DISKUZE K ČLÁNKU "Jsou rychlejší, než vypadají." Hamilton vyčíslil ztrátu Mercedesu na Red Bull

Po náročném víkendu a vystřízlivění v Bahrajnu vyzývá Lewis Hamilton svůj Mercedes k odvážným rozhodnutím, aby stáhl velký náskok Red Bullu, který se během zimy nikterak nezmenšil. Spíše naopak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Jsou rychlejší, než vypadají." Hamilton vyčíslil ztrátu Mercedesu na Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 19.03.2023 10:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovali 5 lidé) 17.03.2023 10:22
Jak uz jsem psal, jeli s nizsim vykonem kvuli… »
» Racek (Hlasoval 1 člověk) 17.03.2023 15:36
No, Perez mu byl docela blízko, pokud by se mu… »
» Markklokan (Hlasoval 1 člověk) 18.03.2023 17:46
Jako nezbývá než souhlasit, z F1 se stal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Být Hamiltonem tak se na to už vykašlu...výhledově to moc nevypadá že by přišla reálná šance na osmej titul...a jezdit jen proto abych si furt stěžoval že nemám nejrychlejší auto? Za chvilku proti sobě popudí fanoušky a jako člověk který se vyžívá v popularitě bude mít další problém.

    Do historie F1 se zapsal nesmazatelným písmem...ne nadarmo se říká že je umění "včas odejít".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, on Ham má obecně tak trochu sklon k přehánění ... ale myslím si že sami ještě nedokázali auto dost vyladit. Což u evolučního RedBullu je to taková očekávaná samozřejmost a u Astonu hodně moc dobré práce a nepaomeňme na to, že celý loňský rok na tom pracoval Vettel, obecně velmi dobrý vývojář. No, očekávám že po pár závodech se Mercedes špičce přiblíží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    85.162.8.XXX
    Tohle je bohužel krutá pravda současné F1... Všichni usilují o co nejlepší výsledek co nejpomalejším tempem... Dokud neuvidím RB pod tlakem, tak neuvidíme na čem jsou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.239.XXX
      Všichni usilují o co nejlepší výsledek co nejpomalejším tempem

      Tohle vysvětli

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Vždycky to tak bylo, rozdíl je v tom, že díky zásahům do závodů v podobě restartů / SC apod... Jsou týmy nuceny šetřit síly během závodu + Jejich vlastní technologie jim umožňují spočítat, kde se nachází s kým má smysl bojovat a s kým nemá...

        Dnes reálně hrozí, že za standardních podmínek se nikdo ani nepokusí ohrozit RB, protože mají spočítáno, že jim to nemůže vyjít...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.239.XXX
          Ok, to je přesný popis. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Což by ale znamenalo, že nás čeká nudná sezóna, protože Peréz Maxe neohrozí a nikdo jiný RB nemá...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Racek

              Racek

              78.80.232.XXX
              No, Perez mu byl docela blízko, pokud by se mu podařil start a nezdržoval ho Leclerk tak by asi dojel v těsném závěsu. Ale celkově je Max lepší řidič.
              Vůbec, proč ti naši komentátoři do něj pořád vrtají? Byl by někdo lepší? Obávám se že na jeho úrovni jsou tak tři... ale lepší kromě Maxe asi nikdo. Je v životní formě.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Vždycky to tak nebylo...byly doby neomezeného testování, bez žádného finančního stropu. Ovšem to byly doby kdy nebyla taková "dokonalost", v závodění bylo víc lidského umu, dělalo se víc chyb, bylo víc poruch...byly to doby kdy se piloti víc družili, večer společně popíjeli v baru (někdo víc, někdo míň), byly doby kdy před GP v Kyalami společně stávkovali.
          Dnes je to jak píšeš...vše je svázané, počítače vše propočítají...proto aby to bylo alespoň trochu zajímavé se musí vymýšlet "berličky" které to naoko alespoň trochu zdramatizují.

          Jinak po jednom závodě bych to všechno neviděl zas tak černě...Nikdo nevíme jaký je reálný náskok Redbullu...a své bude hrát i spolehlivost.

          Mě fascinuje AM a Alonso...vypadá to že udělali ohromný výkonnostní skok...a dokonce budou v patách i Redbullu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Markklokan

            Markklokan

            85.163.84.XXX
            Jako nezbývá než souhlasit, z F1 se stal technologický sterilní paskvil, který tenhle sport znehodnocuje, ale není korektní se o tom takhle vyjadřovat, že ano? Ostatně zdá se, že po roce 2035 to stejně zakážou kvůli emisním normam 14
            Ostatně, když Levisovi , který ještě nedávno přepisoval statistiky vítězství, nedokážou dát dobré auto, a ještě mu vezmou tu blondýnu,tak je to na pováženou 18

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              On Hamiltonovi vzal tu blondýnku tým? Já myslel že se jí zbavil Hamilton...dokud mu to šlo a vyhrával, tak byla takovej jeho talisman...a když nevyhrává, tak co s ní?

              PS: Tedy asi jsem stará struktura...ale když jsem četl a ostatně i viděl...jak blondýnka nosí Hamiltonovi bagáž a vypadá jako "pejsek" po jeho boku...zajímalo by mě jak se to slučuje s Hamiltonovým "poklekáváním" a bojem proti rasismu?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.73.XXX
      Jak uz jsem psal, jeli s nizsim vykonem kvuli prevodovce. Takze jak rika Hamik netlacili na to. Ale to neni dulezite. Dulezite bude, ze v druhem zavode ma prijit upgrade okolo 0,3s a dalsi vyraznejsi sice az nekdy okolo Silverstone, ale ten by mel byt snad okolo 0,6s. To by pak mohlo byt vcelku o dost rychlejsi auto, pokud ho dokazou nastavovat jak budou potrebovat.
      RB nechce rychle auto na okruhu, ale stabilne rychle, aby nebylo citlive. Takze pokud se povede zrychleni jaky predpokladaji za spolehlivosti, titul se rysuje 11

      Jinak je to o kvalitni, dobre praci a ta musi byt ocenena, bud dominanci nebo tlakem na dominantni auto. Bylo by vcelku nespravedlive, kdyby nekdo makal a ivestoval do vyvoje a druhy se flakal a dokazal jezdit stejnou uroven. Takze za me je kazdy zodpovedny za sve vysledky a tak je to dobre, tak to ma byt 01

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama