DISKUZE K ČLÁNKU Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán
Sergio Pérez má za sebou další nepovedený víkend. K lepším výkonům mu nepomohl ani nový kontrakt s Red Bullem, za svou chybu bude navíc pykat také v příští Velké ceně Španělska, kde bude o několik míst zpět na startovním roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr.Hloušek
21:49 11.06.2024 194.79.55.XXXVůbec nechápu jak mohli prodloužit Péra o dva roky ve chvíli kdy je tak marnej. RB má štěstí, že Ferrari dělá podobný boty jako Péro, protože by mohli na PK zapomenout.-
GRAHAM
12:06 12.06.2024 77.236.208.XXXPokud by jsi to sledoval, tak by ti bylo jasné, že Peréz vydělá RB mimo F1 mnohem, ale mnohem více peněz, než se dostane za PK. Jeho triček se prý prodá nasobně více než MV. Samozřejmě v určitých lokalitách....a o napojích nemluvě. Mexiko je 127 mil obyvatel...Takže jinými slovy, klidně obětují PK. Tam jde o peníze, nejde o PK. Doufaji jen, že to třeba bude stačit.Holt tenhle tým není jen závodní....tomuhle fandit fakt nechceš. Hroznej tým...-
-
Fanda.LH
09:50 13.06.2024 85.193.32.XXXTo je otázka... Musí ti lidé být ochotni za to platit, víc není vždy víc... Máš influencera, který má relativně malý dosah, ale v rámci té správné cílové skupiny... Pak máš influencera, který má velký dosah, ale sledují ho převážně např. děti => Nekoupí nic...
Tady to bude podobné... Pamatuji si, že jsem četl článek o mobilních sítích v Indii a že Indové nechtějí platit za hovory... Rozjel se tam byznys založený na pouhém prozvánění... Chceš Pizzu, prozvoníš konkrétní číslo a oni ti ji dovezou...
V Číně si umím představit, že pojedou napodobeniny, originálu prodáš minimum a ještě tě donutí se rozdělit s nějakou místní firmou...-
RoBertino
17:07 13.06.2024 185.63.97.XXXTohle je dost komplikovaná záležitost. Jde také o naturel a přístup. Emil těch fanoušků bude mít asi méně než Checo, ale určitě víc něž Logan - a když srovnám Holandsko a USA. Ona cílová skupina je zásadní problém všeho, protože dneska už téměř nikoho nic nezajímá. Poznámka o influencerech také není zcela mimo mísu, protože svými většinou *****ními příspěvky pohřbili i pohřbily plno zajímavých myšlenek. Jestliže dvě třetiny populace jsou závislé na takzvaných celebrutálních krasavic, pak to leccos o stavu společnosti vypovídá. Osobně si myslím, že až se RB propadne v PK na druhé či třetí místo, Pérez posviští Mexiko nemexiko.-
Fanda.LH
17:21 13.06.2024 85.193.32.XXXSportovci, herci jsou ti původní influenceři, kteří se díky tomu co dělají dostávají do medií... Díky internetu a soc. sítím vznikla nová media, která si spojujeme právě s těmi influencery... Ale to nic nemění na tom, že i jezdci F1 jsou influenceři, kteří mají fanoušky / sledující, mají dosah, vliv apod... A zkrátka Indický, Čínský jezdec může mít hromady fanoušků, ale nemusí se to projevit na prodejích...
Instagram MV: 12,3mil, ChP: 7,1mil, LH: 37,1mil, GR: 5,5mil, CS: 10,1mil, ChL 15,9mil, LN: 8,5mil, FA: 7mil... Samozřejmě není to jen o instagramu...-
Racek
22:55 16.06.2024 109.81.166.XXXNo, Čína dnes není už Čína před 30 lety, jakou si ji dnes většina lidí (zejména tí, kteřín tam v životě nebyli). No, není nad vlastní zkušenost.Já měl to štěstí. Dokonce s odstupem více jak 50 let.
No a těm kampaním a jménech... ono stačilo dost ošklivá kampaň proti číně, která začala při krátké návštěvě presidenta Si Tin Pinga a vyvrcholila návštěvou jistého na Taiwanu. Ještě nedávno měl náš státeček v Číně tu nejlepší pověst, počínaje období první republiky a pak po válce. Číńané nezapomínají. No, Škoda auto klesla v prodejích bleskově 350 tis. ročně na dnešních 10%. Totéž se stalo Gucci, když odmítla nákupy z Sitiangu. Holt stačilo, když jeho produkty přestala užívat jejich místní tvář herečka Dilraba, sama Ujgurka. No, Číńani jsou dnes hákliví, víme?
Perezovi teď fandí celá latinská Amerika. A to je hodně velký trh, ne?
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:02 13.06.2024 85.193.32.XXXV F1 se vždy prodávaly místa, ale současně min. v posledních řekněme 20ti letech to mělo vždy nějaké meze... Latifi už u Williamsu není, Mick se musel pakovat nebo právě Albon z RB... Přitom Albonova vazba na Thajsko měla pro RB obrovský význam (Někde je úvaděn jako Brit, jinde jako Thaiec = Proč asi..? )
Přijde mi neakceptovatelný, že RB jde s tou podporou Peréze tak daleko, navzdory tomu, že je v ohrožení PK... A to není o příjmu z prize money... To je o prestiži... Peníze se řeší ve středu pole, ale pro top týmy je zásadní vyhrát...
-
-
-
GRAHAM
13:58 10.06.2024 77.236.208.XXXKdyž SC tak nějakej starší monopost s osmi-deseti-válcem. Ať je aspoň zvuková kulisa.
Chlapy, bezpečnost je důležitá. Taky mi to vadí, ale respektuji to logiku to má. Co bylo kdysik neřešte, to už bylo a teď je to jinak, protože je to bezpečnější. Jasně, není to vždy spravedlivé......-
RoBertino
17:02 11.06.2024 185.63.97.XXXGrahame, dovolím si nesouhlasit. Bezpečnost ano, ale když to vezmeme do důsledků, budeme likvidovat vše, kde nějaké nebezpečí hrozí? Aby se někdo nezranil, neměl trvalé následky, nebo dokonce duševní traumata (nedávno jsem četl zajímavý příběh jednoho fotbalisty, který se neprosadil do špičkového klubu a po následných depresích spáchal sebevraždu). Jacques Laffite a další to řekli jasně: Ano, usedáme v podstatě do potenciálních rakví, ale činíme tak dobrovolně. Můžeme z nich vylézt, pokud se domníváme, že je riziko za hranou, ale nikdy se ho nepovede eliminovat na nulu. Vozy možná jsou bezpečnější a tím pádem mnohem více předvídatelnější, i proto máme několikaleté šňůry dominance jedné či druhé stáje. A dovolím si poznamenat - závodění není o spravedlnosti, nikdy nebylo a nebude.-
Fanda.LH
10:06 13.06.2024 85.193.32.XXXPřesně tak, pokud budeme optimalizovat bezpečnost, chtě nechtě musíme přestat závodit...
Pobavil mě jeden komentář v diskuzi, kde jsem se vymezil vůči Halo a přirovnal jsem ho k záchrané síti pod provazochodcem (Není to fér srovnání, uznávám)... Borec mi tam napsal, že provazochodec úmyslně riskuje, zatímco u pilota to tak není... Zkrátka to vnímání F1 se tak posunulo, že lidi si nepřipouští, že samotná jízda je nebezpečná resp. že pilot přeci také riskuje...-
RoBertino
17:12 13.06.2024 185.63.97.XXXJe v tom hodně velká pravda. Každý sportovec něco riskuje, psychickou újmu, zranění či úmrtí. A není to jen otázka motorsportu, mrtví jsou i ve fotbale či hokeji, o bojových sportech nemluvě. Ten dotyčný borec by měl vysvětlit, proč tedy v případě tak bezpečných formulí nejezdí kde kdo, když nic nehrozí. Právě to je ono smazání základního rozdílu, který dnešní mobilní generace nebude a nemůže vnímat.
-
-
-
-
tom11
10:05 10.06.2024 37.48.46.XXXno, já nevím. chceme vidět každý závod po každém ťukanci SC? no, já tedy raději ne. a kdyby to odstavil tam, co boural, tak by SC určitě vyjel ( to, že vyjel stejně je teď úplně jedno ). pokud nejsou na tratích místa, kde by piloti mohli rozbitá auta odstavit bez "nutnosti" výjezdu SC, tak bych to, že někdo dojede s poškozeným vozem do boxů nepenalizoval. ale to je jen můj názor.
a když budu maličko, ale opravdu jenom maličko škodolibý, tak on to pro Pereze vlastně ani žádný trest není. tři místa na konci startovního pole asi nemá cenu řešit, ne?-
Hwrychlik H.
11:37 10.06.2024 109.81.126.XXXJe to tak. Co kdyby náhodou kousek karbonu odletěl do diváků? A to kdyby tam náhodou odletělo celé auto?
Dřív nejeli do boxů třeba i na 3 kolech. Bezpečnost ano, ale toto je nesmysl.
Stejně jako ty SC. Májí milión minisektorů, nástroje na dodržení rychlosti v nich tak kde je problém aby na minisektory X až Y vyhlásili VSC (nevím proč je na celý okruh) s rychlostí jako v boxech a pak tam klidně může jezdit traktor.
Ale to je tak, že maršálové čumí za svodidly než jim někdo vůbec povolí vlézt na trať.
Další nesmysl s předjížděním aut o kolo zpět za SC. To je výplod chorého mozku.-
RoBertino
13:14 10.06.2024 185.63.97.XXXPřátelé, tohle je důsledek dlouhodobého tažení. Pouštěl jsem si některé záběry z roku 1982 (kapitolka pro Ligierovu historii) a z toho, co se dělo na trati, by dnes dostali komisaři psotník - auta stála po zbytek závodu u okraje, odklízely se vozy, kolem svištěli soupeři, pouze upozorňovaní vlajkami. Já vím, pokrok je nutný, tedy nejspíš, ale postupně dojdeme do bodu, kdy už nepůjde o závod, ale přesně nalajnovaný scénář. Bude se řešit každý smyk, jízda pilotů vedle sebe a jestli jeden druhého neohrozil a ve finále bych se nedivil, kdyby se omezovala rychlost, protože jet autem podél svodidel víc jak 300 km/h, to je přeci hazard. Proto navrhuji F1 se šlapacím pohonem a papírovou karosérií. Tam bude hrozba opravdu minimální.-
Hwrychlik H.
13:53 10.06.2024 109.81.126.XXXNe, ono to dopadne tak, že budou sedět někde v teple a budou řídit auta na dálku. Jen se jim bude přenášet reálný obraz a naopak jejich řízení půjde do samochodek na trati.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek