosaďte požadovaný příspěvek, na který chcete reagovat, místo tří teček váš text. Nezapomeňte ukončit dle vzoru. Můžete to použít i opakovaně a v rámci jednoho příspěvku komentovat více věcí nebo reagovat na více příspěvků. -
uzivatel000286
08:58 09.09.2010 XXXs tím taky souhlasím, zřejmně by bylo rozumnější zákaz TR zrušit.-
Petr
09:21 09.09.2010 XXXJá jsem spíše proti zrušení. Bojím se, že pokud to zruší, bude docházet k fraškám - je-li to podle tebe z 90% o penězích (přeženu to: Webber zastaví metr před cílovou čárou a počká půl minuty, až ho předjete druhý Vettel; nebo pokud se dojedou týmoví kolegové, jeden druhému uhne a bude to vypadat, jako by se předjížděl vůz o kolo zpět; a lidská stránka - jaké pocity bude mít rychlejší pilot a jeho fandové, když bude muset pouštět svého kolegu s více body?)
-
-
Petr
08:43 09.09.2010 XXXF1 je týmový sport - každá stáj má dva vozy, týmovou režii proto nelze zakázat. Jde navíc o velké peníze.
Na druhou stranu budou lidé (pominu teď sázkaře) vždy vnímat jako podraz, když nevyhraje ten nejrychlejší (který by normálně byl v cíli první, nebýt příkazů týmu).
Pokud to povolí, bude docházet k oněm trapným (a možná ještě trapnějším a okatějším) situacím, jako v Rakousku 2002 nebo letos na Hockenheimu. V současnosti všichni ví, že týmová režie existuje, ale týmy se s tím musely v závodě vypořádat, což bylo také zajímavé. Každý věděl, že se podvádí, bylo zajímavé sledovat, jak.
Jsem zvědav, co FIA vymyslí.. nechtěl bych být v její kůži. Já bych byl nejraději, kdyby jezdci mohli svobodně závodit až do konce. Na druhou stranu chápu, že tým je tým.. zrušit šampionát konstruktérů? Či zavést pouze jedno auto na tým? To by byly zřejmě jen kroky k horšímu. -
kubiix
08:30 09.09.2010 XXXNevim jak to chteji zrevidovat, pokud nebude striktne zakazana nebo naopak povolena, vsechno ostatni bude mozno posuzovat subjektivne a vzdycky tam bude prostor pro tahanice a neshody, zda to bylo ok nebo ne.
Byl bych pro povoleni tymove rezie, precejen tym je firma a mel by si sam urcit, ktereho "zamestnance" v zavode uprednostni.
Kdyby byla tymova rezie povolena, cela situace kolem Nemecka by nevypadala tak trapne - naprosto jasny prikaz Massovi, ocividne pusteni Alonsa a pak to vykrucovani a odpovedi typu "No comment"
Situace jako Nemecko nebo tehdy Rakousko, by se po povoleni tymove rezije nijak nerozmohly, takhle velke zasahy do poradi se nikdy nesetkaji s pozitivnim ohlasem u siroke verejnosti - jeden jezdec bude vzdy poskozen a minimalne jeho fanousci se nechaji slyset. Opakovani takovychto situaci by mohlo negativne ovlivnit renome tymu. Nehlede na to, ze tym ktery chce vyhrat pohar konstrukteru potrebuje 2 vyrovnane jezdce a ne kazdy by byl ochoten delat "ovci" jako to delal Barichello a v soucasnosti Massa.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek