DISKUZE K ČLÁNKU "Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko popisuje situaci uvnitř týmu. Geniální konstruktér Adrian Newey už není plně zapojen do procesu vývoje letošního monopostu RB20, poprvé po dlouhých letech si tak musí pomoci z výpadkem formy bez něj.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 02.09.2024 15:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2024 10:39
Vzhledem k tomu, že je finanční strop, v lednu se… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 02.09.2024 10:13
Tohle je vždy strašlivá chyba v jakémkoli druhu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Vzhledem k tomu, že je finanční strop, v lednu se začíná navrhovat zcela novej monopost , má RB skoro neřešitelný problém. Je otázka zda to vůbec půjde zvládnout. Do roku 2025 se mělo nastupovat s funkčním autem a jen to dolaďovat. A to tady teda nevypadá...mají velký problém.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Tohle je vždy strašlivá chyba v jakémkoli druhu sportu - fixujeme se na jednu osobu a když se s ní něco stane (chce odejít, rozloučí se s kariérou nebo nedej přírodo něco horšího), najednou není náhrada. Kolikrát by i byla, ale psychologické vědomí, že tam Mistr není, dokáže padnout na ostatní. Určitě si pamatujete éru ve fotbalu, kdy se říkalo - nehraje Rosický, nemůžeme vyhrát. Což bylo jednak dehonestující vůči těm jedenácti lidem na trávníku, jednak to vypovídalo o špatné přípravě, protože v takovém případě musí existovat někdo, kdo převezme roli. Chápu, že si Red Bull v poslední době lebedil, že Adrian za něj všechno vyřeší, ale bylo to krajně krátkozraké a už měl důkladně pracovat na nástupcích. Opakuji nástupcích, to není totéž jako náhradě. Osobně si myslím, že z té krize hoši z Milton Keynes nějak vyplují, na to jsou dost velcí profesionálové, otázkou je jenom kdy a jak.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.193.32.XXX
      Obecně platí, že lídr se nahrazuje těžko... Zpravidla chce absolutní moc a extrémní plat... Těžko vedle něj najdeš prostor pro výchovu nástupce... Když nebude sám v té roli, nebude dělat sám ty rozhodnutí, tak se to prostě nenaučí....

      RB bude muset najít náhradu z jiného týmu a ta se bude v RB pár let rozkoukávat, než bude doručovat výsledky...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Psal se rok 1986 a v týmu Beatrice-Haas naprostý novic jménem Adrian Newey dostal příležitost kompletně navrhnout nové šasi. Takže to evidentně možné je. Je škoda, že kvůli penězům nakonec tým z F1 odešel, nicméně jak ukázaly roky, Newey potenciál měl. Pokud si tým průběžně nástupce nebude vychovávat, pak musí počítat s tím, že se jednou dostane do těžké krize a třeba už z ní nenajde východisko. I to je otázka dokonalé manažerské práce. Jenže jak jsme uvedli na začátku srpna, od Red Bullu odešel i Jonathan Wheatley...
        Náhrada z jiného týmu - otázka je kdo. Že by někdo pustil špičkového designéra ke konkurenci? To opravdu těžko. Pokud by se měl pár let rozkoukávat, tak dává větší smysl sáhnout do vlastních řad po někom, kdo s týmem už pracuje a má k němu tudíž podstatně blíž než naprosto "cizí" člověk. Každopádně každá éra má svůj začátek a konec, třebaže se mnohdy zdá, že bude trvat navždy. Ale ne nadarmo se říká: Nic netrvá věčně, ani láska k jedné slečně... 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mac_

      Mac_

      89.176.85.XXX
      Myslím, že za rohem číhá pro Red Bull větší problém, a to jejich motor 2026...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Logan Sargeant v F1 končí

Williamsu došla se Sargeantem trpělivost, už v Monze jej nahradí nováček Colapinto

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama