DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se přidává ke kritikům Las Vegas: Jezdit bez fanoušků je divné

Fanoušci v ochozech okruhu v Las Vegas asi nebudou přístupem FIA k nové trati příliš nadšeni. Za své dolary si zatím užili pouhých osm minut formule 1 a jejich reakce se dají srovnat s tím, co jsme viděli v Indianapolis 2005.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se přidává ke kritikům Las Vegas: Jezdit bez fanoušků je divné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 18.11.2023 15:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 17.11.2023 17:57
Souhlasím s Ricim. To pořád slyšíme, že např.… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.11.2023 19:54
Tome, už jsi dost starý na to , aby jsi věděl že… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 17.11.2023 19:56
Komisaři rozhodli dle pravidel. Nemohli jinak. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    86.49.87.XXX
    Start ve Vegas bude masakr. Startovat prakticky do zatáčky, to bude velká tlačenice a postavení na roštu bude klíčové pro přežití víc než na kterémkoli jiném okruhu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Už je dostatečně dlouho známo, že komisaři opravdu hledali jak Ferrari netrestat, jenže pravidla to opravdu žádným způsobem neumožňují.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    78.80.107.XXX
    Souhlasím s Ricim. To pořád slyšíme, že např. štěrk nejde dát za obrubníky kvůli bezpečnosti, a teď tohle...
    Veškeré škody na Sainzově Ferku, ale i na Oconově Alpince, by měl hradit pořadatel a FIA by měla upustil od jakýchkoliv sankcí či penalizací. Navíc bych tyto opravy a díly rozhodně nepočítal do finančních stropů.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.150.XXX
      Komisaři udělením trestů opět jen potvrdili svou dlouhodobou nekompetentnost. Letos naštěstí už o nic nejde, ale pokud by se ještě bojovalo o titul, mohla by být taková penalizace naprosto zásadním zásahem do sportovní soutěže.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Komisaři rozhodli dle pravidel. Nemohli jinak.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Racek

          Racek

          78.80.232.XXX
          Asi opravdu nemohli, není to poprvé co se něco podobného stalo a precedent je precedent... I když asi cítíme, že je to vrcholně nespravedlivé ... Mimochodem, neměl by se na náhradě škody podílet viník, který je zde asi jasný?
          Svět je nespravedlivej, stejně jako příroda a vše okolo ...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Tome, už jsi dost starý na to , aby jsi věděl že vše se posuzuje dle pravidel. Nejde to jinak. A dle toho se taky rozhodne, nejde to jinak. Musí se to dát do pravidel a pak je to možné aplikovat.

      To bych tady mohl začít skuhrat za konkurenci, že Sainz bude mít zcela nový motor a Lando už brousí ten samej tuším 9 závodě v kuse a ostatní taky nemají nový motor a nový motor bude logicy nějaká výhoda že. Oni taky za ten kanál nemohou. Je potřeba se na to koukat ze všech uhlů pohledu a nejen z toho jak to komu vyhovuje.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        194.212.104.XXX
        Pokud by to bylo striktně podle pravidel, tak Sainz druhý trénink ani nejel. Tady to "ohnout" šlo... Ono jde i o věci budoucí a o to, stará pravidla novým skutečnostem uzpůsobit.
        Ale jinak jo, starej už jsem dost 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        Nejsem tak dobrý znalec jako někteří odborníci na pravidla, jako třeba při přenosech závodů, ale zajímalo by mě, jak by FIA řešila situaci, kdyby někdo v tréninku napálil soupeře zezadu - zničil mu převodovku a poškodil motor. "Pachatel" by vyvázl s ťuknutou přídí a postižený by dostal - dle pravidel - penalizaci za vyměněné komponenty. Já nevím, školy nemám, ale jsem jediný, komu se zdá, že v tomhle případě to zase není tak zcela v pořádku???

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          Na všechno pravidla pamatovat logicky nemohou. Není potřeba znát pravidla, ale už by jsi mohl vědět, že se podle nich rozhoduje. Pouze podle nich. Co je spravedlivé nebo není, je v tu chvíli nepodstané.To je potřeba si v hlavě nastavit a napořád. A od toho vše řešit. A že to je občas nespravedlivé ? Ano je !! A vždycky nějaká ta "nespravedlnost" bude i v budoucnu.

          Ano to co píšeš ohledeně převodovky , motoru... tak je a ano, není to spravedlivé. Taky by nebylo spravedlivé, že dotyčný dostane nový motor a ostatní pojedou s motorem starým. Vždy tam něco najdeš, co není spravedlivé.
          Viník bude potrestán. Vím to ti nepomůže. Jsou věci které je potřeba akceptovat, přestože nikdy nebudou spravedlivé. To je život.
          Ve finále je tahle striktnost lepší, než když si tam může "člověk" může vrznout třeba vyšší moc. Jednou jó, jednou né, jak komu , jak kdy a tak dále. Toho se pak zneužívá, nadužívá, někomu ano, jinému nic.... A to je značně horší.

          Tahle občasná nespravedlnost, je aspoň pro všechny stejná a nejde s ní manipulovat a nejde ohýbat. 11

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            Vážený Grahame, stejně tak víte, že každé pravidlo se dá ohnout nebo vysvětlit jinak. Kolik penalizací už bylo odvolaných a co třeba rok 1984, kdy Balestre vyloučil Tyrrella z MS a on ještě nějakou chvíli prosadil, že závodit může. Bohužel stejně jako nemálo zdejších přispivatelů se domnívám, že onen termín force majeure by měl být aplikován v případě, že jde o nutnost a nikoli výhodu. Nebo by na to mělo být pamatováno v pravidlech, o kterých se domníváte, že nemohou myslet na všechno. V případě tak prestižního produktu, jakým F1 je, by to naopak mělo být zásadou a pravidlem. Jinak to opravdu bude cirkus. Nebo snad budeme tvrdit, že jen proto, že se odmítáme zabývat nepravděpodobnými jevy, tak prostě nemohou nastat? Do tragédie v Los Rodeos 1977 také nikdo nepředpokládal, že by se fatálně srazila dvě letadla na ranveji - výsledkem bylo 583 mrtvých. O něco dříve ve stejném roce také nejspíš nikdo nepředpokládal, že bude někdo pobíhat po trati - Tom Pryce a Jansen van Vuuren dokázali, že to má fatální následky - a přesto se dodnes sem tam po tratích vesele běhá dál. Diletantství nebo jenom přehlížení s toužebným přáním "ono se to nějak zvládne"?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.115.XXX
              Já jsem to vysvětlil zcela jasně, jaká je realita pro člověka který musí rozhodovat dle pravidel, která jsou jasně daná. Komisaři 3 hodiny hledali něco, aby Sainz nemusel mít penalizaci. Nic nenašli. takže třeba tohle viditelně ohnout nejde.Měniš motor, 10 míst... nazdar. Takže tohle pravidlo ohnout fakt nejde a ani vysvětlit jinak.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RoBertino

                RoBertino

                185.63.97.XXX
                Je zásadní rozdíl měnit motor z vlastního rozhodnutí nebo potí, co to pilot rozstřelí o zeď nebo ho utaví. Ale tady tým nenesl žádnou vinu a pokud by byla trať v perfektním stavu (kdo ji vlastně kontroloval a uznal za způsobilou???), tak se komponenty měnit nemusely. Proč se tedy vůbec zmiňuje force majeure, když tohle byl naprosto komorní příklad? Mimochodem: rok 1978, Riccardo Patrese dle vyšetřování zavinil nehodu Ronnie Petersona a dostal jeden závod distanc. O necelého půl roku později byl John Watson viníkem nehody a vyřadil kromě J. Schecktera a N. Piqueta další piloty, a vyvázl bez trestu. Michael Schumacher zapříčinil nehodu J. Villeneuva v posledním závodě roku 1997 a byl diskvalifikován z druhého místa v šampionátu. Ayrton Senna v roce 1990 záměrně vytlačil Alaina Prosta v Japonsku z trati, ale že by byl jeho výsledek z dané sezónu taktéž vymazán, si opravdu nepamatuji. Takže jak to je s tím ohýbáním? A to vůbec nezmiňuji zásadní rozpory v posuzování nehod, ale to je jen poznámka na okraj.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

Juki Cunoda a Daniel Ricciardo nezačali ročník nejlépe

Mezi Ricciardem a Cunodou létala nejen šťavnatá slova

Carlos Sainz zahájil sezónu na stupních vítězů a čestnou cenou Pilot dne

GP BAHRAJN: Ve starých kolejích - Verstappen si povodil zbytek světa

Hlavní rovinka v Bahrajnu

GRAFIKA: Startovní rošt GP Bahrajnu 2024

Max Verstappen dosáhl 33. pole-position v kariéře

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Ferrari opatrně nadšené, Mercedes kalkuloval

Charles Leclerc sice zajel nejlepší čas, ale v nesprávné části kvalifikace

KVALIFIKACE: Verstappen uhájil vítězství, i když absolutně nejrychlejší nebyl

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24

Tři tréninky, tři vítězové - v posledním překonal soupeře Sainz jr.

Sergio Pérez a Christian Horner při předsezónních testech. Komu úsměv vydrží?

Shrňme si události: Horner coby lilie, Pérez je pomalu v červené knize

Lewis Hamilton ovládl druhý trénink letošního prvního závodního víkendu

Druhý trénink pro sebe uzmul Mercedes, Norris se potýkal s problémy

Nový Red Bull RB20

VIDEO: Nejrychlejší dron na světě vs. Verstappen s vozem F1. Změní se způsob sledování závodů?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (14:30 - 15:30)
    • 2. Trénink (18:00 - 19:00)
  • Pátek

    • 3. Trénink (14:30 - 15:30)
    • Kvalifikace (18:00)
  • Sobota

    • Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. S... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama