DISKUZE K ČLÁNKU Norris rychlejší než Verstappen, třetí nejrychlejší kolo patří Ricciardovi + STRATEGIE
INTERLAGOS - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU A STRATEGIE; Nejrychlejší kolo Velké ceny Brazílie zajel s velkým náskokem Lando Norris s McLarenem, mezi nejlepší trojici kromě vítězného Maxe Verstappena patřil Daniel Ricciardo. S jakými strategiemi nastoupili piloti do závodu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Norris rychlejší než Verstappen, třetí nejrychlejší kolo patří Ricciardovi + STRATEGIE
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
12:16 06.11.2023 82.142.123.XXXZajímalo by mě proč nešel Max po nejrychlejším kole? Že by fakt byl RB pod tlakem Landa a nechtěli to riskovat? To by byla dobrá zpráva ... ona ale McL kára je nejlepší při měkkých gumách a lehkém monopostu. Po celou závodní vzdálenost bude mít RB pořád ještě (minimálně) trochu navrch. každopádně mám jako fanoušek McLarenu velkou radost a těším se na 2024!-
GRAHAM
13:41 06.11.2023 109.81.115.XXXSchopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky byla. Nebýt konštelace s Hondou, kdy to byla neskutečná tragedie ohledně spolehlivosti a o výkonu nemluvě. V těch 3 letech s Hondou auto defacto stavět a ladit moc nešlo.
Pak se šlo k Renaultu a první rok logicky nebyl nic moc, ve všem komproimis. Následně v roce 2019 se zlepšil i Renault a to zcela zásadně a bylo to znát i na trati. šásko bylo rozumné ale stejně to nebylo ono, to už jde lejdce za Mclarenem. Další roky byl Covid , vývoj defacto zakázán, takže pro Mclaren žadná kladná záležitost. Ano měnil se motor, jenže žetony padli na motor a druzí za ty žetony vylepšovali. Pokrok tu ale byl, ale pořad mód daleko od TOP3. Začátek nových pravidel byla tragedie, naštěstí velice rychle napravená a jsme zpátky. Příští rok to doufám potvrdíme !!!! Odhaduji že RB opět odskočí, otázkou je o kolik a zda to bude možné eliminovat.-
Loqenc
14:05 06.11.2023 85.71.3.XXX"Schopnost vyrobit rychlé auto tam vždycky byla." No asi byla hodně dobře schovaná, že ji viděl jen zaslepený fanoušek McLarenu, což je celkem paradox Dva roky před Hondou McLaren končil na pátém místě v konstruktérech. To mi nepřijde jako moc rychlé auto.-
Kaša
14:25 06.11.2023 82.142.123.XXXJestli je on zaslepený fanoušek, tak ty jsi zaslepený "hejtr"!
Taky Graham píše "rychlé auto", a ne "nejrychlejší". Je pravda že bylo dlouho doba za Withmarshe a hlavně Bullíka kdy se neinvestovalo do týmy a z top pozice spadli ... ale už je to jinak! Zak odvedl skvělou práci a jsem rád že McLaren dostal on na starost. Šasi nebyli špatné ani za Hondy, ale japonci fakt odvedli velmi špatnou práci. Teď je myslím i požehnání odchod "nevýrazného" Jamese Key a povýšení Stelly, který se zdá být tak výbornou volbou pro své místo. Moc se těším na další roky.-
GRAHAM
14:53 06.11.2023 109.81.115.XXXA tak chyby tam byli. Co už...to je pryč. Jede se dál. Zvedla se Honda, zvedl se Mclaren. Oboje se vědělo že nastane. A to Mclaren ztrátou Mercedesu a jeho podpory, to jaksi moc jednoduché neměl. Tehdy nebylo pravidlo o stejných motorech a stejné technice. Tak se pod tlakem uteklo od Mercedesu někam, kde nebyli připraveni a měli říci ne. Což bohužel neudělali a vzniklo z toho pro všechny hloupé divadlo.
-
-
-
Kaša
14:56 06.11.2023 82.142.123.XXXTam bylo poznat že na tratích kde nebyl důležitý výkon "pohonné jednotky" tak byli schopni jet na bodech, oproti tomu kde byl výkon důležitý (Spa. Monza, apd.) tak tam byli hodně vzadu - prostě ostuda Hondy. Na konci (2017) už nebyla důvěra že to může Honda zvládnout, tak nakonec smetanu slízl RB ikdyž mu McLaren dělal prakticky testovací jízdy předchozí roky!-
GRAHAM
15:20 06.11.2023 109.81.115.XXXJá bych to takhle úplně nehrotil! Ono to nemohlo dopadnout jinak, nešlo to lépe. Nebyl čas, připravenost, lidi, technici, zkušenosti. Honda vybrala špatný koncept, tam byl zakopám pes, že se dva roky "testovalo" něco, co museli opustit. Oni už to pochopili po prvním roce, ale nešlo to změnit pro další rok. Nebyl čas a taky v té době byly žetony. Takže předělat motor v zásadě nešlo. To šlo všechno proti Hondě. Pro rok 2018 dali hlavy dohromady začali na tom makat i " staré" pušky a postupně to dali dokupy, že z toho na konci éry byl v některých aspektech nejlepší motor.
( samozřejmě i díky upravám pravidel, kdy se eliminovalo kde co a to včetně motorových map ) Nakonec to zvládli na jedničku. Jen škoda toho začátku, ale co už , tak jedou dál. S Astonem.-
-
GRAHAM
20:18 06.11.2023 109.81.115.XXXHele ty Japonští chlapy ve vývoji a vůbec kolem motorů, pro ně je to srdcová záležitost. Pro ně když Honda nezávodí, tak neexistuje. Pro ně je to jediné naboženstství. Tito lidé nechtěli odejít, bohužel tak rozhodlo vedení. A pak se vedení změnilo, odešli do důchodu a přišli jiní, kteří chtějí být v F1 a proto se to změnilo. Ono taky dát RB svoje vědomosti o motorech, to se jim nechtělo. A museli by.
Taky mě to štve, nejsem rád že jsou motory zamrzlé. Je to špatně. Ale co už. Vše zlé může být k něčemu dobré. Teď mají čas makat na dalších motorech.
PS : Taky ber v potaz, že Honda není zase tak velká automobilka, to utrácení za motory pro ně nemělo moc velkou logiku.
-
-
-
Hwrychlik H.
21:21 06.11.2023 109.81.120.XXXOn byl celkem dobrý celý poslední půlrok s Hondou. Za první půlku 2 body, za druhou 28 bodů. Jenže to už bylo rozhodnuto.-
GRAHAM
21:34 06.11.2023 109.81.115.XXXJj, on ten motor co udělali dle ( mód) Mercedesu ( 2017), byl výkonově na začátku slabší, než motor z roku 2016. Byl to průšvih , velký průšvih.
Neuměli udělat propojení hřídeli s MGU-H, byli tam velké vibrace a motor museli tlumit. V roce 2018, jim to Hondajet pomohl vyřešit, nebyli zkušení, učili se.-
Hwrychlik H.
04:13 07.11.2023 109.81.120.XXXDalší věcí v tom 2017 bylo, že v polovině roku vyřešili většinu problémů se spolehlivostí a tak se podle jejich slov mohli začít daleko více věnovat nastavení auta než řešit věci kolem motoru. A to se také hodně projevilo v druhé půlce sezóny.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek