DISKUZE K ČLÁNKU Změny v pravidlech pro safety-car po Valencii

FIA včera zveřejnila další úpravy v pravidlech, které se týkají výjezdu safety-caru. Jedná se o reakci na události, k nimž došlo ve Velké ceně Evropy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změny v pravidlech pro safety-car po Valencii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 09.07.2010 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.07.2010 07:49
No tak to si musím zapsat někam do komína. 04 »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 09.07.2010 07:53
Zeto a fantomasi doufám že so to přečtete. »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.07.2010 08:33
Já tomu rozumím tak, že po nehodě budou kroužit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • JirkaV

    XXX
    online trénink

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    jasné, bezpečnosť na prvom mieste...

    Tak inak, keď už majú technológiu informovania jazdcov, posielania pokynov na volant a podobne, prečo pri SC nestanovia maximalnu rýchlosť, cca 120km/h, a majú po problémoch ... pravdaže, zakázané BOXy k tomu ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Odpovím ti pouze na druhou část tvé věty: SC (spolu s Medical-carem) musí vyjet ihned po nehodě: zdraví a bezpečnost na prvním místě. Proto nemohou čekat, až projede pár vozů, a vyjet těsně před lídra. Výjezd SC ve Valencii byl v pořádku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jája

      XXX
      v pořádku, to se dá pochopit ale proč není uzavřena v momentě výjezdu SC pitlane, to nechápu. Teď když už se netankuje.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    fúra komentov, prečítam neskôr (hladám online kvaldu ... 17 )

    Nejde mi však do hlavy, prečo jednoducho nezakážu vjazd do BOXov, a SC nevyjde pred prvým jazdcom, resp. ostatní budú môcť SC predbehnúť a prvého jazdca dobehnúť ...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    S tím plně souhlasím jen jsem to už nechtěl dál rozebírat aby jsme se tu zas nezačli hádat jak ve středu

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fantomas

      Fantomas

      XXX
      Přesně tak to bylo Petře.
      Schumidva, náš spor byl z počátku úplně o něčem jiném, nicméně pokládám věc za uzavřenou.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    K tomu, že Hamilton o svou pozici nepřišel, přispělo více faktorů: kromě opožděného rozhodnutí komisařů to určitě byla i jeho rychlost.
    A také specifický vývoj situace, kdy Kobajaši pozdržel zbytek pole.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    nemám icq, a jak říkám nechci se k tomu už vracet, myslím si že tento článek dost dobře zdokumentoval a okomentoval to co se na trati ve valencii odehrálo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fantomas

    Fantomas

    XXX
    schumidva: nerad bych tu zaplňoval diskuzi komentářema, který tu nemají co dělat .... máš icq? moje: 380-709-293

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Nechci se k tomu už vracet, myslel jsem že tě tento článek přesvědčí. Mimo jiné jsi tvrdil že lewisek si náskok vyjel díky svému jezdeckému umění (tet neurážím jeho umění jezdit)ale tento článek ti měl dokázet opak (to že ho komisaři nechali si vyjezdit náskok). Ale jak říkám nechci se k tomu vracet takže redakci děkuji za tento super článek.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jája

    XXX
    tak to máte fajne ošetřené 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jája

    XXX
    co se týče trestu pro LH, někteří by byl spokojeni až tehdy, kdyby dostal trest "propad 6-ti míst startovním polem"

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Děkujeme.
    Pokud byste měli s nějakým příspěvkem v diskusi problémy, nahlaste ho (tlačítko "Nahlásit redakci" pod každým příspěvkem), s dotyčným se nehádejte, nemá to cenu. Pomůžete sobě, ostatním, i našemu webu!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jája

    XXX
    Čemu se tak divíte? Co se týče analýz a technických věcí je tato stránka top. Díky za ní a díky za to, že lemplové, imbecilové a jiné primitivní individua se drží u konkurence a nezahlcují zdejší diskuzy svými přiblblími výlevy. Ještě jednou redakce díky. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Navic auta budou roztazena po celem okruhu, vsichni zpomali na tempo SC a misto aby projizdeli kolem mista nehody ve vlacku za SC tak aby po projeti meli lidi odlizejici auto(a) po nehode relativne dlouhy cas nez bude kolona za SC znovu projizdet, tak se jim tam budou jezdci trousit v malych intervalech.

    Ak nastane situácia keď šumi čakal celé kolo na zelenú, tak teraz bude mať červenú až dokiaľ neodíde safetycar.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    XXX
    Moc chválím, mnohem lépe vysvětleno než na F1sports... 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, tohle je v pravidlech ošetřeno. Musí dodržovat max. odstupy.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    XXX
    Je pravda ze tohle by castecne mohlo eliminovat znevyhodneni druheho jezdce, pri soucasnem zajeti obou jezdcu ze stejneho tymu do boxu na sousednich pozicich.

    Tak me jeste napada, asi bude nekde v pravidlech ostereno, ze si ten druhy jezdec nesmi udelat na trati pred zajetim do boxu dostatecny odstup na tymoveho jezdce pred sebou a zaroven tim pozdrzet ostatni jezdce za sebou, aby pak zbytecne v boxu necekal na obslouzeni a neztratil par pozic?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já tomu rozumím tak, že po nehodě budou kroužit rychlostí safety-caru, zajedou si pomalů do boxů (kdo bude chtít) a po odstranění nehody jim bude umožňeno jezdit rychleji než safety-car (možná ten delta (120%) čas), aby se za ním mohli opět pěkně poskládat. Až poté bude safety-car odvolán.

    Každopádně safety-car vždy ovlivní závod, tomu se nevyhneme žádnou změnou pravidel - bezpečnost a zdraví však musí být na prvním místě. Řešením by možná bylo zmrazit ty pozice včetně časových odstupů, po nehodě piloty vypouštět v časových intervalech jako před vyjetím SC (něco jako Gundersenova metoda v běhu na lyžích).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama