DISKUZE K ČLÁNKU NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Mercedes přezul jako poslední a získal bod k dobru, McLaren třetí + STRATEGIE

MEXICO CITY - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU; Pilot Mercedesu George Russell po týdnu znovu předvedl nejrychlejší kolo, díky pozdní zastávce s mohutným náskokem na Red Bull. Jak si vedli ostatní jezdci?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: NEJRYCHLEJŠÍ KOLA: Mercedes přezul jako poslední a získal bod k dobru, McLaren třetí + STRATEGIE

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.11.2022 00:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Racek (Hlasoval 1 člověk) 02.11.2022 00:38
No, jistě, v kvalifikačním tempu. V závodním si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    "Totéž by jistě zvládl i Mercedes, který celý závod odjel zbytečně na o stupeň tvrdších směsích" - pod to se podepíši, LH někde říkal že žluté byly naprosto v pohodě, takže natáhnout stint a pak přejít na červené neměl být problém. Otázkou je, kolik měli najeto na těch případných červených. Na druhou stranu, RB jel úmyslně pomaleji aby své pneu pošetřil. Předpokládám že kdyby to bylo púotřeba, tak by VER několik kol zatáhl, pak přezul na červené a LH by celkem lehce předjel.

    Jinak úvahu "dohromady 1,6 s" jsem nepochopil. To je co za údaj? Pokud to mělo inklinovat k průměrné ztrátě na jedno kolo, tak to určitě nebylo 1.6 sekundy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      1,6 s byl rozdíl mezi tvrdou (C2) a měkkou (C4) směsí na jedno kolo v Mexiku.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        78.80.232.XXX
        No, jistě, v kvalifikačním tempu. V závodním si takhle jezdec na červené nemůže dovolit jezdit. To by daleko nedojel. Ve skutečnosti jsou tyto rozdíly zaznamenány v několika kolech po přezutí, nebo při předjížděcích snahách, to ano. Je ovšem fakt, že v Mexiku držely červené opravdu neobvykle hodně. Ne všichni to však dovedli vyhodnotit. A dokonce Red Bully vyrazili na použitých gumach...
        No jo, RedBully bývali v celkové taktice a využití možností vždy nejlepší, i když i v létech vlády Mercedesu se jim v tom velmi přiblížil. Letos je ovšem taktická, strategická i technická převaha RB jasná. A i jezdecká...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama