DISKUZE K ČLÁNKU Nové spojení na obzoru? McLaren může být součástí jednoho comebacku v F1

Někdy se stane, že konec je vlastně začátkem něčeho nového, byť to tak zpočátku vůbec nevypadá. Jedním z takových scénářů může být propojení tradičního týmu F1 se značkou, která už má v F1 také něco za sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové spojení na obzoru? McLaren může být součástí jednoho comebacku v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 03.10.2023 21:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 02.10.2023 10:56
No fuj! Už tak je té elektriky v F1 moc a po 26… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 03.10.2023 21:22
Na druhou stranu, pokud člověk jednou… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 02.10.2023 10:06
Jsem si zcela jist, že Mclaren bude začínat další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    93.95.34.XXX
    Jako fanda McL jsem rád, že se McL letos tak pěkně posunul a že i vyhlídky na nejbližší budoucnost nejsou špatné.
    Ovšem jako fanda F1 jsem přímo nadšený z přijetí jedenáctého týmu od FIA. Tak držím palce, ať to dopadne 01.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Jsem si zcela jist, že Mclaren bude začínat další éru s motorem Mercedes. S kým se nasledně spojí, je věc druhá. Toyota má s elektrikou velké zkušenosti... 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      No fuj! Už tak je té elektriky v F1 moc a po 26 ještě přibude, takže ještě větší bída - slepá ulička!
      Já bych byl pro V12, V10 nebo V8 maximálně s nějakou základní rekuperací z brzd apod., ale dnešní sluníčkozelená doba tomu není nakloněna.
      20 02

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.239.XXX
        To chtějí skoro všichni, ale není to realistické, kvůli bussinesu. 04 05 04

        Motory teď vlastně nejsou až zase takovej problém. 12 U F1 je problém jinde....je moc dokonalá. 04

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          85.162.8.XXX
          To říkám celou dobu... Za mě by dávalo smysl rezignovat na tu dokonalost a zaměřit se na show... V tu chvíli by dávaly i smysl spalovací motory, podobně jako v MotoGP...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            88.103.239.XXX
            Co dává smysl za tebe je tak nějak bussinesu jedno. Tam jsou jiné zájmy, bohužel...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.62.XXX
              V tuto chvíli jsou v F1 motory, které nemají uplatnění nikdy... Po změně pravidel budou jednoduší, ale stejně neuplatnitelné... Celý svět jde cestou elektra...

              Kdyby F1 šla cestou elektra, tak by se mi to nelíbila, ale chápal bych, že je to tak jak říkáš... Ale současnou cestu nechápu...

              Tak mi to prosím rozveď, který byznys z tohohle jak těží ?

              Když přišly se současnými motory, tak argumentovali ekologii / nižší spotřebou / vyšší účinností... Bohužel na diváka to nedopadá jinak než, že ty vozy mají horší zvuk...

              Mně by se líbilo, kdyby jsme měli informace o spotřebě online... Viděli bychom, kdo palivo jak využívá, kdo to ždíme a kdo šetří... Při závodech by pak např. nemuseli omezovat průtok a dát šetřícím pilotům možnost využít nějaké ty koňské síly navíc... Ale to jen fantazíruji...

              Můj závěr, že máme motory, které jsou tak či tak nerelevantní a nechápu proč...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Racek

                Racek

                78.80.232.XXX
                No, tu online spotřebu jsme už před pár roky měli. Pak to zrušili, asi to byl údaj který stáje zrovna uvádět veřejně nechtějí. Může to velmi ovlivnit taktiku soupeřů..
                Co se týče elektra, očekává se ochlazení zájmu... Spíš stagnaci na úrovni nějakých 10 %... Pro většinu světa jsou jeho vlastnosti vyloženě nepraktické a rozhodně neumožnuje motorizaci v dnešní míře..

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  83.240.62.XXX
                  Já chápu, že to nechtějí uvádět, ale pak nechápu jak to má fungovat z marketingového hlediska... Existuje někdo, kdo oceňuje spotřebu paliva současných vozů F1 ? Upřímně tomu nevěřím... I kdyby chtěl, tak se k tomu nic nedozví... Pořád vidí jen rychlost, otáčky, zařazený stupeň apod...

                  Nevím jak to bude s elektrem, ale pochopil bych, kdyby automobilky chtěly tlačit svoje elektromobily skrz účast / úspěch v F1... V tom bych viděl ten byznys... Takhle ho tam nevidím... Bez ohledu na to, zda to v budoucnu bude mít 10%...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Racek

                    Racek

                    78.80.232.XXX
                    No, možná že uměle podmínky budou takové že pro 80% lidí bude nemožné si pořídit auto, takže pak podíl samozřejmě vyroste. Ovšem rozvojovky tohle přijmout nemohou.
                    Mimochodem, jak víme, asi 12 korun v ceně benzinu jsou daně.. kdyby je měla elektrika stejné, tak by ta motivace značně vybledla,
                    Ale jo, jsme u F1. Jak už někdo napsal, dnešní vozy už pro běžné využití nic nepřinášejí. Ale pořád je to zábavné. |Jen se bojím, že v budoucnu se pojede na normalizovaných vozech a budou se lišit je nátěry.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • SergioPÉREZ

                      SergioPÉREZ

                      78.108.157.XXX
                      Tipuji že dnes už "starší" generace Fandů F1 jedniček to zabalí a bude závody sledovat jen okrajově možná nostalgicky a nastoupí nová generace co bude sledovat úplně jiné vozy, jezdce a závody než dříve. Jako dítě jsem Formuli 1 zbožňoval a GP velké ceny v neděli byli pro mne svátkem kdy jsem se už nemohl dočkat. Dnes to mým vrstevníkům i mladším Formule 1 už vůbec nic neříká natož v budoucnu ještě nějaká elektrifikovaná F1 05

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      83.240.62.XXX
                      Kolik % si koupí Ferrari nebo Rolex ? Dost na to, aby se jim vyplatilo působit v F1...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        Na druhou stranu, pokud člověk jednou elektromobil vyzkouší, tak zjistí že spalovací motor je z hlediska provozních vlastností katastrofa... A že jediným problémem u elektromobilů je zdroj el. energie, současné baterie jsou velké a těžké.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez přivezli Red Bullu 29. double

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen nečekal, že vše bude tak snadné

Juki Cunoda a Daniel Ricciardo nezačali ročník nejlépe

Mezi Ricciardem a Cunodou létala nejen šťavnatá slova

Carlos Sainz zahájil sezónu na stupních vítězů a čestnou cenou Pilot dne

GP BAHRAJN: Ve starých kolejích - Verstappen si povodil zbytek světa

Hlavní rovinka v Bahrajnu

GRAFIKA: Startovní rošt GP Bahrajnu 2024

Max Verstappen dosáhl 33. pole-position v kariéře

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Ferrari opatrně nadšené, Mercedes kalkuloval

Charles Leclerc sice zajel nejlepší čas, ale v nesprávné části kvalifikace

KVALIFIKACE: Verstappen uhájil vítězství, i když absolutně nejrychlejší nebyl

Carlos Sainz s novým Ferrari SF-24

Tři tréninky, tři vítězové - v posledním překonal soupeře Sainz jr.

Sergio Pérez a Christian Horner při předsezónních testech. Komu úsměv vydrží?

Shrňme si události: Horner coby lilie, Pérez je pomalu v červené knize

Lewis Hamilton ovládl druhý trénink letošního prvního závodního víkendu

Druhý trénink pro sebe uzmul Mercedes, Norris se potýkal s problémy

Nový Red Bull RB20

VIDEO: Nejrychlejší dron na světě vs. Verstappen s vozem F1. Změní se způsob sledování závodů?

  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (14:30 - 15:30)
    • 2. Trénink (18:00 - 19:00)
  • Pátek

    • 3. Trénink (14:30 - 15:30)
    • Kvalifikace (18:00)
  • Sobota

    • Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. S... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama