DISKUZE K ČLÁNKU KERS a pohyblivá křídla - čeká nás v roce 2011 záplava předjíždění?

Pro příští sezónu se chystají další zajímavé novinky. V Kanadě se týmy dohodly na zrušení svého závazku nepoužívat KERS - v příštím roce nám tudíž opět zpestří závody. K předjíždění také pomohou nová přenastavitelná zadní křídla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: KERS a pohyblivá křídla - čeká nás v roce 2011 záplava předjíždění?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 22.06.2010 09:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    KERS a křídla nic nezmění. Musí začít od toho nejdůležitějšího a to jsou pneumatiky. Stačí aby byli tvrdší a brzdný účinek se protáhne. Nynější pneumatiky jsou naprd protože každou malou chybu jezdce eliminují tím že ho podrží jak lepidlo na silnici. Minulý rok jsem měl šanci v Německu si sáhnout na pmneu po závodě a prst se mi do ní zabořil jak do vaty. to je jen důkaz toho že pneumatiky jsou extrémně měkké a drží pilota na trati jak přibité.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mobil 1

    XXX
    Díky za odpověď! Budu trochu spekulovat (možná je i přání otcem myšlenky), ale McLaren podle mě vyvine svůj vlastní motor i KERS. Vycházím z toho, že v jejich supersportu už jejich vlastní motor je a z některých drbů, které jsem se dočetl, každopádně by to bylo skvělé a McLaren by to posunulo ještě o stupínek výše.

    Jinak s tou gramatikou to fakt nepřeháněj, poslechni si jak "česky" hovoří někteří televizní redaktoři...

    Víš co pro změnu vadí mě? Že Pavla Turka vehementně představují jako bývalého manažera McLarenu. Samotné by mi to tolik nevadilo, ale když to mám být zdroj zaručených zákulisních informací tak se musím smát... On totiž pracoval jako marketingový manažer hlavního sponzora McL a tudíž navštěvoval se svými hosty závody a Woking a organizoval marketingové návštěvy pilotů, ale pro McLaren nikdy nepracoval takže dost pochybný zdroj řekl bych.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    KERS pro McLaren vyvíjel primárně Mercedes, byť na jeho nasazení společně úzce pracovali. Po rozchodu McLarenu a Mercedesu to v podstatě znamená, že McLaren příští bude muset KERS nakoupit.

    Bude jej muset odebírat nyní od již konkurenčního Mercedesu - v čemž na druhou stranu nevidím problém (možná to mají od počátku i smluvně ošetřeno. Pochybuji, že by se snažil McLaren za tak krátkou dobu vyvinou vlastní verzi, když byl Mercedes navíc na špici a má to již vychytané). Nedokážu si představit, že by jim k vyšším výkonům mělo pomáhat Ferrari. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mobil 1

    XXX
    Já jsem měl za to, že KERS vyvinul McLaren spolu s Mercedesem, nějak jsem vnímal KERS jako součást šasi spojenou spíše s brzděním a rozložením hmotnosti než se samotným motorem. Tedy něco jako přecodovka. Zřejmě jsem se ale pletl, když se všude píše jenom o KERSu Mercedesu. Víte o tom něco bližšího?

    PS: Petře na gramatické chyby se vykašli, nejsme na webu pro jazykospytce... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    Změny úhlu křídla samozřejmě pro předjíždění nijak nepomohou, protože pilot v předu bude dlouho dopředu vědět, že ho někdo ze zadu dohání, takže své křídlo nastaví na menší přítlak dávno dopředu, než dojde ke skutečnému útoku. Takový pilot pak bude jezdit pomaleji v zatáčkách, což mu nevadí protože tam ho stejně nikdo nepředjede (kromě pár výjimečných míst v celém šampionátu) a na rovinkách bude rychlý, takže na brzdy to bude 1:1 i s novým pravidelm a změnami úhlu křídla.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pacho

    pacho

    XXX
    Ja by som zakazal braniacemu sa autu aj kers. Utociace auto by mohlo pouzit aj kers aj zmenu kridla. Pri dvoch vyrovnanych monopostoch by sme mohli vidiet predbiehanie v kazdom kole a taktizovanie az do posledneho kola pretoze nikto by nechcel byt v poslednom kole ten na prvom mieste. Nieco ako sa deje v Moto seriach.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Oboje sú v F1 vtákovina. Kers patrí do hromadnej dopravy a pohyblivé aerodynamické plochy do lietadiel.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    no vzhledem k tomu, že nedavno bylo řečeno, že Porsche chce brát od Williamsu jejich systém KERS, tak bych řekl, že to mají už vychytaný nebo alespoň dobře připravený.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      XXX
      To je hezké, ale určitě bych si vsadil na to, že ve sportovním autě bude mít takovýto systém více prostoru a bude i rozdílné použití... takže úplně něco jiného. Každopádně už vidím až se zasekne plně rozjetý setrvačník ve formuli a ta se začne točit... není takový systém až příliš nebezpečný? Nebo je to kravina aby se zadřel či zasekl?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Haha, to jsem zvědavý jestli to u williamsu konečně dotáhnou, v roce 2009 ho také měli nasadit co dva závody... Se divím, proč by měl mít mercedes problém se zvýšením výkonu a ostatní ne, vždyt všcihni co s ním jezdili využívali baterie a navíc mercedes ho měl údajně nejlepší... K prohlášení erika se vyjádřit nemohu, protože nevím jestli kecá nebo má pravdu, takové pravidla by měla určovat fia a basta, samozřejmě s ohledem na náklady. Tuším, že v roce 2009 se mluvilo o zvyšování výkonu kers co rok tak proč to fia tak neudělala?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama