DISKUZE K ČLÁNKU Změny v pravidlech pro safety-car po Valencii
FIA včera zveřejnila další úpravy v pravidlech, které se týkají výjezdu safety-caru. Jedná se o reakci na události, k nimž došlo ve Velké ceně Evropy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Změny v pravidlech pro safety-car po Valencii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel000249
11:14 09.07.2010 XXXjasné, bezpečnosť na prvom mieste...
Tak inak, keď už majú technológiu informovania jazdcov, posielania pokynov na volant a podobne, prečo pri SC nestanovia maximalnu rýchlosť, cca 120km/h, a majú po problémoch ... pravdaže, zakázané BOXy k tomu ... -
-
uzivatel000249
10:49 09.07.2010 XXXfúra komentov, prečítam neskôr (hladám online kvaldu ... )
Nejde mi však do hlavy, prečo jednoducho nezakážu vjazd do BOXov, a SC nevyjde pred prvým jazdcom, resp. ostatní budú môcť SC predbehnúť a prvého jazdca dobehnúť ... -
uzivatel000286
10:28 09.07.2010 XXXS tím plně souhlasím jen jsem to už nechtěl dál rozebírat aby jsme se tu zas nezačli hádat jak ve středu -
uzivatel000286
10:23 09.07.2010 XXXnemám icq, a jak říkám nechci se k tomu už vracet, myslím si že tento článek dost dobře zdokumentoval a okomentoval to co se na trati ve valencii odehrálo. -
uzivatel000286
10:13 09.07.2010 XXXNechci se k tomu už vracet, myslel jsem že tě tento článek přesvědčí. Mimo jiné jsi tvrdil že lewisek si náskok vyjel díky svému jezdeckému umění (tet neurážím jeho umění jezdit)ale tento článek ti měl dokázet opak (to že ho komisaři nechali si vyjezdit náskok). Ale jak říkám nechci se k tomu vracet takže redakci děkuji za tento super článek. -
uzivatel000156
09:14 09.07.2010 XXXNavic auta budou roztazena po celem okruhu, vsichni zpomali na tempo SC a misto aby projizdeli kolem mista nehody ve vlacku za SC tak aby po projeti meli lidi odlizejici auto(a) po nehode relativne dlouhy cas nez bude kolona za SC znovu projizdet, tak se jim tam budou jezdci trousit v malych intervalech.
Ak nastane situácia keď šumi čakal celé kolo na zelenú, tak teraz bude mať červenú až dokiaľ neodíde safetycar. -
kubiix
09:00 09.07.2010 XXXJe pravda ze tohle by castecne mohlo eliminovat znevyhodneni druheho jezdce, pri soucasnem zajeti obou jezdcu ze stejneho tymu do boxu na sousednich pozicich.
Tak me jeste napada, asi bude nekde v pravidlech ostereno, ze si ten druhy jezdec nesmi udelat na trati pred zajetim do boxu dostatecny odstup na tymoveho jezdce pred sebou a zaroven tim pozdrzet ostatni jezdce za sebou, aby pak zbytecne v boxu necekal na obslouzeni a neztratil par pozic? -
Petr
08:33 09.07.2010 XXXJá tomu rozumím tak, že po nehodě budou kroužit rychlostí safety-caru, zajedou si pomalů do boxů (kdo bude chtít) a po odstranění nehody jim bude umožňeno jezdit rychleji než safety-car (možná ten delta (120%) čas), aby se za ním mohli opět pěkně poskládat. Až poté bude safety-car odvolán.
Každopádně safety-car vždy ovlivní závod, tomu se nevyhneme žádnou změnou pravidel - bezpečnost a zdraví však musí být na prvním místě. Řešením by možná bylo zmrazit ty pozice včetně časových odstupů, po nehodě piloty vypouštět v časových intervalech jako před vyjetím SC (něco jako Gundersenova metoda v běhu na lyžích).
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek