DISKUZE K ČLÁNKU Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní
Jedno z nejsledovanějších jmen ve Formuli 1 mimo skupinu pilotů neustále přitahuje zájem médií. Zrovna tak se množily "zaručené zprávy", kam vlastně geniální konstruktér zamíří. Nyní už by pomalu mělo být definitivně jasno.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
18:15 04.09.2024 37.188.150.XXXNo to jsem zvědav...opravdu.
Faktem je že Newey je nepochybně nejdéle působícím konstruktérem na top úrovni v historii F1.
A k tomu je třeba přidat skutečnost že na vrchol dovedl Williams, McLaren a Redbull (ten dokonce opakovaně).
Jeho genialitu v podstatě vždy narušil jen silnější vliv motorů na celkovou výkonnost monopostu F1...nejvíce patrně to bylo po nástupu hybridní éry...ale třeba v letech 2000-2005 při velkém souboji motorářů mu to taky moc nesvědčilo.
Ale každej jednoho dne ztratí svoji pozici. Pamatuju si např. Johna Barnarda...v osumdesatkach (minulého stoleti) to byl top konstruktér který stál za zlatým obdobím McLarenu...pak se nechal zlákat Ferrarim...ale už to nedotáhl na vrchol a postupně zmizel v propadlišti dějin.
Jiný příběh je zas Patrick Head...ten svoji konstruktérskou kariéru spojil s Williamsem a stal za triumfy s motory Ford, Honda, Renault a nakonec BMW (byť tam už z toho nebyly tituly)...Williams vlastně s Patrikem získal všechny svoje tituly.
Newey je ale stále třída...kdo ho získá může si mnout ruce.
Vypadá to na AM...byť podle mě by byla největší výzva jít k Ferrari.-
-
juras
22:45 04.09.2024 88.103.92.XXXNemyslím si...ber to tak že Ferrari je F1...kromě toho nevyhráli titul od roku 2007.
Audi je korporace...Newey šel k Redbullu protože tam dostal volnost...Mateschic mu věřil.
Myslím že nebýt smrti Mateschice, Newey by zůstal v Redbullu až do svého odchodu do důchodu...
-
-
-
Kevin
08:36 04.09.2024 81.0.244.XXXNáznaky, že nepůjde do Ferrari, se začaly šířit už nejméně před dvěma měsíci. Měl s Ferrari předběžnou dohodu, ale postupně se začal přiklánět k AM. Údajně si sebou chce vzít zhruba dalších 20 inženýrů a měl spoustu požádavků, které nechtělo Ferrari akceptovat, jako např. absolutní rozhodovací pravomoce a autonomii. Vedení Ferrari se mělo obávat o "rozvrat" v současné struktuře týmu a zřejmě nechtělo ani dorovnat velkorysé platové podmínky, které nabídl Stroll. Aston se Adrianovi plně "poddá", čehož se mu do letoška dostávalo i u RB, je to pro něj nejdůležitější podmínka, mít takříkajíc volnou ruku a autonomii pro práci, aniž by ji někdo narušoval. Právě díky těmto věcem jej RB kdysi získal, vytvořil mu podmínky, které Andrian vyžaduje, aby ho ze stejných důvodů i ztratil. To stejné platí i pro Ferrari a je to důvod, proč nakonec nepůjde k nim, ale k Astonu.-
-
Kevin
09:44 04.09.2024 81.0.244.XXXPíšu jen tak jak, jsem nakoupil, proto je tam údajně. Zdráhám se to s takovou jistotou prezentovat jako nesmysl, obrátkovost záměstnaců v týmech během roku je normální a rozhodně to nejsou jen jednotky. Že se veřejně píše jen o těch, kteří jsou nejvíc známí je věc druhá. Nikdo netvrdí, že si sebou Adrian vezme celý oddělení aerodynamiky z RB, ale pokud by během roku odešlo z RB do Astonu třeba těch 10, 20 lidí, by podle mě neznamenalo nic nepředstavitelného. Věřím, že o tu Itálii zase až tak nešlo. Jednou nohou už v ní už před lety byl, než jej v předvečer podpisu Horner na poslední chvíli přesvědčil zůstat a zásadně mu zvýšil plat. I teď měl předběžnou dohodu s Ferrari, ale pak se objevil Aston a nabídl lepší podmínky, jak jsem už psal. U Ferrari měl mít soukromý tryskáč, flexibilní přístup, spoustu činností mohl vykonávat z domoviny. Adrian je tvůrce myšlenek, duchovní otec konceptů, rozdává úkoly svým podřízeným a nemyslím si, že by musel být 100% času v Itálii a i dětem už také není 10 let. Ferrari rozhodně bylo ve hře a před několika měsíci nejspíš bylo i první volba, ale Aston nakonec nabídnul lepší podmínky.
-
-
-
GRAHAM
13:18 04.09.2024 109.81.115.XXXTak on odchází kvůli Hornerovi, nesouhlasí s tím, jak se postavil k problémům boje o moc a šikany společné zaměstnankyně a jak se vůči němu skrytě neuctivě vyjadřoval ohledně konstrukce RB18. Toxické prostředí.
Z těchto článku budeš mít jasno:
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
-
-
-
Fanda.LH
05:44 04.09.2024 85.193.32.XXXJá tipuji, že se rozhodne pro Ferrari... Neumím si představit, co za motivaci by musel mít, aby zvolil jinou možnost...
Napadá mě jen odšktnout si Ferrari nebo rozjet úspěšný vlastní tým...
I sebevětší úspěch s AM mu už nemá co přinést... Tohle už dokázal s RB...-
GRAHAM
08:56 04.09.2024 109.81.115.XXXVíš, ono každý má ty sny a priority jinak. Nechodíš v jeho botách a ještě to vidíš zvenčí.Takže co tobě dáva logiku, druhému nemusí.
Naopak začínat z nuly dole, nová továrna včetně vybavení, to mne přijde jako slušná konstrukterská výzva. A pro koho to zrovna je, je vlastně nepodstatné, protože pravda je pak na trati. Já myslím, že on neodškrtává.
Já jsem Ferrari netipoval, protože vím že on se stěhovat do IT nechtěl, ač logiku to mělo.
AN si tipnu je osobnost, která se nesmí nudit a jeho priorita je pořád něco dělat. Ono je to vlastně pakárna, neumět se nudit.
V každém případě jsme zvědav, co zase vymyslí a jak na tom tým, kam půjde bude. Konkurence je rozhodně větší, než v časech minulých.-
Fanda.LH
12:31 04.09.2024 85.193.32.XXXAN je člověk, který si může dělat cokoli jen chce... Nemusí se nutně upínat na F1... Výzva nevýzva, už to dokázal tolikrát... Vytáhl Williams, Mclaren, RB... Že zkrátka nevidím ten smysl, dokazovat znovu po čtvrté to samé...
Ferrari má prostě něco navíc včetně té vnitřní byrokracie a sídlo mimo UK...
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek