DISKUZE K ČLÁNKU Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Vztah Fernanda Alonsa a Estebana Ocona byl v závěru ročníku vyhrocený. Španěl se po závodě v Brazílii nechal slyšet, že se těší až z týmu odejde. Takové komentáře byly Estebanu Oconovi líto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dozvuky rivality? Zklamal mě, říká Ocon o Alonsovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 04.12.2022 23:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» shazec (Hlasovalo 12 lidí) 26.11.2022 17:45
Tvl, ten má co mluvit. Ocon, kterej v každým… »
» B2SoS (Hlasovalo 8 lidí) 26.11.2022 17:20
Alonsa jsem neměl zrovna dvakrát rád, ale… »
» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 28.11.2022 13:55
Tak Ocon by si měl vzpomenout, že Alonso mu řekl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Sice Alonsa nějak moc "nežeru"...i když ho rozhodně uznávám...tak Ocon nyní aspiruje dalšího pilota který víc mluví než koná.

    Uvidíme jak se mu bude dařit vedle Gaslyho...myslím že to bude hodně vyrovnaný souboj...otázka kam se Alpine posune technicky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Markklokan

    Markklokan

    85.163.84.XXX
    Alfons je výsostně spokojený, když mu kolega v týmu nestačí. Rád je dominantní a umí toho využít.
    Pokud má vyrovnaného jezdce vedle sebe, což se mu povedlo doopravdy jen s hamiltonem, může být hodně zle pro tým. Přestože patřím mezi jeho příznivce,tuhle "temnější" stranu jeho sportovního charakteru sice neobdivuji, ale na druhou stranu je prostředí F1 podle mě hodně tvrdé a pokud je to v rámci interního souboje a nepřeroste to v podobne obludné události jako byla špionážní aféra u McLarenu, čert to vem,asi to Fernando prostě v povaze. Takže to vnímám tak, že Ocon udělal kus práce během letošního roku a má právo být trochu,v uvozovkách,na Alonsa drzý . Vlastně je škoda, že
    společně nepokračují, myslím že by mohli Alpine slušně posunout.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Bože, to je ale okoun. Prý: "Úprimne, práca bola z 98 percent na mojich ramenách a z dvoch percent na ňom. Bol som prepracovaný. Na mne spočíval všetok vývoj na simulátore, všetky marketingové cesty a podobne."

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Tak Ocon by si měl vzpomenout, že Alonso mu řekl bych docela dopomohl loni k dost možná jedinému vítězství, kterého kdy v F1 dosáhne, tím jak zuby nehty držel Hamiltona. Myslím, že to byl Oconův top strop 12

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Sice to asi byl jeho strop, ale zas tolik práce to Alonsa nestálo. Jeden pokus Hamiltona, kde si jel svou stopu a následně udělal kiksík, při kterém ho pustil. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    185.5.68.XXX
    Tvl, ten má co mluvit. Ocon, kterej v každým závodě dělal cokoliv proto aby Alonsa před sebe nepustil a klidně tím opakovaně zničil závod oběma by měl držet zobák. Za mě je jeden z nejnamyšlenějších a nejsobectějších jezdců ve startovním poli

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    193.165.68.XXX
    Alonsa jsem neměl zrovna dvakrát rád, ale poslední sezóny mě moc bavil. Když jsem viděl ten titulek, hned jsem sem šel psát "drž tlamu, ty ocásku!"
    Doufám, že Alpine dostane příští rok lepšího, svého Francouze, a okoun odplave

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      90.183.80.XXX
      A ještě doufám, že prohrají s McL i AM.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        193.165.96.XXX
        Naštěstí svět nestojí na škodolibosti, ale nad vlastní výkonnosti.
        Já naopak vnímám Renault, že konečně aspoň trošičku začíná fungovat jako tovární tým.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Hwrychlik H.

          Hwrychlik H.

          90.183.80.XXX
          NJN, pod smlouvou mají jen 2 závodní piloty, konečně vyhodily tu právničku, spolehlivost předpokládám bude u obou aut "na úrovni", ... 18

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • -Tony-

          -Tony-

          193.165.96.XXX
          Jasně, pro marného Gaslyho je to poslední šance, takže najednou Renault začíná fungovat jako tovární tým. Jak pokrytecké ... Nezapomeň ještě dopsat, že ho Alonso rozvrátil a taky, že záměrně letos ničil vozy.
          Mimochodem, bude hodně zajímavé sledovat, čí Alpine se bude příští rok s.át více a kolik závodů bude trvat ten "French kiss" mezi Oconem a Gaslym ...

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            193.165.97.XXX
            Třeba budou motory Renaultu držet, když je nebude Alonso přetáčet, aby dokázal s Oconem aspoň trochu držet krok. 13

            + 0 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • -Tony-

              -Tony-

              193.165.96.XXX
              Komu, že to Renault dodává motory kromě vlastní značky? A jak dobře víme, tak s výdrží motorů Mercedes je to trochu jinak, takže ta pravá "zábava" nastane, až bude Aston Martin před Alpine a Ocon s Gaslym budou v "rozvodovém stání" ... 18

              + 5 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Racek

              Racek

              78.80.232.XXX
              Přetáčet? No, v dobách karburátorů to snad platilo. Ale to je snad asi 40 let pryč... To vážně nejde. Má regulátory otáček, navíc řízené počítačem (i dálkově) a tak to opravdu není možné.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Podlaha Alfy Romeo

Velké sponzorské přesuny: ORLEN míří k AlphaTauri, kdo podepsal s Alfou?

Nové vozy jsou již ve finálních fázích výroby

Haas oznamuje, kdy ukáže VF-23. Známe data představení nových vozů všech týmů

Max Verstappen během rozhovoru na galavečeru FIA

Verstappen nechce, aby Ricciardo pracoval na nastavení monopostu Red Bulu

Pietro Fittipaldi první den při testech v Bahrajnu

Haas oznámil jméno třetího pilota. Pokračuje nositel slavného jména

Vůz AMR22 v Singapuru

Aston Martin chystá chytré inovace, vůz AMR23 se z 95 % liší. Oceňuje Alonsovu precizní zpětnou vazbu

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Mexiku

McLaren musí udělat stejně velký pokrok jako loni Ferrari, nabádá Norris

Carlos Sainz v závodě v Mexiku

Sainz chce lepší vstup do sezony: Loni jsem měl jiná očekávání, říká

Kubica, Robert

Byl jsem smířený, že mě Kubica u Ferrari nahradí, vzpomíná Massa

Mick Schumacher před závodem ve Francii

Zbavit se Schumachera? Nelogické, vzkazuje Haasu Surer

Sebastian Vettel v Ázerbájdžánu

Windsor o Vettelovi: Když měl ideální vůz, exceloval, když ne, byl průměrný

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama