DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO
Nikdo nemá rád, když po určité době přijde oznámení, že se mění pořadí z důvodu nějakého potrestání. Přesně to se stalo veteránovu F1 Fernandu Alonsovi, jenž se na základě udělené penalizace propadl v pořadí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Fanda.LH
15:42 25.03.2024 83.240.60.XXXTyhle výtky chápu, ale myslím, že tohle nemá řešení nikde... Rozhodčí je od toho, aby rozhodoval a nějakým způsobem to krotil... A vždycky budeš mít situace, kdy zkrátka nebudeš mít k dispozici dobré řešení, ale budeš vybírat z těch špatný...
Z mého pohledu komisaři předvedli jistý kus odvahy, když k potrestání sáhli... Protože, kdyby to neřešili, tak žádnou kontroverzi nezpůsobí... Divák si toho neměl šanci všimnou... Na nás pár nadšenců, kteří jsme viděli zpomalené záběry a tedy máme představu, co se odehrálo, tak se nikdo nemusí ohlížet...
Mercedesy stejně nedojely, takže penalizace je nikam neposunula... Alonso není jezdec typu Tsunody, aby se po něm mohl každý vozit... Naopak je to MS a má věrné fanoušky, kteří jsou vzteky bez sebe...
Samozřejmě někdo může říct, že loni LH zničil závod Piastrimu na Monze, dostal 5 sec, ty si v pohodě najel a zůstal tak bez trestu... (Tehdy jsem to rovněž kritizoval, že za mě tohle není v pořádku)...
-
-
-
-
Fanda.LH
22:27 24.03.2024 83.240.60.XXXReakce na Tom11 a Robertina
Nesouhlasím, za mě je nebezpečný tenhle alibismus... Vozy F1 jezdí extrémně rychle... To znamená, že vůči trati se pohybují rychle, ale vůči sobě navzájem se pohybují pomalu nebo dokonce vůbec...
Takhle je to bezpečné a udržitelné, ale aby to mohlo fungovat, tak se musí chovat všichni předvídatelně... Ve chvíli, kdy řekneš, že je v pohodě dát nohu z plynu, šlápnout na brzdu apod. kdekoli, tak to může rovnou celá F1 zabalit...
I z logiky věci v běžném provozu máme nějaké předpisy jako povolená rychlost a bezpečný odstup... Při závodění nic takového neexistuje, zkrátka si piloti musí vzájemně věřit, že když jedou v těsném závěsu, tak ten vpředu nedupne na brzdu tam, kde nemá a ten vzadu na ní naopak dupne tam, kde má...
Pokud Alonso dupnul na brzdu o 100m dřív... Tak to je strašně moc... Dříve jsem slyšel, že F1 zastaví z rychlosti 250km/h na cca 40m... Tak se na to podívejme touhle optikou...
-
Hwrychlik H.
21:43 24.03.2024 109.81.126.XXXJá si počkám na podrobnou telemetrii z obou aut a i z jiných kol. Alonso sice zpomalil ale nic co by mělo mít za následek ztráty kontroly nad vozem. Úplně stejně by to bylo kdyby se ten vzadu na někoho dotáhl pokud by byl rozdíl v pneu a on chtěl získat co nejtěsnější kontakt se soupeřem vepředu.
Navíc, co by tím brzděním Alonso získal? Z náskoku řekněme 0.5 sekundy by najednou bylo 0.2 sekundy což by nezískal zpět při zrychlování ze zatáčky.-
GRAHAM
09:37 25.03.2024 109.81.115.XXXOn zpomalil proto, aby ten za ním měl logicky špatnej výjezd a aby ho to rozhodilo. Což se mu povedlo více než chtěl....kvůli tomu čekat na telemetrii nemusíš. A telemetrie ukazuje značnou jinakost o proti jiným kolům, jako by jel jiný zatáčky. Pozor , netvrdím že se tohle dělat nemůže....ale Alonso to udělal moc.-
Hwrychlik H.
00:32 26.03.2024 109.81.126.XXXTelemetrie Alonsa je známá, ta se objevila všude. Ale mě by opravdu zajímala telemetrie Russella. On totiž minimálně vůbec nereagoval na Alonsa. Takže buď nedával vůbec pozor (čemuž nevěřím) a nebo se chtěl naopak dotlačit co nejblíže a jen kvůli tomu to neustál.
Takže se ptám, jestli už ji někdo zveřejnil?-
TarAg
19:13 28.03.2024 212.79.107.XXXTřeba se sešlo víc faktorů. Alonso ho chtěl přibrzdit v zatáčce, aby měl lepší výjezd, což se běžně dělá a Russel třeba zrovna koukal na volant, takže reagoval se zpožděním, a už to bylo. Jak mi kdysi říkal instruktor létání, když jsem si stěžoval, že se mi v termice dělá špatně: koukej víc před letadlo a míň na palubní desku.
-
-
-
-
-
RoBertino
20:12 24.03.2024 185.63.97.XXXPřátelé, jednu poznámku tak trochu technického charakteru. Pokud chcete přímo reagovat, počkejte prosím, dokud se stránka zcela nenačte, pak můžete odpovídat přímo u příslušného příspěvku. Dokud "hrabe" a točí se ono proklaté kolečko, není to možné. -
Kaša
20:12 24.03.2024 109.81.117.XXXHezky napsáno Jurasi, ale nesouhlasím s tím že na to neměl George tlačit - on si musí udělat dobré jméno u týmu aby mohl být jednička a taky každý správný zavodní pilot by na to měl tlačit když má možnost předjet! Ála prostě hrál svoje klasické hry ale tentokrát mu to neprošlo a byl po zásluze potréstán. je spíše smutné jak spoustu zaslepených fanoušků to popírá a tvrdí skoro pravý opak ....-
tom11
21:51 24.03.2024 93.99.211.XXXKašo, ale v tom vyjádření komisařů se píše, že na ten manévr měl právo, že mohl brzdit, že mohl tu zatáčku projet jinak a že za Russellovu nehodu není zodpovědný. čili i komisaři uznali, že neudělal nic, co by bylo špatně. a přesto byl penalizován.
já nemám problém s penalizací, která je jednoznačná a je jasně zdůvodněná. ale zde komisaři v jedné větě tvrdí, že neudělal nic špatně a zároveň že dostane penaltu. to je to, co považuji za zásadně špatné a pro budoucnost velmi nebezpečné. netvrdím, že neměl dostat penalizaci. klidně ano. ale je potřeba ji řádně zdůvodnit a ne ji zároveň rozporovat.-
Fanda.LH
22:50 24.03.2024 83.240.60.XXXTo co říkáš není úplně pravda... Oni říkají, že měl právo se rozhodnout... Ale současně, že jeho rozhodnutí bylo nebezpečné...
Přirovnal bych to k situaci, kdy nasněží... Jedeš na 90ce 70 a jsi rád, že jsi rád... Ve chvíli, kdy vyletíš do škarpy, tak je to stejně tvoje vina, protože jsi nepřizpůsobil rychlost podmínkám... Tzn. měl jsi právo se rozhodnout jakou rychlostí pojedeš, ale pořád platí, že tím nesmíš nikoho ohrozit...-
tom11
22:34 25.03.2024 194.212.104.XXXVynechal jsi jedno slovo. POTENCIÁLNĚ. To je totiž velmi podstatné. Potencionálně nebezpečné je již jen to, že sednu do monopostu, že sednu do běžného auta, že vyjdu z domu na ulici, že ráno vstanu... za to teď budou penalizace?
Vím, že přeháním a je to absurdní, ale do tohoto víkendu POTENCIÁLNÍ nebezpečí nebylo na seznamu penalizovanych skutků. A terazky hej.
Jak praví klasik.-
Fanda.LH
07:43 26.03.2024 83.240.60.XXXNemyslím si, že je tak podstatné... Je jasné, že kdyby to GR lépe odhadnul, tak se nemuselo nic stát... Stejně tak kdyby to Alonso tolik nepřehnal... Tohle je práce rozhodčího, dělat tyhle rozhodnutí...
Nevím jestli to něčemu pomůže do budoucna. Předpokládám, že jezdci si budou dělat naschvály dál... Ale nedělat nic by asi bylo horší...
A nebo nedělat vůbec nic... Vozy křehčí, trať lemovaná štěrkem, trávou a uvidíme, kdo je větší frajer
-
-
-
-
Kaša
19:18 24.03.2024 109.81.117.XXXTony - mylíš se. Ze zaujatosti neobviňuji jen tebe ale i ostatní co píšou takové bludy jako ty! Je pravda že u tebe mne zaujalo až taková ta zaslepenost a nenávist. Už jen třeba tvé vyjádření "aktivistu" ukazuje jak jsi nad věcí, že?!
Mimojiné, na limity tratě práskají všchni, ale ty v tvé zaslepenosti vidíš jen Russella, že?
No a moje reakce na tento Alonsův "průšvih" neznamená že ho nesnáším! Můžeš mi tady nebo jinde klidně ukázat můj příspěvek který by to naznačoval. Je vtipné že mne někdo obviňuje z nenávisti když tady dosti hystericky reaguje, má ve znaku Alonsovu přilbu a používá výrazy jako aktivista, vychcaný skrček, kňourá atd.
Tady spíš má očividně někdo problém s Hamem, Russellem, Totem a Mercedesem, že?
Tvoje oblíbené video asi bude Totovo "No,Mickey, noooo!" a třískání sluchátek, co? Mě by zajímalo kde se taková "negativita bere? Začalo to tím když ti nováček Ham porážel oblíbeného jezdce a pak pokračovalo úspěchy Mercedesu 2014-2020? -
14Alonso14
19:13 24.03.2024 193.165.0.XXXJo, viděl jsem video, ve kterém byl porovnáván Alonsův průjezd v kole 57 a 58, ale nijak drastické mi to nepřišlo, na 3 desetiny šlápl na brzdu a jel dál. Stojím si za svým, komisaři by tohle vůbec neřešili, kdyby Russell normálně zatáčku projel.
Navíc tím vytvářejí nebezpečný precedent do budoucna. To se bude jezdce trestat za to, že nějakou část tratě neprojeli úplně ideálně a stejně jako v předchozích kolech?
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek