DISKUZE K ČLÁNKU Přispěl F-kanál k Webberově havárii?

První závod Red Bull s F-kanálem Marku Webberovi nevyšel. Nový systém mohl navíc přispět k jeho hrůzostrašné nehodě během Velké ceny Evropy ve Valencii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přispěl F-kanál k Webberově havárii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 03.07.2010 21:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 02.07.2010 09:43
Tou páčkou po levé straně by se mělo dát měnit… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 02.07.2010 11:01
Jak může konečky prstů řídit když konečky prstů… »
» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 02.07.2010 11:15
několikrát jsem se díval na víc videí na youtobe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    XXX
    Petr: Sim tě, k čemu je tedy ta páčka na levé straně pod volantem u McL? [odkaz na stránku] Jsem myslel, že tím aktivují F-Duck. 03 Tam je vidět, jak s tím Hamilton na rovince hýbe. Díkys

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo holt pravda bolí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000224

      uzivatel000224

      XXX
      Hele, já bejt tebou, tak se porádně kouknu na to video a netvrdím tady, že tam nic vidět není. Od 37s, kde je on board, se pořádně zaměr na levou ruku, kde je vidět, jak tam webber řídí konečky prstů(ruka nejde stejným směrem jako volant). A jestli to ani tady nevidíš, tak doporučuji navštívit očního, ať se koukne na tvůj zrak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Hoďte to do youtobe ACCIDENTE DE MARK WEBBER EN LA FORMULAR 1 - nádherný video a jde mu vidět nádherně na ruce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Poslední věc Webber řekl že ho kovalainen překvapil brzkým bržděním a ne že si hrál s f-duckem. Dál už komu taky nic nemám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jak víš že je znalý věci? požádal jsem ho o důkaz (tvrdí že ho má) a nic se neděje.
    Jo a pokud jiný názor na věc znamená prudit jo tak prudím. Zvykej si

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    XXX
    Jeden by rekl, ze na zacatku rovinky prstikama zavru diry, aby vzduch neproudil a nezpomaloval auto a kdyz se chystam brzdit, tak prstiky dam zase v klidku na volant aby vzduch proudil a ja mel do zatacky vetsi pritlak na zadni kridlo.

    Jsem rad, ze i takovy pohodari a hlavne lide znali veci, jakym je autor tohoto clanku PH, maji na tebe podobny nazor jako mam ja. Od nedelniho zavodu jsi prudic prakticky pod kazdym clankem. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No pokud je to jen tvoje dedukce tak máš pravdu nevěřím. Rád bych to slišel od webbera např. já pitomec jsem si hrál s f-duckem a proto jsem sestřelil kovalainena. On to neřekl a neřekne protože když kovalainena předjížděl měl ruce na volantu a držel je v pěst aby mohl udělat manévr na kovalainena (který se mu mimochodem teda vůbec nepovedl)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Pořád čekám na důkaz

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, ale o to jde - před zatáčkou jej deaktivovat.

    Tímto mé diskuse s tebou končí, dobrou noc. Budu rád, když svými příspěvky obohatíš i konkurenční weby, kde se vyskytují pouze objektivní články a kde si s tebou lidé s novinářskou licencí rádi povykládají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Z opakovaných záběrů je vidět, že Australan během dojíždění Heikkiho Kovalainena aktivoval systém pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle. U Red Bullu na rozdíl od McLarenu, kde jej piloti ovládají kolenem, jej aktivují rukou

    Jo a taky je to plný rozporů, přeci na konci by ho deaktivoval.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Tohle je zase jen tvoje dedukce

    Z opakovaných záběrů je vidět, že Australan během dojíždění Heikkiho Kovalainena aktivoval systém pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle. U Red Bullu na rozdíl od McLarenu, kde jej piloti ovládají kolenem, jej aktivují rukou

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo a přestaň doplňovat svoje diskuse, potom se na to nedá reagovat

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    no jak říkám žádnej důkaz, radši vrať novinářskou licenci jestli teda vůbec nějakou máš.
    Pořád jsi mimo, opakuji naposled webber nepohl rukama, podívej se pořádně na to video.
    A nemohl to deaktivovat protože v moment předjíždění začali kličkovat tam rozhodně žádnej čas nebyl.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    U Red Bullu totiž vůbec nemusí sundávat ruku z volantu, přiloží jen konečky čtyř prstů blíže k monokoku, kde je k nim vyveden otvor F-kanálu. Nikde jsem ale nic o sundávání celé ruky nepsal.

    A ano, opravdu si myslím, že jezdci při jízdě na rovinkách a předjíždění mají čas na aktivaci F-kanálu. Kam si myslíš, že by přitom měli koukat panečku?

    Ale jednu pravdu máš - je to určité riziko, na které už dávno upozorňoval Horner. A přispělo to k ohrožení života obou (všimni si toho "přispělo," protože ten článek není koncipován tak, že za nehodu může výlučně F-kanál - to je jen tvá mylná dedukce: stejně jak ty sundané ruce z volantu, atd.)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Já viděl a vím jen to že webber při předjíždění nic nedělal jinýho než to že měl ruce na volantu a díval se před sebe na kovalainena (když se podíváš na jeho helmu), to ty jsi si vymyslel že něco přepínal, tak to dokaž.
    A další věc ty si fakt myslíš že při předjíždění měl čas na to aby něco přepínal. Byl by blázen kdyby v tu chvíli dělal něco jiného než že se věnoval řízení. A pokud by opravdu dělal něco jiného jakože nedělal tak ohrozil život kavalainena.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Karle skus se mrknout i na to video co je na tomto webu tam taky jde vidět jen to že nepohl rukama

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo a taky jsem řekl že je spousta věcí které jezdec ovládá, přepíná, vypína, atd. Takže pokud by něco dělal (kdyby vůbec něco dělal) nemusel to být zrovna f-duck

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No petře asi jsem tě urazil když takhle reaguješ.

    Důkaz podej ty sám ja jsem ten článek nenapsal. Nemáš ani telemetrii ke které by ses stejně nedostal, video taky mluví proti tobě nevím co ještě. ale neboj ještě na netu něco pohledám.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama