DISKUZE K ČLÁNKU Změna výšky vozu není hlavním cílem vývoje McLarenu - na čem tedy pracují?
McLaren se ve svém vývoji bude dále zaměřovat na aerodynamiku - na to, aby vůz MP4-25 generoval více přítlaku díky novým dílům. Nehodlá věnovat všechen svůj čas potenciálně legálním metodám pro řízení světlé výšky vozu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Změna výšky vozu není hlavním cílem vývoje McLarenu - na čem tedy pracují?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
10:09 01.04.2010 XXXPár lidí se mě ptalo na to, co si představit pod jedním bodem aerodynamického přítlaku (viz 4. odstavec).
Jedná se o veličinu, s níž pracují aerodynamici (nejen) v F1 a která je stejná pro všechny týmy. Nebudu zde nyní podrobně popisovat, jak dojít k následujícímu vztahu (není to zas tak složité, ale je to spíše na zvláštní článek než na komentář do diskuse).
1 bod (kg) = 0,000048 * (rychlost km/hod)^2
Neale zde hovoří o 20 bodech = 60 kg přítlaku při rychlosti 250 km/hod, protože:
1 bod = 0,000048 * (250*250) = 3 kg.
Pro zajímavost: 30 bodů změnilo MP4-24 loni ve vítězný monopost. Hamilton o minulém víkendu v Austrálii po kontaktu s Massou přišel o drobnou část předního křídla, jejíž hodnotu Whitmarsh vyčíslil na 10 bodů.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek