DISKUZE K ČLÁNKU Přispěl F-kanál k Webberově havárii?

První závod Red Bull s F-kanálem Marku Webberovi nevyšel. Nový systém mohl navíc přispět k jeho hrůzostrašné nehodě během Velké ceny Evropy ve Valencii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přispěl F-kanál k Webberově havárii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 03.07.2010 21:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 02.07.2010 09:43
Tou páčkou po levé straně by se mělo dát měnit… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 02.07.2010 11:01
Jak může konečky prstů řídit když konečky prstů… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 02.07.2010 11:15
několikrát jsem se díval na víc videí na youtobe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Samozdřejmě motoRsport 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Dokážeš někde sehnat tu tiskovou zprávu?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No četl jsem to ale opět je napsáno, že mohl sehrát ne že sehrál roli v nehodě marka webbera. Opět jsou to tedy jen spekulace, ale asi se to už nedozvíme, pokud webber někde tuto záležitost nerozebere.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Schumidva:přečti si hlavně ten první odstavec. [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Souhlas kefi

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    XXX
    V F1 při předjíždění myslí i na jiné věci než jen na ten dany manevr a někdy jsou nuceni dělat i jiné věci. Každý na to má jiný názor:) Myslím, že nemá cenu to dál rozpitvávat. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Kefi

    Ber to tak že jsi před člověkem kterého chceš předjet, myslíš si že bys měl čas na nějaké nastavování nebo přepínání, ja myslím že ne přeci věnoval by ses předjíždění a ne studování volantu.

    A další věc je to že za tu havárii označil webber to že ho překvapil jak kovalainen dřív brzdil. Rozhodně on board kamera nedokazuje nic, pouze že se drží volantu a řídí, pokud by v tu chvíli dělal něco jiného onboard kamera by to zachitila.

    Je to můj názor v kterém mě přesvědčuje o správnosti fakt že opravdu s rukou nic nedělá a taky vyjádření webbera.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    XXX
    Tak ale proč by si s tím hrál na výjezdu na tu rovinu, když nohu na brzdě nemá a před zatáčkou to dal nazpátek. To by přeci mohl mít stejně nastvené celou tu rovinku. ;) A já měl fakt za to, že rozložení mají na těch kolečkách na volantu, jelikož tam nastavují víc možností toho rozložení :)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000329

      uzivatel000329

      XXX
      Pokud vím, tak rozložení brzd nastavují na volantu, tak jak sám říkáš ...a to dole je nastavení předního křídla...na začátku roviny sundají přítlak...před koncem roviny ho opět nastaví 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000224

        uzivatel000224

        XXX
        Jo, to by mohlo být. 11

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Právě přední křídlo se nastavuje na volantu. Tou pákou obvykle bylo rozložení brzdného účinku. Je pravda, že je zvláštní, že po ní sáhl i na vjezdu na tu rovinku. (F-kanál pro ovládaní rukou měli mít upravený až ve Valencii).

        To, že přední křídlo nastavují na volantu, potvrdil Mercedes v článku o jejich volantu:
        [odkaz na stránku] - viz tlačítko FFA.

        Bylo to i kdysi na Formula1.com [odkaz na stránku]

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Dík za video ale smůla rukou nehýbe a konečky prstů neřídí. hoďt to do youtobe Mark Webber balesete Valencia-ban (HIGH QUALITY) je to lepší kvalita a opravdu byť se na to koukám dlouho a zpomaleně nic nevidím.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000224

      uzivatel000224

      XXX
      Ne, konečky prstů neřídí. Ale neřekl bych, že pevně drží věnec. A to tam vidíš. Prostě mi přijde, že ta levá ruka je na tom volantu jen tak položená a pevně to nedrží. To až když kličkuje. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    XXX
    Jj, nadsázka. Aha, tak to jsme zase myslel, že mají na volantu 12 Nevím, jak to mají teda do detailu nastaveny, ale takhle to vypadá, že by byla jen dvou polohová. A navíc to vypadá,že na výjezdu tu na tu dlouho rovinku dá od sebe a těsně před brzdným bodem zase k sobě. Ale na rovince přeci nebrzdí. Zkusím někde zabrouzdat.:)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Ne, u McLarenu F-kanál od počátku ovládali kolenem, změnu (ovládání rukou) zřejmě zkoušeli až ve Valencii.
      To, že tu páčku ovládají jen na rovinkách by mělo být v pořádku - před prudší zatáčkou (jde to tam vidět na konci té dlouhé rovinky, kde kolidovaly Red Bully) zkrátka je potřeba změnit rozložení brzného účinku (poměr mezi předními:zadními brzdami).

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    několikrát jsem se díval na víc videí na youtobe ale pořád jen webber drží rukce na volantu. Je to prostě nesmysl. Je evidentní že webber má ruce v pěst, kdo to nevidí tak kefi vám najde očního. tohle je nejlepší video co jsem sehnal - hoďte to do youtobe Mark Webber balesete Valencia-ban (HIGH QUALITY)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jak může konečky prstů řídit když konečky prstů má přepínat f-duck? Než začneš něco vykládat, tak si prosim tě přečti petrovu diskusi on se o tom včera bavil podrobněji jak to funguje u RB. No a na tom videu jde jen vidět to že nepohne rukama. Zajímalo by mě jaké máš video, pošlimi odkaz na něj mrknu na to.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Tou páčkou po levé straně by se mělo dát měnit rozložení brzdného účinku.
    (A anglicky to je F-duct, když už, ale u tebe jsem si jist, že to tak používáš s humorem a nadhledem 03 ).

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama