DISKUZE K ČLÁNKU Norris rychlejší než Verstappen, třetí nejrychlejší kolo patří Ricciardovi + STRATEGIE

INTERLAGOS - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU A STRATEGIE; Nejrychlejší kolo Velké ceny Brazílie zajel s velkým náskokem Lando Norris s McLarenem, mezi nejlepší trojici kromě vítězného Maxe Verstappena patřil Daniel Ricciardo. S jakými strategiemi nastoupili piloti do závodu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Norris rychlejší než Verstappen, třetí nejrychlejší kolo patří Ricciardovi + STRATEGIE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 07.11.2023 04:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovali 2 lidé) 06.11.2023 14:05
"Schopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2023 12:16
Zajímalo by mě proč nešel Max po nejrychlejším… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2023 13:41
Schopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky byla.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Zajímalo by mě proč nešel Max po nejrychlejším kole? Že by fakt byl RB pod tlakem Landa a nechtěli to riskovat? To by byla dobrá zpráva ... ona ale McL kára je nejlepší při měkkých gumách a lehkém monopostu. Po celou závodní vzdálenost bude mít RB pořád ještě (minimálně) trochu navrch. každopádně mám jako fanoušek McLarenu velkou radost a těším se na 2024! 21

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.115.XXX
      Schopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky byla. Nebýt konštelace s Hondou, kdy to byla neskutečná tragedie ohledně spolehlivosti a o výkonu nemluvě. V těch 3 letech s Hondou auto defacto stavět a ladit moc nešlo.
      Pak se šlo k Renaultu a první rok logicky nebyl nic moc, ve všem komproimis. Následně v roce 2019 se zlepšil i Renault a to zcela zásadně a bylo to znát i na trati. šásko bylo rozumné ale stejně to nebylo ono, to už jde lejdce za Mclarenem. Další roky byl Covid , vývoj defacto zakázán, takže pro Mclaren žadná kladná záležitost. Ano měnil se motor, jenže žetony padli na motor a druzí za ty žetony vylepšovali. Pokrok tu ale byl, ale pořad mód daleko od TOP3. Začátek nových pravidel byla tragedie, naštěstí velice rychle napravená a jsme zpátky. Příští rok to doufám potvrdíme !!!! Odhaduji že RB opět odskočí, otázkou je o kolik a zda to bude možné eliminovat. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Loqenc

        Loqenc

        85.71.3.XXX
        "Schopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky byla." No asi byla hodně dobře schovaná, že ji viděl jen zaslepený fanoušek McLarenu, což je celkem paradox 03 Dva roky před Hondou McLaren končil na pátém místě v konstruktérech. To mi nepřijde jako moc rychlé auto.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Jestli je on zaslepený fanoušek, tak ty jsi zaslepený "hejtr"!
          Taky Graham píše "rychlé auto", a ne "nejrychlejší". Je pravda že bylo dlouho doba za Withmarshe a hlavně Bullíka kdy se neinvestovalo do týmy a z top pozice spadli ... ale už je to jinak! Zak odvedl skvělou práci a jsem rád že McLaren dostal on na starost. Šasi nebyli špatné ani za Hondy, ale japonci fakt odvedli velmi špatnou práci. Teď je myslím i požehnání odchod "nevýrazného" Jamese Key a povýšení Stelly, který se zdá být tak výbornou volbou pro své místo. Moc se těším na další roky. 01 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.115.XXX
            A tak chyby tam byli. Co už...to je pryč. Jede se dál. Zvedla se Honda, zvedl se Mclaren. Oboje se vědělo že nastane. A to Mclaren ztrátou Mercedesu a jeho podpory, to jaksi moc jednoduché neměl. Tehdy nebylo pravidlo o stejných motorech a stejné technice. 04 Tak se pod tlakem uteklo od Mercedesu někam, kde nebyli připraveni a měli říci ne. Což bohužel neudělali a vzniklo z toho pro všechny hloupé divadlo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.115.XXX
          A tak byli i slabší roky, ale nikdy to nebylo to co v módu z Hondou. Tak to bylo myšleno. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Tam bylo poznat že na tratích kde nebyl důležitý výkon "pohonné jednotky" tak byli schopni jet na bodech, oproti tomu kde byl výkon důležitý (Spa. Monza, apd.) tak tam byli hodně vzadu - prostě ostuda Hondy. Na konci (2017) už nebyla důvěra že to může Honda zvládnout, tak nakonec smetanu slízl RB ikdyž mu McLaren dělal prakticky testovací jízdy předchozí roky! 18 18 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.115.XXX
              Já bych to takhle úplně nehrotil! Ono to nemohlo dopadnout jinak, nešlo to lépe. Nebyl čas, připravenost, lidi, technici, zkušenosti. Honda vybrala špatný koncept, tam byl zakopám pes, že se dva roky "testovalo" něco, co museli opustit. Oni už to pochopili po prvním roce, ale nešlo to změnit pro další rok. Nebyl čas a taky v té době byly žetony. Takže předělat motor v zásadě nešlo. To šlo všechno proti Hondě. Pro rok 2018 dali hlavy dohromady začali na tom makat i " staré" pušky a postupně to dali dokupy, že z toho na konci éry byl v některých aspektech nejlepší motor.
              ( samozřejmě i díky upravám pravidel, kdy se eliminovalo kde co a to včetně motorových map ) Nakonec to zvládli na jedničku. Jen škoda toho začátku, ale co už , tak jedou dál. S Astonem. 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kaša

                Kaša

                109.81.114.XXX
                Jj, žetony byli taky peklo! Hlavně že jim to vyšlo a stejně zbaběle odešli v nejlepším .... a zase se vrátili. 18 20

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.115.XXX
                  Hele ty Japonští chlapy ve vývoji a vůbec kolem motorů, pro ně je to srdcová záležitost. Pro ně když Honda nezávodí, tak neexistuje. Pro ně je to jediné naboženstství. Tito lidé nechtěli odejít, bohužel tak rozhodlo vedení. A pak se vedení změnilo, odešli do důchodu a přišli jiní, kteří chtějí být v F1 a proto se to změnilo. Ono taky dát RB svoje vědomosti o motorech, to se jim nechtělo. A museli by.
                  Taky mě to štve, nejsem rád že jsou motory zamrzlé. Je to špatně. Ale co už. Vše zlé může být k něčemu dobré. Teď mají čas makat na dalších motorech. 11

                  PS : Taky ber v potaz, že Honda není zase tak velká automobilka, to utrácení za motory pro ně nemělo moc velkou logiku.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              109.81.120.XXX
              On byl celkem dobrý celý poslední půlrok s Hondou. Za první půlku 2 body, za druhou 28 bodů. Jenže to už bylo rozhodnuto.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.115.XXX
                Jj, on ten motor co udělali dle ( mód) Mercedesu ( 2017), byl výkonově na začátku slabší, než motor z roku 2016. Byl to průšvih , velký průšvih.
                Neuměli udělat propojení hřídeli s MGU-H, byli tam velké vibrace a motor museli tlumit. V roce 2018, jim to Hondajet pomohl vyřešit, nebyli zkušení, učili se.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  109.81.120.XXX
                  Další věcí v tom 2017 bylo, že v polovině roku vyřešili většinu problémů se spolehlivostí a tak se podle jejich slov mohli začít daleko více věnovat nastavení auta než řešit věci kolem motoru. A to se také hodně projevilo v druhé půlce sezóny.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Lando to kolo udělal hned na začátku stintu, když měl čerstvé gumy. Opotřebení tam bylo tak velké, že v závěru už to Maxovi na nejrychlejší kolo asi nestačilo. Max zajel dřív do boxů a asi nechtěl gumy odrovnat hned na začátku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.115.XXX
        Oni už taky musí být opatrní na motor . Čimž netvrdím že to má zcela konkretní souvislost. Nechtějí také riskovat a Maxe přesvědčili, aby to akceptoval.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama