DISKUZE K ČLÁNKU Pozadí kolize Red Bullů a spotřeba paliva

Nedělní Velká cena Turecka by se zřejmě nijak nevyjímala z letošních standardů, nebýt kolize Red Bullů ve 40. kole. K ní přispěla rozdílné strategie ve spotřebě paliva.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pozadí kolize Red Bullů a spotřeba paliva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 09.06.2010 09:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 05.06.2010 20:23
Co je špatného na tom, když člověk obhajuje svůj… »
» uzivatel000156 (Hlasoval 1 člověk) 06.06.2010 08:07
ja som rád, že sa dá s autorom diskutovať aj keď… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jde mi o to že by se mělo závodit a né pouze kroužit po okruhu tak jak mi výjde palivo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jen jsem chtěl říct že pokud někomu řeknou šetři není to dobře pro diváka. A hlásí to to, že nevýjde jezdci palivo. Jinak nasouhlasím Robert Kubica má střep (byť se renault zlepšil) se kterým dokáže jezdit tak jako by měl Ferrari. To je to očem mluvím. A takových jezdců je víc. Vettel vyhrál v itálii první závod proto protože je pan jezdec a vyhrál taky se střepem. Kovalainen se styděl že nedokázal aspoň držet krok s toro roso. A takových příkladů bych ti mohl jmenovat mnoho. Montoya prohlásil v Silverstounu že v první zatáčce se oddělují chlapci od mužů. Prostě jsi nepochopil co jsem tím chtěl říct.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, jsem autorem některých článků zde (např. tady toho).
    Přispíváš ale do diskuze tempem, na které nestíhám reagovat. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo ještě nechápu jednu věc: Tými vědí že posledních deset kol budou šetřit palivo? Pokud ne tak přeci musím vyrobit takovou nádrž která bude mít rezervu pro případ že nebude průběh závodu podle mích představ. Naco jim je auto které tedy vydrží jed 50 kol za čas 1:20 a deset kol za čas 1:30. Nevím jestli víš co tím chci říct.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Petr :
    Takhle jsem to nemyslel. Každý závod má jinou délku a spotřebuje se v něm průměrně jiné množství paliva. Týmy provádějí pro každý podnik velmi přesné propočty ..........

    Nepochopil jsem to píšeš ty články Ty?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Sorry, dobře všechny kromě jednoho. Pořád to ale nemění to co jsem napsal. Jo a nudit nikoho nechci ale pokud tedy nechtějí oni potom to není závodění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Tak si ještě jednou po sobě přečti, co jsi napsal: "jsem si jist, že VŠECHNY závody." Já ti psal, že mezi posledními dvěma (Monako a Turecko) je rozdíl 49 km, tak jaképak klíny?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Když nedokážou vyrobit auto které nedokáže odkroužit 310 Km nadoraz tak pak nechtějí závodit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Vettel určite neuhol proti Weberovi úmyselne, na to je príliš inteligentný. Auto, ktoré jazdí na hranici občas uhne a dá sa to len korigovať. Weber mohol dobre vidieť vpredu pred sebou čo to robí s Vettelom a mal kde uhnúť..

    Palivo je proste obmedzené pre všetkých rovnako (tak ako mnoho iných vecí) a všetci sa s tým vyrovnávajú ako najlepšie vedia.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Petře neval do mě klíny, mrkni se na tohle pak mluv [odkaz na stránku]
    Kromě monaka se vše točí kolem 305 -309 Km

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Nemáš pravdu. Zrovna mezi posledními dvěma závody byl rozdíl v celkové vzdálenosti 49 km!

    Krom toho - těžko můžeš nutit dominantní stáj, která je o půl vteřiny na kolo rychlejší, aby jela naplno až do konce. Hodnotí se pořadí, ne čas závodu! Já na tom nic špatného nevidím.

    Jiná věc je, jestli bylo správné zakázat tankování během závodu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Prostě zakázat šetřící mody, není důvod proč by měli šetřit palivo, mají závodit a ne se jen vozit. Důkazem je hamilton a alonso, chtějí závodit a i závodí ale do té doby než jim řeknou že by jim nevystačilo palivo, hrůza. nevím kam formule spějou. Něco jiného je když vedete o kolo před druhým tak proč nesundat nohu s plynu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      XXX
      Připadáš mi, jak kdybys spadl z Marsu. Economy rally už byla v F1 víckrát. Celou turbo éru v 80.letech, ale i koneckonců i dřív v historii. S taktikou měkký pneu na start a dotankovat v polovině přece přišel až Brabham někdy na začátku 80.let. Občasné problémy s množstvím paliva měli piloti vždycky a k F1 to patří. To až teď v poslední době sw šaškovalo s povinným tankováním.
      Btw. za problémy s palivem tentokrát nemohou předpisy, ale chyba týmu. Velikost nádržen není amezené, max. hmotnost není omezená, množství paliva není omezené. Každý si může natankovat, jak je libo ...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Petře jsem si jist že všechny závody mají okolo 305 Km to je docela přesná hodnota a pokud stáje udělají auto které může jed 250 Km nadoraz a posledních 50Km jen kroužit není něco v pořádku. A další věc je že pokud nenechají jezdce jezdit nadoraz do konce závodu není to závodění. Nemůžou říct všem jezdcům tak teť od tohoto kola všichni přepněte na spotřebu aby se zachovalo pořadí v jakém jste doposud. Jak říkám FIA musí donutit stáje aby dělali auta tak že vydrží jezdit na maximum do konce závodu. Pokud by nechali jezdit hamiltna na doraz do konce závodu je pravděpodobné ža posledních pět kol by šel pěšky, tomu neříkám výpočet ale hazardování se štěstím. Jo a můj názor 2 i 3 kila benzínu navíc vyrovná pilot svým uměním. takže nesouhlasím

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Dyzl

    XXX
    Pořád se rozebírá jen to, zda Vettel měl předjížět a čí byla chyba. Chybí mi ale příčina. Proč Vettelovo auto nečekaně uhlo doprava a kolidoval s Markem.
    Díval jsem se na video snad dvacetkrát a nic jiného jsem neviděl. Přišlo mi to, jako by se auta začala přisávat a snaha tomu zabránit vedla ke smyku. Ostatně trochu podobně vypadala kolise Alonsa s Petrovem. Můj skromný pocit je, že je to způsobeno aerodynamikou, možná při změně počasí tomu mohl pomoci i poryv větru, zamračilo se a ochladilo, vítr určitě foukal, také mohl být vůz i v tento moment odlehčen nějakou nerovnosti. Jsem si jist, že úvahy by se měly napřahovat směrem, proč se auta F1 nemohou předjíždět a když se o to někdo pokusí přestanou být říditelné. Takhlke budem sledovat ekonomy rally v režii šéfu firem a obchodních zájmů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Takhle jsem to nemyslel. Každý závod má jinou délku a spotřebuje se v něm průměrně jiné množství paliva. Týmy provádějí pro každý podnik velmi přesné propočty, každý kg navíc se při nízké hmotnosti vozu podepisuje na časech, proto volí takové množství, aby jím to akorát vyšlo.
    Maji tedy dostatečně velké nádrže (už i Virgin) na to, aby v pohodě dojeli do cíle. To, že ji vždy nenaplní úplně (a o kolik méně), je věc druhá.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000156

    uzivatel000156

    XXX
    Neviem prečo by sa mal Vettel ospravedlňovať. Je tam na to aby bol čo najrýchlejší a bol o pol auta pred Weberom. Obidvaja majú mať rovnakú povinnosť byť čo najrýchlejší a vzájomne sa nezostreliť.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Takže komedie pro diváky a fanoušky. Jeden říká to a druhý tohle, to jen svědčí o tom že v týmu nevládne jeden muž ale anarchie. Právě jsme se dozvěděli že kdyby chtěli závodníci jet naplno a na hranici auta až do konce závodu, museli by mít větší nadrže protože by jim palivo došlo pár kol před koncem. Myslel jsem že zákaz tankování udělá z F1 opět F1, místo toho se jede naplno jen do té doby dokud to jde a pak buď vůle boží snad mi nedojde palivo. To znamená že nemohou jezdci jezdit naplno až do konce závodu a to se mi nelíbí. Místo toho abychom viděli piloty bojovat tak jim řeknou aby jeli pomaleji než aby jim nedošlo palivo. To je přímo hnus. Přestávám pomalu a jistě věřit v F1 a to tomuto sportu fandím přes 15 let. Začaloto McLarenem (prokázaná špionáž) další je Renault (Briathore a jeho rozkaz pro piqueta bourat) a tet pokud chcete dojet do cíle spomalte.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama