DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozhodl stát nezávislým výrobcem motorů bez ohledu na možný návrat Hondy

Red Bull se chce zcela rozejít s Hondou a vyrábět si od roku 2026 vlastní pohonné jednotky. Jeho rozhodnutí už podle Christiana Hornera neovlivní ani možný návrat japonské automobilky do Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se rozhodl stát nezávislým výrobcem motorů bez ohledu na možný návrat Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.01.2023 20:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasoval 1 člověk) 10.01.2023 10:42
Za mě je Honda synonymem pro zradu a… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 10.01.2023 12:29
Honda, končí, odchází, končí, odchází, neodchází… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    89.111.65.XXX
    Honda s rozhodnutim RB nema nic spolecneho. Bez Hondy by byl RB v r..i, dnes maji tituly. Je to jen o tom, ze RB se nechce dostat do situace kde byl s Renaultem, tzn. Mit dobre auto a spatny motor. Pokud chcete jezdit na spici musite mit za kazde situace konkurence schopny motor a Honda tu neni od toho, aby do toho sypala prachy, kdyz nechce. Je to svobodne rozhodnuti a lze ho u RB jen pochvalitm. U Hondy byla jistota, ze ten spickovy motor bude, u RB powertrain se muze stat, ze budou v situaci jako s Renaultem. Uvidime jak se RB bude darit, prinejhorsim prebranduji jiny motor.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Vlastní motor kromě továrních týmů automobilek dělá jen Ferrari (těmi automobilkami myslím velké automobilky, Ferrari je taky malá automobilka...ale s Mercedesem, Hondou a Renaultem se nemůže pasovat).

      Redbull může začít budovat svoji vlastní výrobu motorů, ale je to běh na dlouhou trať...a spousta peněz. Pravdou je že Redbull má peněz hodně...otázka zní co se bude v následujících letech dít...Mateschic podle mého názoru dával volné ruce Markovi a Hornerovi...určitě neměli kohoutek peněz neomezeně otevřenej...ale Mateschic jim do toho nekecal. PO jeho smrti je otázka jak bude na Redbull F1 koukat vedení Redbullu. Přece jen...Frank Williams pro svůj tým dýchal, Ferrari pohání jeho historie...Redbull žil z vizí Mateschice...a ten už není.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Racek

    Racek

    78.80.232.XXX
    No, dle mého dlouholetého názoru vyrobit a vyvíjet konkurenceschopný motor chce techniku, zázemí, velké peníze, čas a obrovské zkušenosti týmu . Ty zkušenosti jsou hlavní. Ono byly doby, kdy motory tvořili z hasičských stříkaček, s běžných osobáků a vítězili. Ach ano. Bylo. Zažil jsem to a prožíval, bohužel tehdy většinou na stránkách časopisů, občas i ze zahraničí. No, ta doba je pryč a nikdy se už nevrátí.. Red Bull by byl příjemným překvapením, ale myslím že nebude. Mohl by to být i začátek konce jeho angažmá... Prostě a jasně, podmínky co jsem nastínil výše, asi už splnit nemůže. Co ho přimělo skončit s Hondou, netuším. Ale je to možná ztracená šance...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sebastian Vettel

    Sebastian Vettel

    195.5.186.XXX
    Good luck

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    88.103.239.XXX
    Honda, končí, odchází, končí, odchází, neodchází, začíná , končí, chce začínat, ale jisté to není. Nepochopitelné, nelogické a hlavně hloupé. Hoit, čehý a prr. Ale třeba nám to Elsenor vysvětlí. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.62.XXX
    Za mě je Honda synonymem pro zradu a nepředvídatelnost... Takže chápu RB, že se jí chce zbavit...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Přesně, Honda přichází a odchází podle toho, jak se mění vítr.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, vítr může být i řádně studený. On odchází a přichází vlastně každý... A jak se říká, proti větru nelze chc.. atd.
        Nic bych jim nevyčítal. Jsou velký, nicméně ne až tak fabrika a musí hospodařit s každým, no řekněme jenem. Charita až nakonec a co negeneruje zisk.. musí pryč.
        Buďme rádi že je tam dosud. A že vydržela přes ty hrozné roky s McLarenem... který byl díky tomu společenství taky téměř na odchodu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Pietro Fittipaldi první den při testech v Bahrajnu

Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

Vůz AMR22 v Singapuru

Aston Martin chystá chytré inovace, vůz AMR23 se z 95 % liší. Oceňuje Alonsovu precizní zpětnou vazbu

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Mexiku

McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Carlos Sainz v závodě v Mexiku

Sainz chce lepší vstup do sezony: Loni jsem měl jiná očekávání, říká

Kubica, Robert

Byl jsem smířený, že mě Kubica u Ferrari nahradí, vzpomíná Massa

Mick Schumacher před závodem ve Francii

Zbavit se Schumachera? Nelogické, vzkazuje Haasu Surer

Sebastian Vettel v Ázerbájdžánu

Windsor o Vettelovi: Když měl ideální vůz, exceloval, když ne, byl průměrný

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama